تور کانادا

تور کانادا را می توانید از مبدا تهران بررسی کنید. درحال حاضر پس از انتخاب تور دلخواه با شماره 92001161-021 تماس بگیرید.

تور کانادا

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لباس افسران پلیس کانادا | تور لاکچری کانادا به همراه ویزای توریستی
جادبه های فرهنگی کانادا؛ لباس افسران پلیس کانادا

بهترین شهرهای کانادا برای مسافرت و تور کانادا

کانادا یک کشور بزرگ و پرجاذبه است و شهرهای بسیار زیادی دارد که هر کدام مزایای خود را دارند. اما به طور کلی، شهرهای زیر جزو بهترین شهرهای کانادا برای سفر به شمار می‌روند:

1- تور تورنتو: با داشتن برج CN، مرکز تجاری Eaton Centre و موزه های مختلف، یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای کاناداست.

شهر تورنتو، پایتخت استان انتاریو و یکی از بزرگترین شهرهای کاناداست. این شهر با جمعیتی بالغ بر ۶٫۲ میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق کانادا است. در طول تاریخ، تورنتو به عنوان یکی از مراکز مالی و تجاری مهم کانادا شناخته می‌شده است.

برج CN، یکی از جاذبه‌های پرطرفدار تورنتو است که به عنوان بلندترین ساختمان از فولاد جهان شناخته می‌شود. همچنین، مرکز تجاری Eaton Centre نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در دنیا شناخته می‌شود. همچنین، شهر تورنتو دارای موزه‌های متنوعی است که برای بازدید کنندگان جذاب هستند، از جمله موزه رویاپردازی کانادا و موزه ابرناز.

علاوه بر این، تورنتو شهری فرهنگی و چندفرهنگی است که در آن امکانات تفریحی و فرهنگی متنوعی وجود دارد. به طور کلی، تورنتو یک شهر پرجذابی است که جای دیدن بسیاری از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و تفریحی کاناداست.

2- تور ونکوور: با مناظر طبیعی فوق العاده و مراکز فرهنگی، شهر ونکوور یکی از محبوب‌ترین شهرهای کانادا برای سفر است.

شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا کانادا قرار دارد و با فضای فرهنگی پویا، موزه‌های مختلف، مناظر طبیعی زیبا و امکانات شهری بی‌نظیر، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به آن است.

ونکوور دارای فضای فرهنگی پویاست. موزه های مختلف، تئاترهای متعدد، نمایشگاه های هنری، جشنواره های فرهنگی و … از جمله فرصت های فرهنگی شهر هستند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند.

این شهر دارای مناظر طبیعی خیره کننده است. جزیره گرانویل، کوه‌های شمالی، پارک های ملی و … از جمله مناظر طبیعی هستند که برای علاقه‌مندان به طبیعت خیره‌کننده هستند.

ونکوور همچنین دارای امکانات شهری بسیار زیادی است. بازار‌های تجاری، رستوران‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تفریحی و … از جمله امکانات شهری هستند که در ونکوور وجود دارند.

یکی از برجسته‌ترین مکان‌های دیدنی در ونکوور، پارک استنلی (Stanley Park) است که به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین پارک‌های شهری جهان شناخته می‌شود. همچنین “گرانویل ایزلند” (Granville Island) نیز از دیگر مکان‌های دیدنی ونکوور است که با بازارهای خود، رستوران‌های متنوع و امکانات تفریحی گوناگون، بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند.

به طور کلی، با فضای فرهنگی پویا، مناظر طبیعی زیبا و امکانات شهری بی‌نظیر، ونکوور یکی از شهرهای بسیار جذاب کاناداست.

3- تور مونترال: با فرهنگ غنی، قدمتی برجسته و معماری زیبا، مونترال یکی از شهرهای پرجاذبه کاناداست.

شهر مونترال شهری فرهنگی و تاریخی در استان کبک کانادا است. با معماری قدیمی و زیبا، فضای فرهنگی پویا و مناظر طبیعی خیره کننده، مونترال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به آن است.

مونترال دارای معماری قدیمی و زیبایی است، که جذابیت زیادی برای بازدید کنندگان دارد. قلعه نوتردام، قلعه رویال، بازار عمومی بن، ساختمان‌های تاریخی در شهر قدیمی و … از جمله جاذبه‌های تاریخی و ساختمان‌های قدیمی مونترال هستند.

مونترال همچنین دارای فضای فرهنگی پویا است. موزه بلوآرت، موزه تاریخی کبک، موزه هنر معاصر و تئاترهای متعدد، فرصت‌های فرهنگی شهر هستند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند.

مونترال دارای مناظر طبیعی خیره کننده‌است. پارک مونت رویال، پارک لافونتین، چشم انداز های روی کوه و رودخانه سنت لوران نشان دهنده زیبایی‌های طبیعی شهر هستند.

مونترال همچنین دارای یک قطار زیبا به نام «جاده آهن کانادا» است که در آن می‌توانید از اطراف شهر و منظره کوهستانی، رودخانه و جاده‌های تاریخی، لذت ببرید. به طور کلی، مونترال یک شهر زیبا و پویا است که با تاریخ و فرهنگ شناخته می‌شود.

4- تور کبک سیتی: با قلعه جادویی، فضای فرهنگی فوق العاده و آثار تاریخی، کبک سیتی یکی از شهرهای جذاب کاناداست.

کبک سیتی یک شهر تاریخی در کانادا است که دارای فضای فرهنگی بسیار غنی و جذاب می باشد. این شهر به عنوان پایتخت منطقه کبک، دارای قلعه جادویی و آثار تاریخی بی شمار است.

قلعه کبک که در قلب شهر واقع شده، به عنوان یکی از مهمترین آثار تاریخی و فرهنگی شهر محسوب می شود. این قلعه در سال ۱۹۸۵ به عنوان یکی از میراث های جهانی یونسکو شناخته شد. از دیدن داخل قلعه و نمای شهر که از بالای آن قابل مشاهده است، لذت ببرید.

در کنار قلعه کبک، شهر دارای مجموعه های هنری و موزه های مختلفی مانند موزه دینی و موزه تاریخی ملی نیز می باشد. همچنین، هنرمندان و نویسندگان بزرگی همچون هنری مورینو، جک کرول و گابریل رویز نیز از این شهر محبوب برای زندگی و خلق اثر بوده اند.

از دیگر جاذبه های گردشگری کبک سیتی می توان به بازارهای محلی، معابد تاریخی و مناظر طبیعی زیبا اشاره کرد. به طور کلی، کبک سیتی با فضای فرهنگی فوق العاده و آثار تاریخی بی نظیر، یکی از شهرهای پرطرفدار جهان برای بازدید و گردشگری است.

5- تور کلگری: با پارک ملی بنف، فضای طبیعی فوق العاده و فرصت‌های تفریحی بیشمار، کلگری نیز از شهرهای دیدنی و خالی از لطف نیست.

شهر کلگری در استان آلبرتا کانادا قرار دارد و با مناظر طبیعی فوق‌العاده، فضای فرهنگی پویا و مراکز تفریحی بی‌نظیر، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به آن است.

کلگری با مناظر طبیعی فوق‌العاده شناخته می‌شود. کوهستان های راکی، پارک های ملی، دریاچه‌های زیبا و … از جمله مناظر طبیعی شهر هستند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند. همچنین، دیدنی‌هایی مانند منطقه لیتل دلاس، پارک استاندارد بانک، پارک النترا، پارک سنترال، نیازگو و … برای علاقه‌مندان به طبیعت خیره کننده هستند.

کلگری همچنین دارای فضای فرهنگی پویا است. گالری‌های هنری، موزه‌های مختلف، به عنوان مثال موزه تاریخی کلگری، و تئاترهای اقلیت های فرهنگی مختلف شهر، برای بازدیدکنندگان جذاب هستند.

همچنین، کلگری دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است. پارک‌های تفریحی مانند پارک تفریحی کالوا، باغ‌های عمومی و … امکانات تفریحی بسیاری همچون تجربه صعود در آخرین طبقه برج کلگری (Calgary Tower) را نیز در خود داراست.

این شهر همچنین دارای یک مهره مشهور به نام «Stampede Calgary» است که در آن می‌توانید مسابقات رزمی و تیراندازی ببینید و از امکانات سفرهای در کویر را تجربه کنید. به طور کلی، کلگری با مناظر طبیعی، فضای فرهنگی پویا و امکانات تفریحی بی‌نظیر، یکی از شهرهای جذاب کاناداست.

6- تور ادمونتون: با تجربه‌های خلاقانه و فعالیت‌های فرهنگی، ادمونتون همواره یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای کانادا بوده است.

شهر ادمونتون در استان آلبرتا کانادا قرار دارد و با معماری زیبا، فضای فرهنگی پویا و مناظر طبیعی خیره کننده، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به آن است.

معماری شهر ادمونتون شامل ساختمان‌های تاریخی زیبا و ساختمان‌های جدید و مدرن است. از جمله ساختمان های تاریخی می‌توان به قلعه ادمونتون و ساختمان لگرس و … اشاره کرد. همچنین، بازار عمومی ادمونتون نیز در محله قدیمی شهر واقع شده و جذابیت زیادی برای بازدید کنندگان دارد.

