تور چین

تور چین را می توانید از مبدا تهران بررسی کنید. درحال حاضر پس از انتخاب تور دلخواه با شماره 92001161-021 تماس بگیرید.

جهت رزرو تور چین، لطفا مشخصات خود را ثبت نمائید تا در ساعات کاری با شما تماس بگیریم.

تور چین

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تور چین ویژه نوروز 1403

استقبال از سال نو با تور ویژه به چین! سفری به دنیای شگفت‌انگیز به کشور چین را در نوروز 1403 تجربه کنید. با تور نوروزی ما، شما فرصت خواهید داشت به دیدن شهرها و مناطق تاریخی چین، لذت بردن از فرهنگ و هنرهای متنوع، و چشیدن غذاهای محلی را داشته باشید. این سفر نه تنها یک تجربه تفریحی نیست بلکه فرصتی برای آشنایی با تاریخچه و جذابیت‌های فرهنگی چین نیز می‌باشد. با همراهی راهنمایان ماهر و امکانات رفاهی، نوروزی خاص را در چین با ما تجربه کنید.

کارگزار مستقیم تور چین

کارگزار مستقیم تور چین نقش حیاتی در سفرهای گردشگری به این کشور ایفا می‌کنند. این کارگزاران ارائه دهندگان خدمات گردشگری متنوعی هستند که با تخصص و تجربه خود، تجربه سفر مسافران را بهبود می‌بخشند.

برنامه‌ریزی تورها، رزرو هتل‌ها، صدور بلیط هواپیما و سایر خدمات مرتبط با سفر تخصص ماست. همچنین دارای ارتباطات مستقیم با جاذبه‌ها و اهداف گردشگری چین هستنم و به مسافران کمک می‌کنیم تا بهترین تجربه را در سفر به این کشور داشته باشند.

ما به عنوان کارگزار مستقیم تور چین بر اساس نیازها و ترجیحات مسافران، خدمات شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهیم. این امکان را به شما می‌دهیم تا برنامه‌ها و تورهای خود را با دقت و با توجه به علایق شخصی انتخاب کرده و از یک تجربه گردشگری منحصر به فرد در چین بهره‌مند شوید.

مزیت رقابتی خرید از کارگزار مستقیم تور چین

با هماهنگی بهتر در سفر، اعتبار و اطمینان از خدمات ارائه‌شده، به مسافران امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان بیشتری لذت سفر به این کشور را تجربه کنند.

یکی از محبوب‌ترین تورهایی است که توسط مسافران ایرانی انتخاب می‌شود. چین، با فرهنگ و تمدن بزرگ و تاریخ عریق خود، یکی از مقاصد گردشگری جذاب در جهان به حساب می‌آید. با شرکت در این تور ترکیبی، شما با دیدن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این کشور، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهید داشت.

تور چین ترکیبی به همراه ویزای چین IR4T شامل برنامه‌ها و جاذبه‌های زیر است:

  1. باغ یوآن، شانگهای: این باغ بزرگ و زیبا در قلب این شهر قرار دارد و یکی از مناظر طبیعی پرطرفدار برای گردشگران است. همچنین، معابر خیابان قرمز برجسته این باغ، برای عکاسی عالی است.
  2. بزرگترین میدان شهر، تیان‌آن‌من، پکن: این میدان گسترده و بزرگ با معماری منحصر به فرد و جاذبه‌هایی مانند موزه تاریخی چین و دریاچه خانگ، یکی از مقاصد سیاحتی معروف در پکن است.
  3. دیوار بزرگ چین، بکن‌های شیکوانگ: جاذبه‌ای شگفت‌انگیز است که چین را با آن مشهور کرده است. این دیوار بزرگ به عنوان یکی از هفت عجایب جهان شناخته شده است.
  4. حیاط یوآن، شن‌جنگ: حیاط یوآن، جاذبه‌ای تاریخی معروف در شن‌جنگ است که به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو در سال 1998 معرفی شد.
  5. شانگهای: شهری پرجنب‌وجوش، که به عنوان قلب پویای اقتصادی چین شناخته می‌شود. در این شهر می‌توانید از ارتفاع برج پرشین شانگهای لذت ببرید و نمای تمام شهر را مشاهده کنید.
  6. نخستین مستوعب میتوانگ، هانگ‌کنگ: مستوعب و میدان صبحگاهی هانگ‌کنگ، تجربه‌ای خاص از معماری مدرن است و میتوانید از برج مستوعب دید بی‌نظیری از منظره هانگ‌کنگ داشته باشید.

جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین به همراه ویزای چین، با ما در IR4T تماس بگیرید.

 ویزای چین 

ویزا، یک سند مسافرتی است که توسط آژانس‌های دولتی مجاز برای شهروندان خارجی، که می‌خواهند وارد، خارج یا ترانزیت از طریق خاک کشور میزبان (چین) شوند، براساس قوانین و مقررات کشور میزبان صادر می‌شود. 

