هتل جواد مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا سوم. دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100% of guests recommend

این هتل تقاضای زیادی دارد!

35 بار رزرو شده | 18 مسافر دیگر در حال حاضر به این هتل نگاه می کنند

با من در واتساپ در ارتباط باشید

توضیحات هتل

هتل جواد مشهد در خیابان امام رضا قرار گرفته و در بین هتل‌های شهر مشهد، هتلی نزدیک به حرم است. این هتل 4 ستاره که ادعا می‌کند امکانات و خدماتی مانند یک هتل پنج ستاره را ارائه می‌دهد، در سال 1389 با تعداد 105 اتاق و سوئیت تاسیس شد. در هتل جواد مشهد از سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، روم سرویس و اسپا می‌توانید استفاده کنید. از اتاق‌های اقتصادی تا سوئیت‌های VIP با ظرفیت 1 تا 4 نفر با قیمت‌های متفاوت در این هتل قابل رزرو است. رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا در دسترس هستند و پرسنل خوش‌روی هتل به بهترین نحو از شما پذیرایی می‌کنند.”

موقعیت مکانی هتل جواد مشهد هم یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل به حرم امام رضا برای زیارت دسترسی دارید. علاوه بر آن، فراموش نکنید از جاذبه‌های مشهد مانند آرامگاه فردوسی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار، بنای هارونیه و خانه ملک در زمان سفر مشهد دیدن کنید. از هتل جواد مشهد تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ترمینال مسافربری امام رضا 10 تا 20 دقیقه با خودرو فاصله دارید. رزرو هتل جواد مشهد را با قیمت مناسب و بیشترین تخفیف انجام دهید.

آسانسور
نمازخانه
پارکینگ سرپوشیده
اعلام حریق
خود پرداز
سفره‌خانه
تاکسی سرویس
جعبه کمک های اولیه
سونا
سالن ورزشی
صندوق امانات
خدمات ویژه برای معلومین
رستوران
رمپ جهت ویلچر معلولین
جکوزی
اسپا
سالن اجتماعات
اینترنت در لابی
نمای رو به حرم
کافی‌شاپ
روم سرویس
سالن بدنسازی
لباسشویی
صرافی
اتاق چمدان

گارانتی در دسترس بودن اتاق

توجه: ما شخصاً در دسترس بودن هر رزرو را دوباره بررسی می کنیم. پس از تایید در دسترس بودن، برای تکمیل پرداخت با شما تماس خواهیم گرفت.

ارزان تر از 20 درصد کل هتل های مشهد در ساعات گذشته

هدا مهیا
هدا مهیا
پزشک
Read More
از وقتی که کرونا شروع شد و محدودیت های سفر اعمال شد دیگه نه مسافرت خارج از کشور رفتم نه مسافرت داخلی اما با کمتر شدن این بیماری و شروع سفرها تصمیم گرفتم با خانواده به یه سفر بریم با اژانس هاس مختلفی تماس گرفتم و اطلاعات زیادی گرفتم تا با آژانسIR4T آشنا شدم. شخصی که مسئول فروش تورهای خارجی بود بسیار صبورانه و صادقانه ما را راهنمایی کرد و به تمام سوالات ما پاسخ داد و ما تصمیم گرفتیم به ترکیه سفر کنیم. چون ما بچه کوچیک داشتیم موقعیت و تمیزی هتل برامون خیلی مهم بود مسئول فروش تور موقعیت هتل را روی نقشه به ما نشان داد و با راهنمایی خوب کارشناس مجموعه، تور را انتخاب کردیم .پشتیبانی آژانس حتی وقتی ما تو سفر بودیم هم ادامه داشت و راهنمای بسیار خوب و دلسوز در کل سفر ما را همراهی کرد و آژانس هم چند بار از تهران برای ما پیام فرستاد اگه احتیاج به راهنمایی داریم به ما کمک کند. من حتما از این به بعد فقط با IR4T سفر میکنم و به همه دوستان و خانواده خودم معرفی میکنم.
مریم مفرد
مریم مفرد
مدیریت امنیت شبکه
Read More
نمایشگاه جی تکس دبی یکی از بزرگترین نمایشگاهای فناوری دنیا هست و من به خاطر شغلم که در زمینه شبکه و فناوری ای تی هست تصمیم گرفتم امسال از این نمایشگاه دیدن کنم با چندا از آژانس های مسافرتی چک کردم و اطلاعات زیادی در مورد تور دبی و نمایشگاه گرفتم کارشناس تور دبی آژانس IR4T تسلط بسیار خوبی نسبت به موقعیت هتل های دبی داشتند وکاملا میدونستد که کدوم هتل دسترسی بهتری به نمایشکاه دارد با کمک و راهنمایی ایشان هتلی را انتخاب کردم که بسیار نزدیک به مترو بود و من به راحتی از طریق مترو تونستم به نمایشگاه و تمام امکان دیدنی و مراکز خرید دبی رفت و امد کنم که در هزینه های من بسیار صرفه جویی شد. در کل تسلط ایشان به مناطق توریستی، نمایشکاهی و مراکز خرید نسبت به هتل ها بسیار به من کمک کرد حتی در طول سفر هم به ایشان پیام میدادم و راهنمایی میگرفتم که بسیار صبورانه مرا راهنمایی میکردند. من که مشتری دائم IR4T شدم و به همه توصیه میکنم حتما به این آژانس برای سفرهاشون مراجعه کنند.

پشتیبانی 24/7 مشتری

چه موارد اضطراری داشته باشید یا فقط بخواهید چت کنید

برنامه سفر شخصی رایگان

یک برنامه کامل روزانه متناسب با علایق و بودجه شما

نمایش بیشتر

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

اریسمان سفر

عضویت از 1401

اطلاعات تماس

ایمیل

[email protected]

وب سایت

www.ir4t.com

تلفن

02126404161

نزدیک ترین هتل ها

هتل استقلال تهران

تهران – تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر – چهارراه پارک وی ( نقشه هتل )

هتل امیرکبیر آبادان

آبادان – خیابان امیرکبیر (امیری) – نبش کاشانی – پلاک 155

مهمانپذیر طهران آبادان

آبادان – احمدآباد – انتهای بولوار ولایت به سمت چهارراه لاین 1 – مقابل بانک صادرات

هتل کیوان آبادان

آبادان – خیابان شهید منتظری – رو به روی بیمارستان امام خمینی