ادمونتون دارای فضای فرهنگی پویا است. گالری‌های هنری، موزه‌های مختلف، برج تلویزیون، و تئاترهای متعدد، از جمله فرصت‌های فرهنگی شهر هستند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند.

ادمونتون دارای مناظر طبیعی خیره کننده‌است. پارک های رودخانه ولوک، پارک گلنداول، پارک ملی جاسپر و … از جمله مناظر طبیعی شهر هستند که برای علاقه‌مندان به طبیعت خیره کننده هستند.

این شهر همچنین دارای یک جشنواره معروف به نام «جشنواره سالی-سالگرد ادمونتون» است که مهره‌هایی مانند بازار فرهنگی، کنسرت‌های موسیقی، تئاتر و شو تلویزیونی و … را در بر می‌گیرد.

به طور کلی، با معماری زیبا، فضای فرهنگی پویا و مناظر طبیعی خیره کننده، ادمونتون یکی از جاذبه‌های دیدنی کاناداست.

7- تور اتاوا: با داشتن مرکز پارلمان کانادا، موزه‌های مختلف، باغ‌های عمومی و ساحل رودخانه Ottawa، شهر اوتاوا نیز در فهرست بهترین شهرهای کانادا قرار می‌گیرد.

شهر اتاوا پایتخت کانادا است و با فضای فرهنگی پویا، مناظر طبیعی زیبا و امکانات شهری بی‌نظیر، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به آن است.

اتاوا دارای فضای فرهنگی پویا است. موزه های مختلف، نمایشگاه های هنری، تئاتر های متعدد، جشنواره های فرهنگی و … از جمله فرصت های فرهنگی شهر هستند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند.

این شهر دارای مناظر طبیعی خیره کننده است. رودخانه اتاوا، پارک های ملی گاتینو، دره گاتینو، پارک لاندو، دره راجور، و … از جمله مناظر طبیعی هستند که برای علاقه‌مندان به طبیعت خیره کننده هستند.

اتاوا همچنین دارای امکانات شهری بسیار زیادی است. شهر دارای فروشگاه های بزرگ، رستوران های با سبک های مختلف، بازار عمومی و … است.

این شهر دارای نمادی به نام “پارلمان کانادا” است که یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر اوتاوا محسوب می‌شود. همچنین، معروف به پایتخت کانادا، اتاوا دارای تعدادی سفارتخانه، دفاتر کاری ، و سازمان‌های بین‌المللی مختلف نیز می‌باشد.

به طور کلی، با فضای فرهنگی پویا، مناظر طبیعی زیبا و امکانات شهری بی‌نظیر، اتاوا یکی از شهرهای بسیار جذاب کاناداست.

8- تور هالیفکس: با مناظر طبیعی زیبا و فضایی متفاوت، هالیفکس یکی از شهرهای دیدنی کاناداست که می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند ساحل Peggy’s Cove، موزه فرهنگی کانادا و باغ‌های عمومی استفاده کنید.

هالیفکس، پایتخت ایالت نوااسکوشیا در کانادا، با طبیعت خیره کننده و فضایی متفاوت به عنوان یکی از شهرهای دیدنی کانادا شناخته می‌شود. این شهر برای گردشگران با جاذبه‌های زیادی همراه است که می‌توان به ساحل Peggy’s Cove، موزه فرهنگی کانادا، باغ‌های عمومی و آثار تاریخی اشاره کرد.

ساحل Peggy’s Cove یکی از مشهورترین جاذبه‌های هالیفکس است که با مناظر طبیعی فوق‌العاده و صخره‌های عظیم خود، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در اینجا می‌توانید به یک منظره زیبای اقیانوس و میدان سبز دسترسی پیدا کنید.

موزه فرهنگی کانادا نیز یکی از جاذبه‌های دیدنی هالیفکس است که به عنوان یک مرجع تاریخی و فرهنگی در این منطقه شناخته می‌شود. در اینجا شما می‌توانید با فرهنگ و تاریخ کانادا آشنا شوید و از نمایشگاه‌های جذاب و هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.

باغ‌های عمومی هالیفکس نیز با فضای سبز خود، راحتی و آرامش را به شما القا می‌کنند. این باغ‌ها شامل باغ دارویی، باغ پارکی، باغ چینی و باغ‌های دیگری هستند که گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

در کل، هالیفکس با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی خود، یک شهر بسیار جذاب برای بازدید از کانادا است.

9- تور هامیلتون: با داشتن مجموعه فرهنگی و تفریحی Dundurn Castle، پارک شهری Gage Park و فضای سبز مفید، هامیلتون یک شهر جذاب برای سفر به آن است.

هامیلتون یک شهر زیبا و جذاب در استان انتاریو کاناداست که با داشتن مجموعه فرهنگی و تفریحی Dundurn Castle، پارک شهری Gage Park و فضای سبز مفید، برای سفر به آن بسیار پرطرفدار است.

Dundurn Castle یکی از جاذبه‌های مهم هامیلتون است. این قلعه بزرگ و زیبا در سال 1835 ساخته شده و در حال حاضر به عنوان یک موزه بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. در اینجا شما می‌توانید با تاریخچه و فرهنگ منطقه آشنا شوید و به نمایشگاه‌ها و اشیاء تاریخی دیدنی آن دسترسی پیدا کنید.

پارک شهری Gage Park همچنین یکی از جاذبه‌های معروف هامیلتون است. این پارک بسیار بزرگ و زیبا با فضای سبز و گل‌های رنگارنگ خود، یک محل مناسب برای تفریح و آرامش در طبیعت است. همچنین در اینجا می‌توانید به بازی‌های کودکان، شطرنج بزرگ، باغ گل‌های دوست‌داشتنی و سایر فعالیت‌های خارجی دسترسی پیدا کنید.

فضای سبز مفید هامیلتون نیز شامل پارک‌ها، باغ‌ها و فضای باز دیگری است که گردشگران را به خود جذب می‌کند. پارک‌های هامیلتون شامل Bayfront Park، Royal Botanical Gardens و Pier 4 Park می‌شوند که هرکدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

در کل، هامیلتون با داشتن مراکز فرهنگی و تفریحی دیدنی، فضای سبز زیبا و فعالیت‌های خارجی متنوع، یک شهر بسیار جذاب برای بازدید از کانادا است.

10- تور چهارلات ریور: با امکانات تفریحی فراوان و مکان‌های طبیعی فوق العاده، چهارلات ریور یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است.

چهارلات ریور شهری زیبا و جذاب در استان بریتیش کلمبیا در کانادا است. این شهر با داشتن امکانات تفریحی فراوان و مکان‌های طبیعی بسیار زیبا، به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر شناخته می شود.

از جمله مکان های طبیعی زیبایی که در چهارلات ریور قرار دارد، می توان به دره های پانورامیک، کوهستان های راکی، دریاچه های شفاف و تپه های سبز اشاره کرد. این مناطق طبیعی ابتدا به خاطر زیبایی و دیدنی بودن خود، جذب توریست های بسیاری می شوند.

علاوه بر مناظر طبیعی، چهارلات ریور دارای امکانات تفریحی بسیاری نیز می باشد. این شهر دارای پارک‌های بزرگی مانند پارک سینسوا، پارک استاندارد و پارک استنلی، مجتمع های تفریحی، موزه‌ها، سینماها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگی است. همچنین، گردشگران می توانند در کوه های اطراف شهر کمپینگ، پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکی و اسنوبرد بهره ببرند.

با توجه به اینکه چهارلات ریور دارای آب و هوای مطلوبی است، بیشترین بازدیدکنندگان این شهر از زمستان تا بهار به شهر می آیند تا از فعالیت‌هایی مانند اسکی و تفریحات زمستانی برفی استفاده کنند. به طور کلی، چهارلات ریور با مناظر طبیعی زیبا و امکانات تفریحی فراوان، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر و گردشگری است.

11- تور ویکتوریا: با معماری قدیمی و زیبا، جزایر اطراف و فضای سبز بی‌نظیر، ویکتوریا یک شهر جذاب برای سفر به آن است.

شهر ویکتوریا در جنوب غربی کانادا، در جزیره ونکوور قرار دارد و با فضای فرهنگی پویا، مناظر طبیعی زیبا و امکانات شهری بی‌نظیر، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به آن است.

ویکتوریا دارای فضای فرهنگی پویاست. موزه های مختلف، تئاترهای متعدد، نمایشگاه های هنری، جشنواره های فرهنگی و … از جمله فرصت های فرهنگی شهر هستند که برای بازدید کنندگان جذاب هستند.

این شهر دارای مناظر طبیعی خیره کننده است. پارک های ملی ونکوور و نزدیکی آن به راس البرت، تپه های خشک، جنگل ها و … از جمله مناظر طبیعی هستند که برای علاقه‌مندان به طبیعت خیره کننده هستند.

ویکتوریا همچنین دارای امکانات شهری بسیار زیادی است. بازار‌های تجاری، رستوران‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تفریحی و … از جمله امکانات شهری هستند که در ویکتوریا وجود دارند.