به طور کلی، هر کشور می‌تواند در ورود، خروج و ترانزیت افراد را از قلمرو خود محدود کند یا مجوز دهد، و این امر به قوانین بین‌المللی برمی‌گردد. مقامات کنسولی چین نیز درباره نوع، تعداد ورودی‌ها، اعتبار و مدت زمان اقامت ویزا تصمیم می‌گیرند، که بر اساس قوانین و مقررات چین صادر می‌شود. 

این قوانین و ضوابط ممکن است به تغییراتی پیوسته باشند، بنابراین توصیه می‌شود قبل از سفر به چین، اطلاعات جدید را از مأموران چینی مربوطه دریافت کنید.

ویزای C: ویزای خدمه چین 

این نوع ویزا برای خدمه و کارکنان شرکت‌های هواپیمایی، راه‌آهن، قطار و کشتی کشور چین صادر می‌شود. برای دریافت این ویزا، شما باید مدارک معتبر و مورد تأیید از طرف خطوط هوایی خارجی، شرکت‌های حمل و نقل یا دعوت‌نامه از سازمان‌های مربوطه در چین داشته باشید. 

مدت اقامت مجاز برای این نوع ویزا معمولاً بین ۷ تا ۱۰ روز است. در صورتی که نیاز به اقامت بیش از ۱۰ روز دارید، باید این موضوع را به طور صریح در فرم درخواست ویزا ذکر کرده و تأیید کنسولگری سفارت چین را دریافت نمایید. 

توصیه می‌شود قبل از اقدام به درخواست ویزا، با سفارت یا کنسولگری چین در کشور خود تماس بگیرید تا اطلاعات جدید و مربوط به مدارک و شرایط دریافت ویزا را کسب نمایید. 

 ویزای D: ویزای اقامت دائمی چین 

ویزای D یا ویزای اقامت دائمی چین به خارجی‌هایی که شرایط دریافت اقامت دائم در چین را (معروف به گرین کارت چین) برآورده کرده‌اند، اختصاص داده می‌شود. برای دریافت این ویزا، شما باید اصل و کپی فرم تأیید وضعیت اقامت دائم خارجی در چین که توسط وزارت امنیت عمومی چین صادر می‌شود، را داشته باشید. 

لطفاً توجه داشته باشید که چین یک کشور مهاجرپذیر نیست و صرفاً در شرایط خاص مانند سرمایه‌گذاری در چین، ازدواج با فرد چینی و دیگر شرایط مشخص ممکن است اقامت دائم در چین را دریافت کنید. در هر صورت، شرایط دقیق و مربوط به دریافت اقامت دائم را باید با مقامات مهاجرتی چین در کشور خودتان یا سفارت چین در جایگاه قبل از اقدام مشخص کنید. 

 ویزای F: ویزای بازدید‌کننده چین (فعالیت‌های دانشگاهی، فرهنگی، علمی و غیر تجاری)

ویزای F یا ویزای بازدید‌کننده چین برای بیگانگانی صادر می‌شود که برای سخنرانی، مبادلات علمی، فناوری و فرهنگی، تورهای مطالعاتی و سایر فعالیت‌های غیر تجاری به کشور چین دعوت شده‌اند. برای دریافت این ویزا، شما باید دعوت‌نامه‌ای که توسط سازمان‌ها یا افراد چینی صادر شده است را داشته باشید. 

توصیه می‌شود قبل از سفر، با سفارت چین در کشورتان یا مسئولین مهاجرتی چین در کشور خودتان تماس بگیرید و معاینه کنید که آیا شما برای ویزای F و شرایط خاص ویزا دیگری مانند ویزای COVID-19 نیاز دارید. مدت اعتبار معمولی ویزای F چین ۳۰ روز است. به این معنی که شما از تاریخ ورود، می‌توانید حداکثر ۳۰ روز در چین اقامت داشته باشید. در صورت نیاز به مدت طولانی‌تر، باید آن را به وضوح در فرم درخواست خود اعلام کنید. افسر ممکن است مدت اقامت را با توجه به نیاز شما دوباره تمدید کند. 

چین با جمعیت بالغ بر 1.4 میلیارد نفر، به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جهان شناخته می‌شود. بنابراین، سفر و تجارت در این کشور برای کسب و کارهای بین المللی بسیار پر رونق است. در زیر به برخی از بهترین شهرهای چین برای سفر و تجارت اشاره خواهم کرد:

شانگهای

شانگهای به عنوان بزرگترین شهر چین و یکی از بزرگترین شهرهای جهان به شمار می‌آید. این شهر دارای بنادر بسیار بزرگی است که امکان صادرات و واردات به سراسر جهان را فراهم می‌کند. همچنین، شانگهای مرکزیت فعالیت‌های تجاری و مالی در چین است و از مزایای این شهر می‌توان به توسعه فناوری، خدمات حمل و نقل برتر و هدایت کسب و کارهای جهانی اشاره کرد.

