اقامت کاری انگلستان 2024

بررسی شرایط ویزا و اقامت کاری انگلستان

اقامت کاری انگلستان، مدارک مورد نیاز و هزینه ویزای کار انگلستان در این مقاله مورد تحلیل و بررسی فنی قرار می گیرد. شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان به چه صورت است؟ مشاغل مورد نیاز در انگلستان کدام است؟ آیا امکان دریافت ویزای کار پرستاری در انگلستان برای ایرانیان وجود دارد؟ پاسخ سوالاتی از این قبیل و تمامی نکات مهم و اصلی در رابطه با اخذ ویزای کار و هزینه ویزای کار انگلستان شرح داده می شود. کشور انگلستان به دلیل سطح اقتصادی مطلوب و نرخ بیکاری پایین مورد توجه بسیاری از افراد برای کار در انگلستان می باشد؛ که برای تحقق این امر باید ویزای کار انگلستان اخذ شود. در ادامه انواع ویزاهای کار و شرایط اخذ آن ها شرح داده می شود. شما همواره می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت مشاوره تخصصی داشته باشید.

فرم درخواست مشاوره اقامت کاری

شرایط عمومی ویزای کار انگلیس

اخذ ویزای کار انگلستان نیاز به حمایت مالی از طرف کارفرمای انگلیسی و پیشنهاد کاری دارد، پس قبل از درخواست ویزای کار بریتانیا، باید کار و حمایت مناسب را تأمین کنید. ویزای کاری انگلستان در حال حاضر برای مشاغل معمولی یا کم مهارت موجود نیست، بنابراین امکان ورود به بریتانیا از طریق کارهای معمولی، موقت یا کم مهارت نیست.

بنابراین باید مشاغل با مهارت خاص را بیابید و در این مشاغل پیشنهاد شغلی دریافت کنید، سپس برای ویزای کار انگلستان درخواست دهید. واجد شرایط بودن برای ویزای کار انگلستان، بر اساس تعداد امتیازاتی که در سیستم امتیاز انگلستان به دست می آورید تعیین می شود. امتیازات بر اساس موارد زیر محاسبه می شود:

  • مهارت ها
  • آینده کاری
  • حامی که به شما پیشنهاد کار داده است
  • مهارت های زبان انگلیسی
  • تمکن مالی
اقامت کاری انگلیس-اقامت کاری انگلستان و اخذ ویزای انگلستان

مدارک لازم برای ویزای کار انگلستان

پرمتقاضی ترین نوع ویزا، ویزای Tier 2 عمومی می باشد. برای اخذ این ویزا مدارک زیر مورد نیاز می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • اثبات تمکن مالی (به عنوان مثال صورت حساب بانکی یا تأییدیه حامی مالی)
  • اثبات مهارت های زبان انگلیسی
  • رسید پرداخت حق بیمه سلامت
هزینه اقامت کاری انگلیس

در پروسه اخذ ویزای Tier 2 عمومی فرد متحمل هزینه هایی می شود که به عنوان هزینه ویزای کار انگلستان و هزینه های مرتبط به بخش دولتی و سفارت است.

علاوه بر هزینه ویزای کار انگلستان، هزینه دیگری به عنوان هزینه های بیمه مسافرتی باید پرداخت شود که اگر شما به صورت آنلاین درخواست دادید باید مدرک آن را نیز آپلود نمایید و در صورتی که به صورت حضوری در سفارت و یا کنسولگری ویزا را درخواست دهید می بایست از دفاتر بیمه مهاجرتی این مورد را تهیه نمائید، البته برای پرداخت حق بیمه باید توجه داشته باشید که می بایست متناسب با طول اقامت و یا مدت ویزا هزینه نمائید، اگر شما پیشنهاد کاری برای دو سال دارید می بایست حق بیمه برای دو سال پرداخت نمائید و برای همراهان نیز باید پرداخت شود. قیمت ویزای انگلیس و هزینه ویزای کار انگلستان در جدول زیر نمایش داده شده است.

وقت سفارت انگلیس ، وقت سفارت انگلستان و اخذ ویزای انگلستان

در صورت اخذ ویزای Tier 2 عمومی خانواده شما نیز می توانند به شما ملحق شوند اما باید اثبات کنید که از نظر مالی توانایی حمایت از آن ها را دارید. همراه به طور پیش فرض اجازه کار ندارد و برای کار در انگلیس باید مجوز کار دریافت کند. هزینه ویزای کار انگلستان برای همراهان پیش تر توضیح داده شد. اعضای خانواده شامل موارد زیر می باشد:

  • همسر
  • فرزندان زیر 18 سال
  • فرزندان بالای 18 سال وابسته

سایر اعضای خانواده مانند والدین متقاضی می توانند برای ویزای کوتاه مدت شش ماهه درخواست دهند.

برای جستجوی کار در انگلستان می توانید از طریق موسسات و سایت های کاریابی در انگلستان اقدام کنید. برخی از موسسات مهم در لیست زیر معرفی شده اند:

Adecco
Adzuna
Careerbuilder
Everyjobsite
Fish4
Gumtree
Indeed

ویزای انگلیس یا ویزای انگلستان با IR4T
ویزای کار انگلستان و نرخ بیکاری
ویزای انگلیس یا ویزای انگلستان با IR4T

از جمله فاکتور های اصلی که در امر مهاجرت کاری دارای اهمیت است، نرخ بیکاری در آن کشور است. براساس آخرین آمار ارائه شده نرخ بیکاری در انگلستان حدود 4 درصد اعلام شده است، که نشان دهنده بازار کار مناسب در این کشور می باشد. در نمودار زیر نرخ بیکاری در انگلستان برای علاقه مندان به اخذ ویزای کار انگلستان نمایش داده شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x