ویکتوریا دارای نمادی به نام “پارلمان بریتیش کلمبیا” است که یکی از جذابیت‌های دیدنی شهر ویکتوریا محسوب می‌شود. همچنین، ویکتوریا با معماری تاریخی بسیار زیبا و خاصی نیز شناخته می‌شود.

به طور کلی، با فضای فرهنگی پویا، مناظر طبیعی زیبا و امکانات شهری بی‌نظیر، ویکتوریا یکی از شهرهای بسیار جذاب کاناداست.

12- تور کلمبیا بریتانیایی: با پارک های ملی شگفت انگیز، مراکز تفریحی آبی و فضای طبیعی فوق العاده، کلمبیا بریتانیایی نیز یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است.

همچنین در کلمبیا بریتانیایی، شما می‌توانید به گشت و گذار در شهرهای زیبای ونکوور، ویکتوریا و نانایمو بپردازید. این شهرها دارای موزه‌ها، بازارهای سنتی، رستوران‌های لوکس و فضاهای عمومی زیبا هستند که گردشگران را جذب خود می‌کنند.

ویکتوریا به عنوان پایتخت استان بریتیش کلمبیا، شهری زیبا با معماری قدیمی و مدرن است که به دلیل زیبایی و تفریحات فراوان، جذب گردشگران بسیاری شده است. این شهر دارای موزه‌ها، بازارهای سنتی، رستوران‌های لوکس، فضاهای عمومی زیبا و مناظر طبیعی فوق العاده مانند باغ فرانسیس-کینگ و پارک استاندارد است.

نانایمو نیز با داشتن پلیس شهری قدیمی، فضاهای عمومی بسیار زیبا و موزه‌های جذاب، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر به شمال است. در این شهر می‌توانید رستوران‌های خوب، فروشگاه‌های لوکس و مراکز تفریحی بسیاری را پیدا کنید.

ونکوور نیز با داشتن مراکز تفریحی، خرید و رستوران‌های جذاب، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است. شهر ونکوور دارای مناظر طبیعی زیبا، موزه‌ها، بازارهای سنتی و پارک‌های فوق العاده است که گردشگران را جذب می‌کند.

به طور کلی، کلمبیا بریتانیایی با داشتن پارک‌های ملی شگفت انگیز، مراکز تفریحی آبی، فضای طبیعی فوق العاده و شهرهای زیبا و جذاب، یکی از بهترین مقاصد سفر در کانادا است.

13- تور کبک: با قلعه‌های قدیمی و زیبا، فضای فرهنگی روزآمد و مناظر طبیعی خیره کننده، کوبک یک شهر جذاب برای سفر است.

کبک شهری با تاریخ بسیار قدیمی است و در شمال غربی ایران واقع شده است. این شهر دارای قلعه‌هایی باستانی و زیبا می‌باشد که به عنوان جاذبه‌های گردشگری اصلی شهر محسوب می‌شوند.

قلعهٔ کبک، قلعهٔ قدیمی و تاریخی شهر است که در سال ۵۰۰ پیش از میلاد ساخته شده است. این قلعه با وجود گذشت زمان همچنان در حال حفظ شکوه و ابهت خود است.

به علاوه، فضای فرهنگی شهر نیز بسیار پویاست و پر از جاذبه‌های فرهنگی متنوعی است. یکی از این جاذبه‌ها موزهٔ لری باستانی است که در محوطهٔ قلعهٔ کبک قرار دارد. این موزه شامل اشیاء باستانی و جنبه‌های مختلف از فرهنگ لری در قلمرو کبک است.

همچنین، مناظر طبیعی خیره کننده در شهر کوبک وجود دارد. از جمله مزارع بکر، دره‌های زیبا، رودخانه‌ها و آبشارهای طبیعی که تلاش برای حفظ آنها در حال انجام است.

به طور کلی، با ترکیب قلعه‌های باستانی، فضای فرهنگی پویا و مناظر طبیعی خیره کننده، شهر کوبک یک مقصد گردشگری بسیار جذاب است که به صورت نویدبخشی به گذشته و زندگی مدرن، همه سنین جذابیت دارد.

14- تور نیاگارا فالز: با طبیعت خیره کننده و دیدنی‌های متعدد، نیاگارا فالز یکی از پرجاذبه‌ترین مکان‌های توریستی کانادا است.

نیاگارا فالز یکی از شگفت‌انگیزترین و مهمترین جاذبه‌های گردشگری در کانادا و جهان است. این صخره‌های عظیم و آبشارهای استوائی با ارتفاع حدود ۵۰ متر، که در مرز کانادا و ایالات متحده قرار دارد، هر ساله میلیون‌ها توریست را به خود جذب می‌کند.

نیاگارا فالز دارای دیدنی‌های بسیاری است که می‌توان به عنوان نمادهای قابل توجهی از آنها یاد کرد. اولین نمونه از این دیدنی‌ها، آبشارهای نیاگارا است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. در هنگام دیدن آبشارها، حس ترس و هیجان به شما دست می‌دهد و حس زیبایی طبیعت را به شما القا می‌کند.

همچنین، پل دوستی، که یک پل مشاع بین ایالات متحده و کانادا است، نیز یکی از دیدنی‌های شگفت انگیز نیاگارا فالز است. از این پل می‌توان به مناظر زیبای آبشارهای نیاگارا نگاه کرد.

علاوه بر آن، تفریحات در فضای باز مانند قایق‌رانی در نزدیکی آبشارها، پیاده‌روی‌های طولانی در محیط طبیعی، بازدید از حیاط بزرگ حیوانات و باغ‌های گل همچنین جذابیت‌های دیگری از این جاذبه‌هاست.

در نهایت، با توجه به آب و هوای دلپذیر نیاگارا فالز، هتل‌های لوکس و رستوران‌های خوبی در این منطقه وجود دارد که باعث شده است، نیاگارا فالز به عنوان یکی از پرجاذبه‌ترین مکان‌های توریستی کانادا معروف شده است.

15- تور کاملوپس: با پارک های ملی زیبا، فضای طبیعی فوق العاده و امکانات تفریحی بی‌نظیر، کاملوپس شهری است که در فهرست بهترین شهرهای کانادا قرار می‌گیرد.

کاملوپس یک شهر بزرگ و زیبا در استان بریتیش کلمبیا کانادا است. این شهر دارای فضای طبیعی بی‌نظیر، پارک های ملی زیبا و امکانات تفریحی فوق العاده است که به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا معروف است.

یکی از جاذبه‌های اصلی کاملوپس پارک ملی یوهو است که دارای مناظر طبیعی زیبا، رودخانه‌های کوچک و آبشارهای دیدنی می‌باشد. این پارک ملی برای تمام سنین مناسب است و فضایی آرامش‌بخش و نسبتاً خلوت را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

کاملوپس دارای امکانات تفریحی فوق العاده‌ای مانند اسکی‌رانی در فصل زمستان و پیاده‌روی در فصل بهار و تابستان است. همچنین، در اطراف شهر، اماکنی برای کمپینگ، شکار و ماهیگیری نیز وجود دارد.

شهر کاملوپس فضایی زیبا و دوست‌داشتنی دارد. خیابان‌های پهناور با امکانات خوب، رستوران‌های خوب و بهترین هتل‌های لوکس ، قابلیت‌های مختلف خرید و تفریحی دیگری را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

در کل، با ترکیب فضای طبیعی زیبا، پارک‌های ملی، امکانات تفریحی فوق العاده و فضای شهری دوست‌داشتنی، کاملوپس شهری است که ارزش سفر به آن را دارد و در فهرست بهترین شهرهای کانادا قرار گرفته است.

16- تور هایدهو: با مناظر طبیعی بسیار زیبا، پارک‌های خیره کننده و امکانات تفریحی متنوع، هایدهو نیز یکی از شهرهای دیدنی کاناداست.

هایدهو یک شهر زیبا و دیدنی در استان بریتیش کلمبیا، کانادا است. این شهر دارای مناظر طبیعی بسیار زیبا، پارک‌های خیره کننده و امکانات تفریحی متنوعی است که به عنوان یکی از شهرهای دیدنی کانادا محسوب می‌شود.

یکی از جاذبه‌های اصلی هایدهو پارک ملی گلیشر است که دارای آبشارهای زیبا، رودخانه‌های کوچک، مناظر شگفت انگیز و مسیرهای پیاده‌روی طولانی می‌باشد. با بازدید از این پارک ملی، شما نه تنها به مناظر طبیعی زیبایی فرو می‌روید، بلکه همچنین می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید از جمله شنا، کانوئینگ، کمپینگ و پیاده‌روی.

هایدهو نیز دارای امکانات تفریحی متنوعی است که شامل اسکی‌رانی در فصل زمستان، بازی‌های گلف و تنیس در فصل بهار و تابستان، شکار و ماهیگیری نیز می‌باشد.

علاوه بر این، هایدهو دارای فضای شهری دوست‌داشتنی و مناسب برای پیاده‌روی و خرید می‌باشد. رستوران‌های محلی و فروشگاه‌هایی که در سطح شهر قرار دارند، باعث شده‌اند که بازدیدکنندگان از هایدهو از غذاهای لذیذ محلی و همچنین سوغاتی‌های جالبی برای خرید و بازدید به دست آورند.