پکن

پکن، به عنوان پایتخت چین و مرکزیت فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در این کشور شناخته می‌شود. این شهر دارای بنادر بزرگی نیست، اما دسترسی آسان به بازارهای داخلی و خطوط حمل و نقل موثر، آن را به یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت تبدیل کرده است.

شنژن

شنژن به عنوان یکی از شهرهای ساحلی چین، دارای مرز با هنگ کنگ است و به راحتی با کشورهای دیگر آسیایی ارتباط برقرار می‌کند. این شهر به عنوان یکی از مراکز صنعتی و تولیدی چین، بهترین شهر برای کسب و کارهای مرتبط با صنایع الکترونیکی و تکنولوژی است.

هانگژو

هانگژو، شهری بزرگ در جنوب چین است که دارای بنادری بسیار پر رونق است و به راحتی با سایر شهرهای جنوب چین ارتباط برقرار می‌کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، هانگژو بهترین شهر برای تجارت با کشورهای جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود.

چنگدو

چنگدو، به عنوان پایتخت استان سیچوآن در غرب چین واقع شده است و به عنوان یکی از مراکز اقتصادی در غرب چین شناخته می‌شود. این شهر دارای صنایع تولیدی و خدماتی بسیار پر رونق است و به راحتی با سایر مناطق چین از طریق خطوط حمل و نقل درون کشوری به ارتباط است. همچنین، چنگدو دارای مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های برجسته ای است که می‌تواند شرایط مناسبی را برای توسعه فناوری و کسب و کارهای مرتبط فراهم آورد.

گوانجو

گوانجو به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جنوب چین، دارای بنادر بسیار پر رونقی است که به عنوان دروازه تجاری چین با کشورهای آسیایی جنوب شرقی شناخته می‌شود. همچنین، گوانجو به یکی از مراکز تولیدی و صنعتی چین تبدیل شده است و به راحتی ارتباط با بیشتر کشورهای جهان دارد.

با توجه به شرایط و نیاز هر کسب و کار، شهر مناسب برای سفر و تجارت ممکن است متفاوت باشد. اما در کل، شانگهای و پکن به عنوان دو شهر بزرگ و مرکزیت فعالیت‌های تجاری و مالی در چین، بهترین گزینه‌ها هستند. همچنین، شهرهای ساحلی چین مانند شنژن و گوانجو به عنوان دروازه‌های تجاری با کشورهای آسیایی جنوب شرقی و دسترسی به بنادر دریایی، انتخاب خوبی برای کسب و کارهای بین المللی هستند. هانگژو نیز به عنوان یکی از شهرهای پر رونق جنوب چین با بنادر پرتردد، مناسب برای تجارت با کشورهای جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید.

علاوه بر این، شهر چنگدو در غرب چین با دسترسی به خطوط حمل و نقل درون کشوری و مراکز تحقیقاتی برجسته، به یکی از بهترین شهرهای چین برای توسعه فناوری و کسب و کارهای مرتبط با آن تبدیل شده است.

ضمنا باید توجه داشت که چین به عنوان یک کشور بسیار بزرگ و متنوع، دارای شهرهای بسیاری است که هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. در نتیجه برای انتخاب بهترین شهر برای سفر و تجارت، تحلیل دقیقی از نیازها و شرایط کسب و کار لازم است.

به عنوان مثال، اگر شما در حوزه تولید کالا و صادرات فعالیت دارید، شهرهای با بنادر پر رونقی همچون شانگهای، شنژن و گوانجو می‌توانند بهترین گزینه‌ها باشند. اگر شما به دنبال شراکت و سرمایه گذاری در کسب و کارهای فناوری هستید، شهرهایی مانند شانگهای، پکن و چنگدو با مراکز تحقیقاتی برجسته و اکوسیستم فناوری قوی، جذابیت بیشتری دارند.

همچنین، برای کسب و کارهای خدماتی، پکن به عنوان پایتخت و مرکز فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی چین، بهترین گزینه است. شهرهای جنوب چین نیز با وجود شرایط مناسب برای تجارت، در زمینه گردشگری و تفریح نیز بسیار جذاب هستند.

به علاوه، زبان و فرهنگ چین نیز باید در نظر گرفته شود. در صورتی که اعضای تیم شما به زبان چینی آشنایی ندارند، بهتر است به شهرهایی با محیط دوستانه ترجیح دهید که توانایی گردشگری و تسهیلات خدماتی برای بین المللی‌ها را دارند.

در کل، برای انتخاب بهترین شهر برای سفر و تجارت بهتر است قبل از هر تصمیمی، مشاوره با کارشناسان مجرب و تحلیل دقیق از نیازها و شرایط کسب و کار صورت گیرد. علاوه بر این، بهتر است قبل از سفر به چین، با فرهنگ و تمدن این کشور آشنایی داشته باشید. درک فرهنگ و ترجیحات چینی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در مذاکرات تجاری و برقراری روابط کسب و کار با مشتریان و همکاران چینی موفقیت بیشتری داشته باشید.

در نهایت، باید توجه داشت که چین یک کشور بسیار پویا است و شهرهای جدید و به روزی به لیست بهترین شهرهای تجاری و گردشگری اضافه می‌شوند. برای مثال، شهرهای هنگژو و چنگدو به تازگی به عنوان شهرهای پیشگام در حوزه فناوری و صنعت الکترونیکی شناخته شده‌اند. لذا، برای انتخاب بهترین شهر برای سفر و تجارت، بهتر است همیشه به روز بوده و با تحلیل دقیق شرایط و نیازهای کسب و کار خود، انتخاب مناسبی را انجام داده و برای موفقیت در بازار چین تلاش کنید.

 تور نمایشگاهی چین، تور بازدید از شرکت های چینی، تور چین ویژه اتاق اصناف، تور چین ویژه تجار و اتاق بازرگانی و…

تورهای تجاری چین شامل تورهای نمایشگاهی، تورهای بازدید از شرکت های چینی، تورهای ویژه اتاق اصناف، تورهای ویژه تجار و اتاق بازرگانی و بسیاری دیگر از گزینه‌های متنوعی تشکیل می‌شود که برای کاربران با علاقه به تجارت و همچنین کسب و کارهایی که قصد گسترش فعالیت خود در بازار چین را دارند، مناسب هستند. این تورها راهی برای آشنایی با بازارها، تکنولوژی‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های موجود در چین به نظر می‌رسند.

تورهای نمایشگاهی چین از بین تورهای تجاری جایگاه ویژه‌ای دارند. در طول این تورها، شرکت‌ها و کسب و کارها فرصتی دارند تا در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی چین شرکت کنند و در صورت نیاز به بازار گستری‌تر در این کشور، قراردادهای معاملاتی را برقرار کنند. تورهای نمایشگاهی مهمترین مناسبت‌هایی هستند که کسب و کارهای داخلی و خارجی می‌توانند دیدار و گفت و گوی خود را با شرکت‌ها و شرکت‌های چینی افزایش دهند. در طول این تورها، شرکت‌های چینی و خارجی با همدیگر در مورد تجارت و همکاری‌های ممکن صحبت می‌کنند و از طریق نمایشگاه‌ها و رویدادهای مشابه، گسترش دوجانبه تجارت را میسر می‌سازند.

تورهای بازدید از شرکت های چینی علاوه بر شرکت در نمایشگاه‌ها، بازدید و ملاقات با شرکت‌ها و کسب و کارهای موجود در چین را شامل می‌شوند. در این تورها، فرصتی وجود دارد تا از نزدیک با فرهنگ کسب و کار چینی آشنا شوید، شرکت‌های بزرگ را بازدید کنید و از طریق نوآوری و همکاری با آنها مزایایی را در تجارت خود به دست آورید. این تورها میتواند به فرصتی برای برقراری ارتباطات جدید بازاریابی و برنامه‌ریزی تجاری تبدیل شود.

در مورد تورهای ویژه اتاق اصناف، این تورها شامل بازدید از اتاق اصناف و ارتباط مستقیم با کارگروه‌های مختلف تجارت و همکاری‌های ممکن است. همچنین اتاق بازرگانی‌ها و سازمانها میتوانند تورهای ویژه برای کسب‌وکارها و علاقه‌مندان به تجارت در چین را برگزار کنند.

همچنین تورهای ویژه تجار و اتاق بازرگانی میتوانند شامل بازدید از شرکت‌های بزرگ، بازارها و شهرهای مختلف چین باشد. در این تورها، فرصتی برای دیدن زندگی روزمره مردم و جوانمردان چین، تجربه فرهنگ این کشور و همچنین برقراری ارتباطات تجاری با کسب و کارها و اتاق بازرگانی های مختلف در چین فراهم می‌شود.

تور چین و شرکت در نشست های B2B باعث می شود که شما از فرصت ها و امکانات موجود در بازار چین بهره ببرید. اشتراک گذاری تجربیات و ایده ها با شرکت ها و تجار محلی در مقابله با چالش های مشترک می تواند به شما کمک کند تا در این بازار بهتر عمل کنید. در ادامه به برخی از مزایای شرکت در تور چین و نشست های B2B می پردازیم.

یکی از مزایای مهم شرکت در تور چین این است که شما با تعداد زیادی کسب و کار و تجارت محلی ملاقات خواهید کرد. این افراد ممکن است دارای تجارب و دانشی باشند که شما می توانید از آن بهره ببرید. همچنین، این نشست ها فرصتی عالی برای ایجاد شبکه های حرفه ای و بالقوه همکاری ها و تعاملات تجاری با شرکت های محلی را فراهم می کنند.