با توجه به ترکیب مناظر طبیعی زیبا، پارک‌های خیره کننده، امکانات تفریحی متنوع و فضای شهری دوست‌داشتنی، هایدهو یکی از شهرهای دیدنی کانادا است که به تمام سنین جذابیت دارد.

17- تور ساسکاتون: با معماری جذاب و فضای سبز و رودخانه، ساسکاتون شهری است که خالی از لطف نیست و از جاذبه‌هایی مانند پارک ریورلاند، موزه ریورلاند و باغ‌های عمومی استفاده کنید.

ساسکاتون یکی از شهرهای زیبا و دیدنی در استان ساسکاچوان کانادا است. این شهر با معماری جذاب، فضای سبز و رودخانه آستانه‌ای، به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی کانادا شناخته می‌شود.

یکی از نقاط قوت ساسکاتون، پارک ریورلاند است. این پارک با مناظر خیره کننده و امکانات تفریحی متنوعی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و قایق‌رانی به بازدیدکنندگان خود خدمات رسانی می‌کند. همچنین، موزه ریورلند که در این پارک قرار دارد، جهت بازدید از علاقمندان به تاریخ و فرهنگ منطقه پیشنهاد می‌شود.

باغ‌های عمومی ساسکاتون نیز یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود. این باغ‌ها دارای مناظر زیبا، جایگاه‌های پیک نیک و اماکن ورزشی مثل استخر، سالن تنیس و باشگاه ورزشی هستند.

علاوه بر این، معماری شهر ساسکاتون نیز بسیار جذاب است. خیابان‌هایی که در سطح شهر قرار دارند، با ساختمان‌های قدیمی و چشم نواز پر شده‌اند و بسیاری از ساختمان‌ها به عنوان میراث تاریخی این شهر محافظت می‌شوند.

در نهایت، فضای سبز و رودخانه آستانه‌ای ساسکاتون، جایگاه مناسبی برای تفریح و استراحت در میان طبیعت دارد. این فضا، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از مناظر زیبا و تنوع فعالیت‌هایی نظیر قایق‌رانی، پیاده‌روی و مسابقات موتور سواری در نزدیکی رودخانه لذت ببرند.

با توجه به ترکیب مناظر طبیعی زیبا، پارک‌های خیره کننده، معماری جذاب، فضای سبز و رودخانه، ساسکاتون یکی از شهرهای دیدنی کانادا است که تمامی بازدیدکنندگان را درگیر خود می‌کند.

18- تور جانز: با مجموعه فرهنگی و تفریحی Mile One Centre، جزایر زیبا و فضای طبیعی متنوع، جانز یک شهر جذاب برای سفر است.

جانز یکی از شهرهای دیدنی و جذاب در استان نیوفاندلند و لبرادور کانادا است. این شهر با مجموعه فرهنگی و تفریحی Mile One Centre، جزایر زیبا و فضای طبیعی متنوع، به عنوان یکی از شهرهای جذاب برای سفر محسوب می‌شود.

Mile One Centre یکی از برترین مراکز تفریحی و هنری جانز است که هر ساله مهمانان بسیاری را به خود جذب می‌کند. این مجموعه شامل تئاتر، سالن‌های همایش، باشگاه ورزشی و سالن هاکی می‌باشد و برای شما فرصتی برای دیدن نمایش‌های فرهنگی، کنسرت‌های موسیقی، مسابقات ورزشی و بازی‌های هاکی را فراهم می‌کند.

جزایر زیبای جانز نیز از دیگر جاذبه‌های این شهر هستند که با مناظر خیره کننده و جایگاه‌های گردشگری بسیار محبوب هستند. جزایر Bell، Flowerpot و St. Pierre از جمله جزایری هستند که به راحتی قابل دسترسی هستند و شما را با مناظر زیبایی نظیر ساحل‌های شنی، سنگ‌های عجیب و غریب و مناظر خیره‌کننده طبیعی خود درگیر خواهند کرد.

علاوه بر این، فضای طبیعی جانز نیز بسیار زیبا و متنوع است. پارک‌ها، خیابان‌های پر تردد، رودخانه و مناظر طبیعی دیگر، فرصتی برای تفریح و استراحت در میان طبیعت برای شما فراهم می‌آورند.

در کل، با ترکیب مجموعه فرهنگی و تفریحی Mile One Centre، جزایر زیبا و فضای طبیعی متنوع، جانز یک شهر جذاب و دیدنی برای سفر به آن می‌باشد.

19- تور کینگستون: با معماری زیبا و آثار تاریخی، فضای سبز زیبا و امکانات تفریحی متنوع، کینگستون نیز یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است.

کینگستون یکی از شهرهای زیبا و دیدنی در ایالت انتاریو کانادا است. این شهر با معماری زیبا و آثار تاریخی، فضای سبز زیبا و امکانات تفریحی متنوع، به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر شناخته می‌شود.

اثار تاریخی و معماری زیبا در کینگستون، از جمله جاذبه‌های دیدنی هستند که بازدید از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قلعه کینگستون با معماری خیره کننده و ریزه‌کاری‌های فوق‌العاده، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. نمایشگاه‌های هنری و تاریخی در این قلعه وجود دارد که می‌تواند به بازدیدکنندگان اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ و فرهنگ کینگستون ارائه دهد.

فضای سبز زیبا در کینگستون نیز جذابیت خود را به بازدیدکنندگان اعلام می‌کند. پارک‌های بسیاری وجود دارند که با فضای سبز زیبا، مناظر طبیعی و مسیرهای پیاده‌روی، مناسب برای استراحت و تفریح هستند. همچنین، امکانات تفریحی متنوعی از جمله گلف، شنا، کانوئینگ و بادبان برای علاقه‌مندان در دسترس است.

علاوه بر این، کینگستون دارای فضای شهری دوست‌داشتنی و محل‌های خرید متنوعی نیز می‌باشد. رستوران‌ها، فروشگاه‌های محلی و بازارهای محلی نیز از مکان‌هایی هستند که بازدیدکنندگان می‌توانند از غذاهای لذیذ و سوغاتی‌های محلی شهر کینگستون لذت ببرند.

با توجه به ترکیب معماری زیبا و آثار تاریخی، فضای سبز زیبا و امکانات تفریحی متنوع، کینگستون یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است که همه‌چیز را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند.

20- تور وینیپگ: با آثار تاریخی و فضای فرهنگی غنی، پارک های عمومی زیبا و امکانات تفریحی متنوع، وینیپگ نیز در فهرست بهترین شهرهای کانادا قرار می‌گیرد.

وینیپگ یکی از شهرهای زیبا و دیدنی در استان منیتوبا کانادا است. با آثار تاریخی و فضای فرهنگی غنی، پارک‌های عمومی زیبا و امکانات تفریحی متنوع، این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر شناخته می‌شود.

آثار تاریخی و فرهنگی وینیپگ از جمله جاذبه‌های دیدنی هستند که بازدید از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. موزه رویال البرتا، که در این شهر قرار دارد، یکی از مهم‌ترین موزه‌های تاریخی کانادا است که به بازدیدکنندگان فرصتی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ کانادا در اختیار می‌گذارد.

پارک‌های عمومی وینیپگ نیز از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر هستند. پارک اسکولبو، یکی از بزرگترین پارک‌های شهری در کانادا است که با فضای سبز زیبا و امکانات تفریحی متنوع، شامل فضای بازی، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، به بازدیدکنندگان خدمات رسانی می‌کند.

علاوه بر این، وینیپگ دارای امکانات تفریحی متنوعی نیز می‌باشد. سینماها، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خریدی از جمله امکاناتی هستند که بازدیدکنندگان می‌توانند در این شهر لذت ببرند.

در کل، با ترکیب آثار تاریخی و فضای فرهنگی غنی، پارک‌های عمومی زیبا و امکانات تفریحی متنوع، وینیپگ یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است که همه‌چیز را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند.

سبک زندگی کانادایی و جذابیت های توریستی

مطمئنا سبک زندگی کانادایی و جذابیت های توریستی بسیار گسترده هستند، اما در این مقاله به برخی از مهمترین جوانب آنها توجه خواهیم کرد.

1- سبک زندگی کانادایی:
سبک زندگی کانادایی به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین سبک های زندگی جهان شناخته می شود. مردم کانادا اغلب بسیار دوست دارند در فضای باز فعالیت داشته باشند و برای لذت بردن از طبیعت و فعالیت های ورزشی به فضای باز مراجعه می کنند. همچنین، آنها دغدغه بسیاری را در قبال محیط زیست دارند و به دنبال حفاظت از آن هستند.