با شرکت در نشست های B2B در چین، شما می توانید موقعیت خود را در بازار بهبود دهید. این نشست ها به شما اجازه می دهند تا با سایر شرکت های مشابه خود در این بازار رقابت کنید و از رقابت های محلی آگاه شوید. همچنین، این نشست ها به شما فرصت دستیابی به مشتریان جدید و بازارهای جدید را می دهند.

تور چین و شرکت در نشست های B2B به شما امکان می دهد تا با عرضه محصول و خدمات خود در بازار چین، سهم بیشتری را از این بازار به دست آورید. با شناخت امکانات و نیازهای بازار چین، می توانید استراتژی های مناسب را برای رسیدن به مشتریان بیشتر و بازارهای جدید تعیین کنید.

به طور کلی، شرکت در تور چین و نشست های B2B به شما کمک می کند تا بازار چین را بهبود دهید، شبکه های تجاری خود را گسترش دهید و فرصت های جدید را به دست آورید. بهتر است قبل از شرکت در این تورها و نشست ها، به تحقیق و بررسی بازار چین بپردازید و برنامه ریزی کاملی را برای شرکت در آنها داشته باشید.

قیمت تور چین به عوامل مختلفی بستگی دارد.

فصل سفر، نوع هتل، ایرلاین که می‌خواهید با آن سفر کنید و شهر مورد نظر برای اقامت، همگی عواملی هستند که می‌توانند قیمت تور چین را تحت تأثیر قرار دهند. همچنین هزینه‌هایی نظیر هزینه ویزا، مدت اقامت و تعداد شهرهایی که در تور چین قصد بازدید از آنها دارید نیز باید در نظر گرفته شوند.

در چین می‌توانید از انواع اقامتگاه‌ها استفاده کنید، از هتل‌های چند ستاره تا هتل‌های آپارتمان معمولی، همگی در قیمت تور چین تأثیرگذار هستند. در فصل پاییز به دلیل برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، تعداد گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند بیشتر می‌شود. از این رو، نرخ و قیمت‌های ایرلاین و اقامتگاه‌ها به حداکثر میزان خود افزایش می‌یابند.

در تور چین، شما می‌توانید از امکانات و خدمات متنوعی بهره ببرید . البته هر پکیج توری می‌تواند خدمات خاص خود را داشته باشد، اما مهمترین خدماتی که در نظر گرفته می‌شود عبارتند از:

 دریافت ویزای چین: برای ورود به چین، شما نیاز به ویزا دارید و تور چین این خدمت را برای شما فراهم می‌کند.

 اقامت در بهترین هتل‌ها: شما در تور چین امکان اقامت در بهترین هتل‌ها را دارید. این هتل‌ها اغلب انتخاب شده و با استانداردهای بالا ارائه می‌شوند.

 بیمه مسافرتی: بیمه مسافرتی برای پوشش هرگونه حادثه یا مشکل در سفر چین ارائه می‌شود تا به شما اطمینان بیشتری بدهد.

 ترانسفر فرودگاهی: خدمات ترانسفر فرودگاهی برای راحتی و سهولت شما در حرکت از فرودگاه به هتل و برعکس، در نظر گرفته می‌شود.

 تور لیدر فارسی‌زبان: در تور چین، یک تور لیدر حرفه‌ای و فارسی‌زبان همراه شما خواهد بود تا در طول سفر به شما راهنمایی کند و سوالات شما را پاسخ دهد.

 بلیط رفت و برگشت: بلیط هواپیما برای رفت و برگشت به چین نیز از جمله خدماتی است که در تور چین در نظر گرفته می‌شود. در کل، به منظور راحتی و رضایت شما، تور چین با ارائه این خدمات سعی در ارائه تجربه‌ای خوب و کامل از سفر به چین دارد.

تور مسافرتی چین گروهی برای افرادی که برای بار اول به این کشور سفر می‌کنند، تجربه بسیار جذابی است. سفر گروهی و دریافت تور با همراهی تور لیدر، دارای مزایای زیادی است:

تجربه گشت‌های شهری: در تور گروهی، شما با یک برنامه سفر مشخص در اختیار خواهید بود که شامل گشت‌های شهری و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهرهای چین می‌شود. این به شما امکان می‌دهد به راحتی با ثبت نام در تور، برنامه سفر خود را مدیریت کنید.

راهنمایی تخصصی: با همراهی تور لیدر فارسی‌زبان، شما از راهنمایی تخصصی در مورد مکان‌ها، فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم چین بهره‌مند خواهید شد. این امکان به شما کمک می‌کند تا بهترین تجربه را از سفر خود به چین داشته باشید.

آسانی در اخذ ویزا: برای افرادی که برای اولین بار به چین سفر می‌کنند، دریافت تور چین و سفر به صورت گروهی می‌تواند فرآیند اخذ ویزای چین را آسان‌تر کند. تور لیدر با تجربه، اطلاعات لازم را در مورد فرآیند اخذ ویزا به شما ارائه خواهد داد و در مراحل مورد نیاز راهنماییتان می‌کند.

بنابراین، سفر گروهی با دریافت تور چین برای افرادی که برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنند، می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد تا سفری راحت‌تر و با تجربه‌ای بیشتر به چین داشته باشند.

تور نمایشگاهی چین؛ لیست نمایشگاه ها به همراه تور نمایشگاهی چین

با تور نمایشگاهی چین، وارد دنیایی از فرصت‌های تجاری و هنری شوید. تجربه کنید که چگونه می‌توانید از نمایشگاه‌ها و رویدادهای برتر چین بهره‌مند شوید. لیست نمایشگاه‌ها و تور چین، درباره مقصدها و تاریخ‌های آنها با شما به اشتراک گذاشته می‌شود.

از جمله نمایشگاه‌های مهم چین می‌توان به نمایشگاه واردات و صادرات چین، نمایشگاه هنری چین، نمایشگاه فناوری چین، و نمایشگاه صنعتی چین اشاره کرد. تور نمایشگاهی چین به شما فرصت می‌دهد تا به روزترین دستاوردها، محصولات، وابستگی‌های تجاری، و هنرهای چین را کشف کنید.

از راهنمایان ما در تور نمایشگاهی چین بهره‌مند شوید و با شرکت در این نمایشگاه‌ها، زندگی تجاری و هنری خود را به سطح جدیدی برسانید. برنامه‌ریزی هوشمندانه و اطلاعات دقیق از نمایشگاه‌ها باعث موفقیت و بهره‌وری بیشتر شما خواهد شد. به راحتی با ما در تور نمایشگاهی چین، به دنیای جذاب نمایشگاه‌ها خوش آمدید!

11 – 15 سپتامبر 2023 | نمایشگاه مبلمان

تور چین و نمایشگاه مبلمان که هر ساله در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) در شانگهای میزبانی می شود، یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های بین المللی مبلمان در جهان است. این نمایشگاه توسط Sinoexpo Informa Markets International Exhibition Co., Ltd سازماندهی شده است. در قلب این نمایشگاه، ارائه طیف گسترده ای از موضوعات مبلمان است: از مبلمان معاصر، مارک های بین المللی، طراحی مبلمان، و مبلمان وبهلسترد گرفته تا مبلمان اداری و فضای باز، تشک، مبلمان سفارشی و موارد دیگر. علاوه بر این، این نمایشگاه دارای بخش‌های ویژه‌ای است که به نوآوری‌ها در مواد و فرآیندها اختصاص دارد، از پارچه‌های مبلمان و چرم گرفته تا ماشین‌آلات برای تولید مبلمان.
نکته قابل توجه مسابقات و مراسم جوایز مختلفی است که در طول نمایشگاه برگزار می شود، از جمله جایزه طراحی مبلمان ایده طلا (GIDA)، جایزه نوآوری محصول مبلمان چین، و مسابقه نوآوری مواد خانگی چین. غرفه داران در این نمایشگاه از بخش های مختلف صنعت مبلمان هستند، در حالی که بازدیدکنندگان اصلی خریداران حرفه ای از سراسر جهان هستند که به آخرین روندها و نوآوری ها در بخش مبلمان علاقه مند هستند. در نهایت، شایان ذکر است که مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) یک مکان مدرن و به راحتی قابل دسترسی است. از نظر استراتژیک در نزدیکی مراکز اصلی حمل و نقل قرار دارد و زیرساخت های درجه یک را در یکی از پویاترین شهرهای جهان به بازدیدکنندگان و غرفه داران ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند به راحتی از طریق روش های حمل و نقل مختلفی که شانگهای ارائه می دهد به نمایشگاه برسند و از یک تجربه نمایشگاه جامع اطمینان حاصل کنند.
در مجموع، برگزارکنندگان در 93 روز نمایشگاه، از 08 اوت تا 8 نوامبر 2020، از حدود 2000 غرفه‌دار و 113333 بازدیدکننده در Furniture China در آنلاین استقبال کردند.
برای بیست و هشتمین بار Furniture China در 5 روز از دوشنبه 11.09.2023 تا جمعه 15.09.2023 در شانگهای وجود دارد.