2- جذابیت های توریستی:
کانادا مقصد بسیار محبوبی برای توریست هایی است که به دنبال طبیعت، فرهنگ و سبک زندگی متفاوت هستند. برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری کانادا شامل موارد زیر می شود:

– شهرهای توریستی مانند تورنتو، ونکوور، مونترال و کبک
– پارک های ملی زیبا و مناظر طبیعی همچون پارک ملی بنف، پارک ملی یوهو، پارک ملی جاسپر و اسکای وایلینگ
– جاذبه های تاریخی و فرهنگی مانند قلعه فرانسه در کبک، موزه های تاریخی در تورنتو و ونکوور، و حتی یک شهر بازی همچون نیاگارا فالز
– فعالیت های ورزشی در فصول مختلف سال مانند اسکی، سوارکاری، تور دوچرخه سواری، کایاک رانی و…

در کل، کانادا به عنوان یکی از بهترین مقصد های گردشگری جهان شناخته می شود و با سبک زندگی پویا و دوست داشتنی مردمانش و جذابیت های فراوان، بسیاری از توریست ها را به خود جذب کرده است.

تورهای کانادا با گستره وسیعی از جاذبه‌های گردشگری در سراسر این کشور، به مسافرانی که به دنبال تجربه‌ی یک سفر بی‌نظیر هستند، ارائه می‌شود. می‌توانید با انتخاب “تور کانادا” در IR4T پکیجهای مختلفی با اطلاعات کاملی درباره تورهای مختلف کانادا، از جمله تورهای جذاب کانادا، تورهای قطبی کانادا و قطار توریستی کانادا با IR4T دریافت کنید.

تورهای جذاب کانادا شامل شهرهای بزرگی مانند تورنتو، ونکوور، مونترال و کبک هستند. این شهرها با آثار تاریخی، فرهنگی و معماری خود، جذابیت فراوانی برای گردشگران دارند. پارک‌های ملی کانادا نیز جزو مقاصد محبوب توریستی هستند، با مناظر طبیعی زیبا از جمله کوهستان‌های راکی، دریاچه‌های بزرگ و شگفت‌انگیز و مناطق دیدنی دیگر.

تورهای قطبی کانادا نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین تورهای کانادا شناخته می‌شوند. این تورها شامل سفر به مناطق شمالی کانادا و دیدار از مرزهای یخچالی، جنگل‌های سرسبز و محیط‌های طبیعی دیگر هستند.

قطار توریستی کانادا نیز با سفر در مسیرهای زیبا و فوق‌العاده، از جمله طولانی‌ترین قطار جهان، The Canadian، می‌تواند جزو گزینه‌های جذاب برای سفر به کانادا باشد.

به طور کلی، تورهای کانادا انواع مختلفی را شامل می‌شوند و هر کدام از آن‌ها با دیدار از جاذبه‌های تفریحی، فرهنگی و طبیعی این کشور، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. با IR4T، می‌توانید به راحتی اطلاعات بیشتری درباره تورهای کانادا دریافت کنید و برای خرید تور به دفتر آژانس مراجعه کنید.

تور تجاری کانادا (تور نمایشگاهی، تور بازدید از شرکت های کانادا، تورکانادا ویژه اتاق اصناف، تور کانادا ویژه تجار و اتاق بازرگانی و…)

تور تجاری کانادا یک گزینه محبوب برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند بازارهای خارجی را بررسی و گسترش دهند. در این تورها، شرکت ها و تاجران می توانند نمایشگاه ها، شرکت ها و اتاق بازرگانی ها را بازدید کنند و با صاحبان مشاغل دیگر آشنا شوند.

تور نمایشگاهی یک فرصت عالی برای شرکت های کانادایی است تا به محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و با مشتریان بین‌المللی جدیدی ارتباط برقرار کنند. در این تور، شرکت ها می توانند نمایشگاه های بین المللی برتری که در سراسر کانادا برگزار می شوند را بازدید کرده و با دیگر شرکت ها از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

تور بازدید از شرکت های کانادا نیز یک فرصت عالی برای شرکت های خارجی است تا با بزرگترین شرکت ها و نهادهای کانادایی ملاقات کنند. جلسات و ملاقات با صاحبان مشاغل و مدیران عالی رتبه در کانادا می تواند به شرکت هایی که می خواهند بازار خارجی را بررسی کنند وارد در رابطه طولانی مدت و مفید باشد. بازدید از شرکت های نمونه، می تواند به تجارب موفق و استراتژی های نوآورانه کمک کند.

تورهای ویژه اتاق اصناف برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار مفید است. در این تورها، تاجران می توانند به عنوان نمایندگانی از اتاق بازرگانی خود حضور داشته باشند و با همسان های خود در کانادا ارتباط برقرار کنند. این ارتباطات به شرکت ها امکان می دهد تا بازار کانادا و شرایط تجاری مربوط به آن را بیشتر بشناسند و به همکاری های تجاری جدید دست یابند.

تورهای ویژه تجار و اتاق بازرگانی نیز برای کسب و کارهای بزرگ و حرفه ایی مفید است، این تورها برای ارتباط برقرار کردن با شرکت ها، اتاق بازرگانی ها، نهادهای دولتی و سایر قطب های تجاری در کانادا طراحی شده است. این تورها نشان می دهند که از ایران به کانادا برای تجارت حرفه ای، چقدر ارتباطات، زیر ساخت ها و روابط تجاری قوی وجود دارد.

در نهایت، تور تجاری کانادا یک فرصت عالی برای کسب و کارهاست تا بازارهای جدید مانند کانادا را کشف کنند و ارتباط های تجاری جدیدی برقرار کنند. با این تورها، شرکت ها می توانند با اتاق بازرگانی ها، شرکت ها و صاحبان مشاغل دیگر در کانادا دیدار کرده و ارتباطات تجاری موثری را ایجاد کنند.

نشست های B2B با شرکت های پیشگام کانادایی

شرکت های پیشگام کانادایی از لحاظ تکنولوژی و نوآوری در حوزه های مختلف، مانند فناوری اطلاعات، انرژی، بهداشت و درمان، حمل و نقل و صنایع دیگر، معروف هستند. برای ارتقای همکاری و تبادل دانش و تجربه میان شرکت های پیشگام کانادایی و سایر شرکت های بین المللی، نشست های B2B برگزار می شود. در این نشست ها، نمایندگان شرکت ها به همراه تیم های تخصصی خود شرکت می کنند و در مورد راهکارها و مسائل مشترک صحبت می کنند.

یکی از اهداف اصلی این نشست ها، ایجاد فرصت برای توسعه همکاری های تجاری نیز است. شرکت های پیشگام کانادایی معمولاً به دنبال ایجاد شراکت های بین المللی با شرکت های دیگر هستند و این نشست ها فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط و بحث در خصوص فعالیت های مشترک و برنامه های راه اندازی شراکت ها می باشند.

در این نشست ها، شرکت های پیشگام کانادایی در مورد دانش فنی و فرصت های همکاری در حوزه های تخصصی خود، ارائه اطلاعات می دهند. به همین منظور، پیشرو بودن شرکت های کانادایی در تکنولوژی و نوآوری، برای سایر شرکت ها فرصتی است تا از تجربه و دانش این شرکت ها بهره ببرند و با همکاری در زمینه های مشترک، به بهره وری و پیشرفت بیشتر دست یابند.

همچنین، در این نشست ها موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می گیرند. از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست ها می توان به تجارت بین المللی، نوآوری، فرصت های سرمایه گذاری، برقراری ارتباطات تجاری و دستیابی به بازارهای جدید اشاره کرد.

به طور خلاصه، نشست های B2B با شرکت های پیشگام کانادایی فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط، تبادل دانش و تجربه، و برقراری شراکت های تجاری می باشد. این نشست ها باعث افزایش همکاری و پیشرفت در حوزه های مختلف صنعتی می شوند و به توسعه تجارت بین المللی کمک می کنند.

تور کانادا به همراه ویزای توریستی کانادا (دعوتنامه و…)

در این پروسه ویزای توریستی از طریق تور کانادا در خواست می  شود و تمام هتل های، پروازهای داخلی، گشت های داخلی کانادا نظیر تور آلاسکا و غیره رزرو قطعی شده و پروسه  درخواست ویزا به همراه دعوتنامه به سفارت اعلام میشود.

  • پرواز رفت و برگشت

رزرو قطعی پرواز رفت وبرگشت تهران – کانادا با ایرلاین های قطر ایرویز و اماراتی

  • گشتهای شهری آپشنال درون شهری

گشتهای داخلی کانادا درون شهری و گشت های خاص به صورت پیشنهادی میباشد.

  • ترنسفر فرودگاه به هتل ها و بالعکس

  • پرواز محلی رفت و برگشت بین شهرهای کانادا

  • حمل و نقل زمینی بین شهرها

  • بیمه مسافرتی

  • اقامت در هتلهای 5 ستاره کانادا

مدارک لازم برای اخذ اقامت کانادا

شرایط اخذ اقامت کانادا

کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان محسوب می شود. در ادامه قصد داریم با شرایط اخذ اقامت کانادا آشنا شویم.

نمایشگاه موتور سیکلت ادمونتون

12. – 14. ژانویه 2024 | نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت

نمایشگاه موتور سیکلت ادمونتون در ادمونتون یکی از چندین رویداد این سری است. این نمایشگاه ها موتور سیکلت را در چندین مکان در کانادا پیدا می کنند. در این نمایشگاه سازندگان بین المللی حضور دارند و آخرین روندها، مدل ها و خدمات را به مخاطبان علاقه مند ارائه می دهند. یک برنامه متنوع پیشنهاد این نمایشگاه را تکمیل می کند.