12. – 14. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی تجارت و انجمن مواد، فناوری ها و کاربردهای مرکب

نمایشگاه کامپوزیت در تور چین که اغلب به عنوان “کامپوزیت چین” شناخته می شود، یک نمایشگاه تجاری بین المللی است که به مواد کامپوزیت و کاربردهای متنوع آنها اختصاص دارد. این نمایشگاه که هر ساله در ماه سپتامبر در NECC (مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی) در شانگهای برگزار می شود، بر روی این مواد منحصر به فرد تمرکز می کند. کامپوزیت ها موادی هستند که با ترکیب دو یا چند ماده متمایز ساخته می شوند و در نتیجه خواص و مزایای بیشتری به همراه دارند. اینها به طور گسترده در بخش هایی مانند انرژی باد، خودروسازی، هوانوردی و دریایی استفاده می شوند.
این نمایشگاه که توسط China Composites Group Corporation Ltd برگزار می شود، شرکتی که به دلیل تخصص گسترده خود در بخش کامپوزیت مشهور است، مواد اولیه و کالاهای نهایی را به نمایش می گذارد. غرفه داران از سراسر جهان بینش هایی را در مورد آخرین فناوری های تولید ارائه می دهند و کاربردهای نوآورانه پلاستیک های تقویت شده را به نمایش می گذارند. نمایش محصولات به عنوان یکی از نکات برجسته نمایشگاه برجسته است. قابل ذکر است، بسیاری از غرفه داران از بخش هایی هستند که قبلا ذکر شد. شایان ذکر است که افزایش تقاضا در بخش انرژی بادی چین، چین را به عنوان رهبر جهانی در این عرصه معرفی کرده است. نمایشگاه کامپوزیت چین در درجه اول متخصصان و تصمیم گیرندگان را از صنایع کاربر، به ویژه صنایع تولید توربین بادی، خودروسازی، هوانوردی و بخش دریایی جذب می کند. NECC، محل برگزاری این رویداد، در میان برترین مراکز نمایشگاهی شانگهای قرار دارد. اتصالات حمل و نقل عالی آن تضمین می کند که به راحتی برای شرکت کنندگان بین المللی و محلی قابل دسترسی است.
در مجموع، برگزارکنندگان در 3 روز نمایشگاه، از 03 سپتامبر تا 05 سپتامبر 2019، از حدود 666 غرفه‌دار از 25 کشور و 23526 بازدیدکننده از 48 کشور در نمایشگاه کامپوزیت چین در شانگهای استقبال کردند.
برای بیست و هشتمین بار نمایشگاه کامپوزیت چین در 3 روز از سه شنبه 12.09.2023 تا پنجشنبه 14.09.2023 در شانگهای برگزار می شود.

12. – 14. سپتامبر 2023 | بازار صنعت سفر چین

ITB نوع خاصی از نمایشگاه مسافرتی است. تور چین و نمایشگاه منحصراً برای بازدیدکنندگان دست‌چین شده B2B درگیر در صنعت سفر چین انتخاب شده است که دقیقاً مطابق با منافع شرکت‌های نمایشگاهی انتخاب شده‌اند. این تطبیق دقیق یک رویه کارآمد را با درجه بالایی از معاملات تجاری موفق تضمین می کند. پیشنهاد نمایشگاه تجاری به هر دو مورد، سفر کاری، MICE و سفر تفریحی به مقاصد بین المللی، تا حدی ناشناخته از جمله تمام جنبه ها و خدمات مرتبط با سفر اشاره دارد.

آخرین پیشرفت ها در زمینه IT و نرم افزار سفر نیز ارائه خواهد شد. کنفرانس همراه، بینش های ارزشمندی را در مورد تحولات آینده بازار سفر چین ارائه می دهد. محل برگزاری، نمایشگاه و مرکز کنفرانس جهانی شانگهای در مرکز شهر، نزدیک به فرودگاه بین المللی پودونگ و فرودگاه هونگ کیائو قرار دارد. مکان‌های گردشگری و هتل‌های متعددی در نزدیکی آن قرار دارند. این مرکز با اتوبوس و مترو به راحتی قابل دسترسی است.
ITB چین در 3 روز از سه شنبه، 12 سپتامبر تا پنجشنبه، 14 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

13. – 15. سپتامبر 2023 | نمایشگاه تجاری حمل و نقل ریلی شهری

راه آهن مدرن بزرگترین نمایشگاه بین المللی راه آهن در چین است که توسط راه آهن چین میزبانی می شود. این رویداد بین‌المللی با هدف نمایش دستاوردهای سیستم‌های راه‌آهن چین در چند سال گذشته و همچنین نمایش آخرین تجهیزات و فناوری‌های مورد استفاده در جهان در زمینه حمل‌ونقل مسافر و همچنین خدمات حمل و نقل بار برگزار می‌شود. مسائل ایمنی و زیست محیطی در مقایسه با طراحی راه آهن و وسایل نورد مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین، بستر ارتباطی و اطلاعاتی به خوبی تثبیت شده، چالش های آینده را نیز به شیوه ای مناسب نشان می دهد.
انتقال اطلاعات و دانش نیز در قالب سمینارها و کنفرانس ها انجام می شود. با اولین نمایش خود در سال 1992، راه آهن مدرن برای 13 نسخه به روی صحنه رفت و به بزرگترین و قابل توجه ترین نمایشگاه صنعت راه آهن در آسیا تبدیل شد. شرکت‌های راه‌آهن بیشتر و بیشتری این نمایشگاه را برای نمایش تصویر شرکتی و کمپین بازاریابی ضروری کرده‌اند.
در مجموع، برگزارکنندگان در 3 روز نمایشگاه، از 20 نوامبر تا 22 نوامبر 2019، از حدود 300 غرفه‌دار از 15 کشور در راه‌آهن مدرن پکن استقبال کردند.