نمایشگاه موتورسیکلت ادمونتون در 3 روز از جمعه، 12 ژانویه تا یکشنبه، 14 ژانویه 2024 در ادمونتون برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه مانیتوبا Ag Days براندون

16. – 18. ژانویه 2024 | نمایشگاه کشاورزی

نمایشگاه Manitoba Ag Days یک نمایشگاه زمستانی داخلی از تخصص، فناوری و تجهیزات تولید کشاورزی است که هر ساله در ماه ژانویه در براندون، مانیتوبا، کانادا برگزار می شود. این نمایشگاه غرفه داران و بازدیدکنندگان را از سراسر کانادا و شمال مرکزی ایالات متحده جذب می کند و فرصتی سالانه برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا هر آنچه را که برای عملیات کشاورزی خود نیاز دارند، مقایسه کنند. همچنین می توانید آخرین فرصت های تولید محصول، پیش بینی بازار و برنامه های دولتی را تجربه کنید.

Manitoba AgDays در 3 روز از سه‌شنبه، 16 ژانویه تا پنجشنبه، 18 ژانویه 2024 در براندون برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه EDIST مارکهام

16. – 18. ژانویه 2024 | کنفرانس و نمایشگاه سیستم های اطلاعاتی توزیع برق و فناوری

EDIST، مخفف “برق، توزیع، سیستم های اطلاعات و فناوری”، نشان دهنده کنفرانس و نمایشگاه سالانه ای است که توسط انجمن توزیع کنندگان برق (EDA) در کانادا برگزار می شود. این رویداد بر روی مناطق ذکر شده تمرکز دارد و به طور سنتی در مرکز کنفرانس هیلتون تورنتو/مارخام سوئیت ها برگزار می شود. این نمایشگاه به یک نمایشگاه تجاری پیشرو با موضوعات اصلی از جمله نوآوری های تکنولوژیکی، استراتژی های جدید در توزیع انرژی و یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی در صنعت تبدیل شده است. محصولات و خدمات ارائه شده شامل سیستم های توزیع، فناوری های دیجیتال، راه حل های فناوری اطلاعات و خدمات مشاوره می باشد.

 

نمایشگاه قایق تورنتو

19. – 28. ژانویه 2024 | نمایشگاه بین المللی قایق

در نمایشگاه قایق تورنتو منتظر هر چیز جدیدی در مورد ورزش های آبی است. در فضاهای نمایشگاهی متعدد، تئاترهای اکشن و فضای باز، تولیدکننده بین المللی گسترده محصولات این صنعت را نشان می دهد. بزرگترین دریاچه سرپوشیده جهان امکان ورزش های آبی و یک برنامه زنده تعاملی را باز می کند. این به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا درایوهایی را با احتمالات مختلف در گرفتن قطره آب آزمایش کنند.

نمایشگاه قایق تورنتو در 10 روز از جمعه، 19 ژانویه تا یکشنبه، 28 ژانویه 2024 در تورنتو برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه بین المللی قایق ونکوور

31 ژانویه – 04 فوریه 2024 | نمایشگاه بین المللی قایق

در نمایشگاه بین المللی قایق ونکوور در استادیوم BC Place در ونکوور، مجموعه گسترده ای از قایق ها و لوازم جانبی مرتبط به نمایش گذاشته خواهد شد. برای هر سلیقه، نیاز و بودجه چیزی وجود دارد. در اینجا می توانید همه چیز مربوط به قایق، از قایق، قایق های ورزشی گرفته تا قایق های تفریحی لوکس را پیدا کنید. علاوه بر برنامه‌های متنوع سمینارها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای کاربران مبتدی و پیشرفته، فعالیت‌ها و برنامه‌های سرگرمی متنوعی نیز وجود دارد. بنابراین نمایشگاه بین المللی قایق ونکوور یک رویداد منحصر به فرد برای همه کسانی است که به قایقرانی و قایق سواری علاقه دارند.

نمایشگاه بین المللی قایق ونکوور در 5 روز از چهارشنبه، 31 ژانویه تا یکشنبه، 04. فوریه 2024 در ونکوور برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه فرانشیز وینیپگ

03. – 04. فوریه 2024 | نمایشگاه تجاری برای فرانشیز و کسب و کار

نمایشگاه فرانشیز در وینیپگ طیف گسترده ای از فرصت های حق رای را با بهترین شرکت های کانادایی ارائه می دهد. در سمینارها و مصاحبه های شخصی، شرکت کنندگان این صنعت به طور گسترده به بحث و تبادل نظر و امکانات این بخش پرداختند. موضوعات شامل حق رای دادن، ملاحظات قانونی هنگام خرید یک شرکت و مذاکرات اجاره است. یک پلت فرم خوب با نمایندگان بازار کانادا برای گفتگو و مخاطبین جدید.

نمایشگاه فرانشیز در 2 روز از شنبه، 03 فوریه تا یکشنبه، 04. فوریه 2024 در وینیپگ برگزار می شود.

 

نمایشگاه Paperweek Canada Montreal

05. – 08. فوریه 2024 | نمایشگاه و همایش صنعت کاغذ و مقوا

Paperweek Canada یک نمایشگاه تجاری تخصصی برای صنعت کاغذ و خمیر کاغذ در مونترال است. این به بازدید کننده یک پلت فرم قابل اعتماد برای توسعه تماس های تجاری جدید و ارتقای همکاری در پروژه های جدید ارائه می دهد. کامپوزیت کنفرانس نمایشگاهی برای بحث در مورد موضوعات اصلی آینده صنعت خمیر و کاغذ. این نمایشگاه به صورت یک رویداد ترکیبی، در محل و به صورت آنلاین همزمان برگزار می شود.

Paperweek Canada در 4 روز از دوشنبه، 05 فوریه تا پنجشنبه، 08. فوریه 2024 در مونترال برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه بیلدکس ونکوور

14. – 15. فوریه 2024 | نمایشگاه طراحی، ساخت و مدیریت املاک و مستغلات

بیلدکس در ونکوور یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری برای طراحی، ساخت و مدیریت املاک و مستغلات در منطقه است. بازدیدکنندگان می توانند آخرین محصولات و روندهای صنعت را در اینجا کشف کنند. در کنار این نمایشگاه، کنفرانسی برگزار می شود که در آن کارشناسان در موضوعات معماری و طراحی، ساخت و ساز، مدیریت ساختمان و همچنین توسعه حرفه ای و دوستدار محیط زیست صحبت می کنند. علاوه بر این، متخصصان صنعت در اینجا این فرصت را دارند که تماس های جدیدی برقرار کنند و با همکاران تبادل نظر کنند.

بیلدکس در 2 روز از چهارشنبه، 14 فوریه تا پنجشنبه، 15 فوریه 2024 در ونکوور برگزار خواهد شد.

 

نمایش ماجراجویی در فضای باز تورنتو

23. – 25. فوریه 2024 | نمایش در فضای باز و ماجراجویی

نمایشگاه ماجراجویی در فضای باز در تورنتو بزرگترین نمایشگاه ماجراجویی در فضای باز کانادا است. غرفه داران از صنعت ورزش و اوقات فراغت محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند. این نمایشگاه از هفت منطقه مختلف تشکیل شده است: غرفه مقصد سفر و تعطیلات، ویترین کمپ، منطقه دوچرخه، غرفه ماجراجویی های خارج از جاده، غرفه دویدن و سه گانه، منطقه قایق رانی و کایاک و منطقه ورزشی تخته. نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز، یک تجربه خرید در یک منطقه مصنوعی در فضای باز و همچنین فرصت های یادگیری و آموزش تعاملی را ارائه می دهد. همچنین می توانید نمایش های خیره کننده اسلاید و فیلم را تماشا کنید و به گزارش های سفر و تجربه مسافران ماجراجویانه با تجربه گوش دهید.

نمایش ماجراجویی در فضای باز در 3 روز از جمعه، 23 فوریه تا یکشنبه، 25 فوریه 2024 در تورنتو برگزار می شود.

 

نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز ونکوور

02. – 03. مارس 2024 | نمایش در فضای باز و ماجراجویی

نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز در ونکوور بزرگترین نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز کانادا است. غرفه داران از طیف گسترده ای از فعالیت های تفریحی محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه از هفت منطقه مختلف تشکیل شده است: غرفه مقصد سفر و تعطیلات، نمایشگاه کمپینگ، منطقه دوچرخه ونکوور، غرفه ماجراجویی های آفرود، غرفه دویدن و ورزش سه گانه، منطقه کانو و کایاک و منطقه هیئت ورزشی. نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز تجربه خرید خرده‌فروشی را با ویژگی‌های فضای باز، تعاملی و آموزش شبیه‌سازی شده ترکیب می‌کند. همچنین می‌توانید اسلایدهای نفس‌گیر را ببینید و از مسافران ماجراجوی باتجربه بشنوید، زیرا آنها داستان‌های باورنکردنی از هیجان ماجراجویی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

نمایش ماجراجویی و سفر در فضای باز در 2 روز از شنبه، 02 مارس تا یکشنبه، 03. مارس 2024 در ونکوور برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه دوچرخه ونکوور

02. – 03. مارس 2024 | نمایشگاه دوچرخه

نمایشگاه دوچرخه ونکوور یک نمایشگاه دوچرخه سواری سالانه در غرب کانادا است که توسط National Event Management Inc برگزار می شود. این نمایشگاه یک تجربه منحصر به فرد را برای همه علاقه مندان به دوچرخه در هر سنی ارائه می دهد. برای بازدیدکنندگان، فرصتی عالی برای خرید دوچرخه و لوازم جانبی و مشاهده آخرین روند دوچرخه سواری است. در اینجا می توانید با نمایندگان تولید کنندگان پیشرو دوچرخه و لوازم جانبی ملاقات کنید، با فروشندگان معامله کنید و از تظاهرات و رویدادهای متعدد لذت ببرید.

 

نمایشگاه فرانشیز هالیفاکس

02. – 03. مارس 2024 | نمایشگاه تجاری برای فرانشیز و کسب و کار

نمایشگاه فرانشیز در هالیفاکس طیف گسترده ای از فرصت های حق رای را با بهترین شرکت های کانادایی ارائه می دهد. در سمینارها و مصاحبه های شخصی، شرکت کنندگان مشاوره های گسترده ای از کارشناسان دریافت می کنند و امکانات این بخش توضیح داده می شود. موضوعات شامل حق رای دادن، ملاحظات قانونی هنگام خرید یک شرکت و مذاکرات اجاره است. یک پلتفرم خوب با نمایندگان بازار کانادا برای گفتگو و دریافت مخاطبین جدید.

نمایشگاه حق رای در 2 روز از شنبه، 02 مارس تا یکشنبه، 03. مارس 2024 در هالیفاکس برگزار می شود.

 

نمایش ماجراجویی در فضای باز کلگری

16. – 17. مارس 2024 | نمایش در فضای باز و ماجراجویی

نمایشگاه ماجراجویی در فضای باز در کلگری بزرگترین نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز کانادا است. غرفه داران از طیف گسترده ای از فعالیت های تفریحی محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه از هفت منطقه مختلف تشکیل شده است: غرفه مقصد سفر و تعطیلات، نمایشگاه کمپینگ، منطقه دوچرخه ونکوور، غرفه ماجراجویی های خارج از جاده، غرفه دویدن و سه گانه، منطقه قایق رانی و کایاک، و منطقه هیئت ورزشی. نمایشگاه ماجراجویی و سفر در فضای باز تجربه خرید خرده فروشی را با ویژگی های فضای باز، تعاملی و آموزش شبیه سازی شده ترکیب می کند. همچنین می‌توانید اسلایدهای نفس‌گیر را ببینید و از مسافران ماجراجوی باتجربه بشنوید، زیرا آنها داستان‌های باورنکردنی از هیجان ماجراجویی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

نمایش ماجراجویی در فضای باز در 2 روز از شنبه، 16. مارس تا یکشنبه، 17. مارس 2024 در کلگری برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه ملی زنان مونترال

23. – 24. مارس 2024 | نمایشگاه زن

نمایشگاه ملی زنان در مونترال یک نمایشگاه مهم است که به طور خاص بر زنان و علایق متنوع آنها تمرکز دارد. هر ساله در شهر پر جنب و جوش مونترال برگزار می شود و تعداد زیادی از غرفه داران و بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. در این نمایشگاه، غرفه داران آخرین پیشنهادات خود را در زمینه های مد، زیبایی، سلامت، تندرستی، مشاغل، آموزش و سبک زندگی ارائه می دهند. نمایشگاه ملی زنان به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا از آخرین روندها و پیشرفت ها در این زمینه های مختلف مطلع شوند و مستقیماً با کارشناسان در محل صحبت کنند.
نکات برجسته نمایش از سالی به سال دیگر متفاوت است زیرا رویداد همیشه در تلاش است تا موضوعات جاری و جالب را ارائه دهد. برخی از نکات برجسته معمول عبارتند از نمایش مد، نمایش های زیبایی و لوازم آرایشی، و صحبت های الهام بخش توسط زنان موفق که تجربیات، نکات و توصیه های خود را برای کمک به سایر زنان در پیشرفت شخصی و حرفه ای خود به اشتراک می گذارند. بنابراین، نمایشگاه ملی زنان در مونترال رویداد مهمی است که از زنان برای ارتقاء رشد شخصی و حرفه ای و بهبود کیفیت زندگی خود حمایت می کند.
نمایش ملی زنان در 2 روز از شنبه، 23 مارس تا یکشنبه، 24 مارس 2024 در مونترال برگزار می شود.

 

نمایشگاه فرانچایز ونکوور

06. – 07. آوریل 2024 | نمایشگاه تجاری برای فرانشیز و کسب و کار

نمایشگاه فرانچایز یک نمایشگاه تجاری متمرکز بر دنیای فرصت های حق رای است و در مرکز همایش ونکوور برگزار می شود – یک مرکز همایش های برنده جوایز و پیشرفته که در قلب ونکوور واقع شده است. این رویداد یک پلتفرم جامع برای فرنچایزهای بالقوه، کارآفرینان و سرمایه گذاران فراهم می کند تا در مورد آخرین فرصت ها، روندها و دانش صنعت اطلاعات کسب کنند و کشف کنند. این نمایشگاه توسط شرکت National Event Management Inc که متخصص در برنامه ریزی و اجرای نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری در صنایع مختلف است، برگزار می شود. غرفه داران از صنایع مختلف حق رای، از جمله ارائه دهندگان امتیاز، شرکت های مشاوره، موسسات مالی و ارائه دهندگان خدمات حقوقی در این نمایشگاه حضور دارند.
نمایشگاه فرانچایز در ونکوور برای فرنچایزهای بالقوه، کارآفرینان، سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان تجاری که علاقه مند به فرصت های حق رای هستند یا می خواهند شبکه حق رای فعلی خود را گسترش دهند، برگزار می شود. این نمایشگاه فرصتی برای کشف آخرین پیشنهادات حق رای دادن و فرصت های تجاری، شرکت در سمینارها و سخنرانی ها، دریافت مشاوره از کارشناسان و برقراری تماس های جالب را ارائه می دهد.
نمایشگاه فرانشیز در 2 روز از شنبه، 06 آوریل تا یکشنبه، 07 آوریل 2024 در ونکوور برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه بلویتا تورنتو

08. – 10. آوریل 2024 | نمایشگاه تجاری غذا و نوشیدنی ایتالیایی در تورنتو

Bellavita Expo Toronto بزرگترین نمایشگاه تجاری در کانادا است که به تبلیغ درخشش غذا و نوشیدنی ایتالیایی اختصاص دارد. تمرکز آن بر ترویج فرهنگ غذا و نوشیدنی ایتالیایی و ایجاد بستری برای کشف و لذت بردن از تنوع و کیفیت محصولات ایتالیایی است. از زمان آغاز به کار، این نمایشگاه به یکی از مهم ترین رویدادها برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی ایتالیایی تبدیل شده است تا محصولات خود را به مخاطبان بین المللی از بازدیدکنندگان حرفه ای از بخش های پذیرایی، خرده فروشی و عمده فروشی ارائه دهند. با گذشت سالها، این نمایشگاه بین المللی تر شده و اکنون در هشت شهر و کشور دیگر برگزار می شود.
علاوه بر رویداد اصلی در پارما، رویدادهای مشابه Bellavita در شهرهایی مانند لندن، آمستردام، ورشو، شیکاگو، تورنتو، بانکوک، ریگا و میامی برگزار می‌شود. این نمایشگاه به دسته‌های مختلف محصولات مانند شراب و مشروبات الکلی، پنیر و محصولات لبنی، محصولات گوشت و سوسیس، ماهی و غذاهای دریایی، میوه‌ها و سبزیجات، شیرینی‌پزی، اغذیه‌فروشی و محصولات غذایی تقسیم می‌شود. مسابقات مختلف، مزه‌ها و مراسم اهدای جوایز نیز در طول نمایشگاه برگزار می‌شود که شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را ارائه کنند و آنها را به رسمیت بشناسند. این نمایشگاه در سال‌های اخیر شاهد افزایش مستمر غرفه‌داران و بازدیدکنندگان بوده است که بر اهمیت آن به‌عنوان یک پلتفرم مرکزی برای صنعت غذا و نوشیدنی ایتالیا در اروپا و فراتر از آن تاکید دارد.
Bellavita در 3 روز از دوشنبه، 08. آوریل تا چهارشنبه، 10. آوریل 2024 در تورنتو برگزار می شود.

 

نمایشگاه فرانشیز اتاوا

20. – 21. آوریل 2024 | نمایشگاه تجاری برای فرانشیز و کسب و کار

نمایشگاه فرانشیز در اتاوا طیف گسترده ای از فرصت های حق رای را با بهترین شرکت های کانادایی ارائه می دهد. در سمینارها و مصاحبه های شخصی، شرکت کنندگان مشاوره های گسترده ای از کارشناسان دریافت می کنند و امکانات این بخش توضیح داده می شود. موضوعات شامل حق رای دادن، ملاحظات قانونی هنگام خرید یک شرکت و مذاکرات اجاره است. یک پلتفرم خوب با نمایندگان بازار کانادا برای گفتگو و دریافت مخاطبین جدید.

نمایشگاه حق رای در 2 روز از شنبه، 20. آوریل تا یکشنبه، 21. آوریل 2024 در اتاوا برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه ویکتوریا پت اکسپو سانیچ

04. – 05. مه 2024 | نمایشگاه تجارت حیوانات خانگی

نمایشگاه حیوانات خانگی ویکتوریا یک نمایشگاه مصرفی دو روزه برای دوستداران حیوانات خانگی است که در مرکز تفریحی Pearkes در Saanich، بریتیش کلمبیا، کانادا برگزار می شود. این نمایشگاه چه سگ، گربه، ماهی، پرنده یا خزنده باشد، نمای کلی همه موضوعات مرتبط را زیر یک سقف ارائه می دهد. مهمانان این فرصت را خواهند داشت که با متخصصان صنعت چت کنند و در مورد مالکیت حیوان خانگی مشاوره دریافت کنند. علاوه بر منطقه نمایشگاه، طیف گسترده ای از برنامه های حمایتی نیز برای کل خانواده در دسترس است.

نمایشگاه حیوانات خانگی ویکتوریا در 2 روز از شنبه، 04. مه تا یکشنبه، 05. مه 2024 در Saanich برگزار می شود.

 

نمایشگاه ویترین نانوایی تورنتو

05. – 06. مه 2024 | نمایشگاه و کنفرانس منطقه ای صنعت نانوایی کانادا

Bakery Showcase یک نمایشگاه و کنفرانس تجاری منطقه ای برای صنعت نانوایی و شیرینی سازی در کانادا است. سالانه برگزار می شود و در بین سه شهر کانادا تورنتو، مونترال و ونکوور می چرخد. این چرخش به نمایشگاه اجازه می دهد تا مناطق مختلف کانادا را پوشش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند، زیرا هم در شرق و هم در غرب کشور حضور دارد. نمایشگاه نانوایی که در سال 1965 تأسیس شد، از آن زمان به یک رویداد مهم در صنعت تبدیل شده است.
این سازمان توسط انجمن نانوایی کانادا (BAC)، یک سازمان ملی که از منافع صنعت نانوایی و شیرینی سازی دفاع می کند، سازماندهی شده است. BAC دارای اعضایی از بخش‌های مختلف صنعت، از جمله نانوایی‌ها، تامین‌کنندگان، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، مدارس و موسسات است. انجمن نانوایی کانادا تاکید زیادی بر اطلاع رسانی به اعضای خود در مورد آخرین روندها و فناوری ها و ارائه فرصت هایی برای شبکه سازی و آموزش بیشتر دارد. در این نمایشگاه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از جمله مواد اولیه، تجهیزات پخت، بسته بندی، خدمات و فناوری ها ارائه می شود. از جمله صنایع و محصولات به نمایش گذاشته شده، موادی مانند آرد، شکر، مخمر، روغن‌های پخت، شکلات، میوه‌ها، آجیل و همچنین طعم‌ها و مواد پرکننده مختلف است. فر، دستگاه های خمیر خمیر، دستگاه های خمیر خمیر، سیستم های خنک کننده و انجماد، دستگاه های برش نان و کیک نیز به نمایش گذاشته شده است. انواع راه حل های بسته بندی برای نان، کیک، شیرینی و سایر محصولات پخته شده، از جمله گزینه های سازگار با محیط زیست و پایدار نیز ارائه شده است. این نمایشگاه همچنین راهکارهایی برای تزئین و ارائه، نظافت، ضدعفونی و ایمنی مواد غذایی در صنعت نانوایی و قنادی و همچنین طراحی و برنامه ریزی نانوایی ها و قنادی ها و پشتیبانی بازاریابی و فروش ارائه می دهد. تمرکز بر نوآوری، پایداری و کیفیت است. نکات برجسته این رویداد شامل نمایش محصول، سخنرانی های تخصصی و کارگاه هایی است که در آن کارشناسان برجسته دانش خود را به اشتراک می گذارند. نمایشگاه نانوایی به بازدیدکنندگان تجاری این فرصت را می‌دهد تا در مورد آخرین پیشرفت‌های صنعت و در عین حال ارتباط‌های مهم را بیاموزند.
نمایشگاه نانوایی در 2 روز از یکشنبه، 05. مه تا دوشنبه، 06. مه 2024 در تورنتو برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه حلال کانادا تورنتو

08. – 09. مه 2024 | تنها رویداد B2B آمریکای شمالی که به صنعت سبک زندگی حلال اختصاص دارد

نمایشگاه حلال کانادا یک رویداد تجاری ایده آل برای نمایش محصولات و خدمات به بازار سبک زندگی حلال کانادا است. این رویداد بیش از 100 غرفه‌دار از تولیدکنندگان بین‌المللی و محلی و تجارت صنعت سبک زندگی حلال را گرد هم می‌آورد. غرفه داران نوآوری های حلال محصولات و خدمات را به نمایش خواهند گذاشت. نمایشگاه حلال کانادا یک رویداد سه روزه شامل یک کنفرانس سطح بالا برای آموزش مخاطبان در مورد سبک زندگی حلال و زندگی حلال خواهد بود.
یک نمایش مد برای نمایش آخرین روند در صنعت مد برگزار خواهد شد. این رویداد همچنین نمایشی از محصولات و خدمات را برای شرکت هایی که می خواهند محصولات و خدمات نوآورانه جدید خود را معرفی کنند ارائه می دهد. مخاطبان هدف ما واردکنندگان و صادرکنندگان، امتیازدهندگان و صاحبان امتیاز، تولیدکنندگان، خرده فروشان، رسانه ها، مؤسسات بانکی، دولت و انجمن ها، هیئت های تجاری، کارآفرینان و بسیاری دیگر هستند. نمایشگاه حلال کانادا نقطه ملاقات خریداران، تامین کنندگان و سرمایه گذاران داخلی و بین المللی خواهد بود. این نمایشگاه در مرکز بین المللی تورنتو برگزار می شود. پارکینگ رایگان هم به شرکت کنندگان و هم برای غرفه داران ارائه می شود.
نمایشگاه حلال کانادا در 2 روز از چهارشنبه، 08. مه تا پنجشنبه، 09. مه 2024 در تورنتو برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه SIAL کانادا مونترال

15. – 17. مه 2024 | نمایشگاه بین المللی مواد غذایی

SIAL Canada یک نمایشگاه بین المللی تجاری مهم برای غذا، نوشیدنی و غذا است که هر ساله به طور متناوب بین شهرهای مونترال و تورنتو کانادا برگزار می شود. از زمان تاسیس آن در سال 2001، به مهم ترین رویداد برای صنعت کشاورزی و غذا در کانادا تبدیل شده است. این نمایشگاه توسط گروه Comexposium، یک سازمان دهنده پیشرو در نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها در سطح جهانی برگزار می شود. موضوعات SIAL کانادا متنوع است و شامل غذا، نوشیدنی، فناوری مواد غذایی، بسته بندی، غذا و خرده فروشی و غیره است.
تمرکز ویژه بر نوآوری، پایداری و همکاری بین المللی در صنعت غذا است. تولیدکنندگان مواد غذایی، بازرگانان، واردکنندگان، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان، و همچنین نمایندگان سازمان‌های غذایی و تجاری، در اینجا زیر یک سقف گرد هم می‌آیند تا جدیدترین محصولات قومی یا منطقه‌ای، محصولات لذیذ پیچیده، و نوآورانه‌ترین راه‌حل‌های صنعت را به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، SIAL کانادا به عنوان دروازه ای به بازار کانادا عمل می کند و به طور همزمان پلت فرم صنعتی برای عرضه محصولات است. با تمرکز قوی بر غرفه داران محلی و پیشنهادات بین المللی منحصر به فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. کنفرانس همراه تبادل دانش و اطلاعات در مورد موضوعات جاری، روندها و چشم انداز آینده صنعت را پوشش می دهد. برخی از نکات برجسته SIAL کانادا مسابقات مختلف با مراسم جوایز است که در طول نمایشگاه برگزار می شود. اینها عبارتند از مسابقه نوآوری SIAL، که به نوآورانه ترین محصولات غذایی و نوشیدنی افتخار می کند، SIAL Olive d’Or، که بهترین روغن زیتون را از سراسر جهان اعطا می کند، و مسابقه بین المللی پنیر که به صنعت پنیر اختصاص دارد و بهترین ها را به رسمیت می شناسد. انواع پنیر از کشورهای مختلف این مسابقات از نکات برجسته SIAL کانادا هستند، زیرا نوآوری و کیفیت را در صنایع غذایی ترویج می‌کنند و تبادل بین کارشناسان و شرکت‌ها را تسهیل می‌کنند.
SIAL کانادا در 3 روز از چهارشنبه، 15 می تا جمعه، 17. مه 2024 در مونترال برگزار می شود.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x