امسال راه آهن مدرن در 3 روز از چهارشنبه، 13.09.2023 تا جمعه، 15.09.2023 در پکن در حال حاضر برای شانزدهمین بار برگزار می شود.

13. – 16. سپتامبر 2023 | نمایشگاه کنوانسیون بین المللی بیوتکنولوژی در هنگ کنگ

کنوانسیون بین المللی Biotech در هنگ کنگ با موضوع Biotech Kaleidoscope شامل نمایشگاه ها، کنفرانس ها و برنامه شراکت One2One است که قصد دارد به شرکت کنندگان در شناسایی و ایجاد ارتباط با شرکای احتمالی کمک کند. این کنوانسیون همچنین از چندین رویداد جانبی تشکیل شده است. مخاطبان هدف ما هم ذینفعان بیوتکنولوژی و هم عموم مردمی خواهند بود که با موضوع Kaleidoscope ما ملاقات می کنند. بازدیدکنندگان عموم مردم این فرصت را خواهند داشت که درباره اطلاعات مربوط به بیوتکنولوژی بیشتر بدانند.
غرفه داران بیشتر شرکت های بیوتکنولوژی، سازمان ها و دانشگاه های بیوتکنولوژی، و همچنین هر طرفی هستند که می خواهند برند، نوآوری ها و محصولات خود را تبلیغ کنند. این همایش در آسیا ورلد-اکسپو که نزدیک فرودگاه بین المللی هنگ کنگ و پل هنگ کنگ-ژوهای-ماکائو است برگزار می شود. مرکز نمایشگاه به راحتی برای همه بازدیدکنندگان قابل دسترسی است حتی اگر برای اولین بار در هنگ کنگ بازدید کنند.
BIOHK در 4 روز از چهارشنبه، 13 سپتامبر تا شنبه، 16 سپتامبر 2023 در هنگ کنگ برگزار می شود.

13. – 15. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی کالاهای خانگی و لوازم جانبی

Internal Lifestyle China یک نمایشگاه تجاری بین المللی است که در زمینه کالاهای مصرفی، به ویژه اقلام و لوازم خانگی تخصص دارد. این نمایشگاه هر ساله برگزار می‌شود و غرفه‌دارانی را از سراسر جهان جذب می‌کند که طیف وسیعی از محصولات را از مبلمان و نورپردازی گرفته تا دکوراسیون منزل و سرامیک ارائه می‌دهند. این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای مخاطبان مختلف – متخصصان، علاقه مندان و بازدیدکنندگان از صنایع مختلف – ارائه می دهد تا از آخرین پیشرفت ها، روندها، خدمات و محصولات در زمینه های غذاخوری، هدیه دادن و زندگی مطلع شوند. این نمایشگاه یک پلت فرم ایده آل برای سهامداران مختلف صنعت از جمله خرده فروشی های زنجیره ای، عمده فروشان، خرده فروشان، فروشگاه های بزرگ، بوتیک ها، طراحان داخلی و واردکنندگان از سراسر جهان است.

این بینش در مورد طیف گسترده ای از موضوعات، مانند هنر و صنایع دستی، لوازم التحریر، چیدمان گل، عطر اتاق، شمع، جواهرات، هدایای گرایش محور، محصولات زیبایی و سلامتی، آثار طراح، غذاها و نوشیدنی های بسته بندی شده، منسوجات خانگی و خیلی بیشتر. دسته بندی محصولات خاص به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل شیشه و کریستال ظروف، ظروف چینی و سرامیک، ظروف نقره و اقلام با روکش نقره، کالاهای پلاستیکی، کارد و چنگال، چاقو، خردکن و لوازم جانبی، ظروف آشپزی، وسایل و لوازم آشپزخانه، تزئینات و چیدمان میز، لوازم برقی کوچک، مبلمان و لوازم جانبی، تزئینات دیوار، نور و لوازم جانبی، آینه، ساعت، قاب عکس، اقلام و لوازم جانبی باغ، اقلام دکور منزل، منسوجات منزل، ظروف و لوازم جانبی قهوه، کافی شاپ، لوازم جانبی بار و نوشیدنی، محصولات کمپینگ و فضای باز، لوازم جانبی سفر و محصولات HoReCa (هتل/رستوران/کافه). این نمایشگاه توسط Messe Frankfurt (Shenzhen) Co. Ltd برگزار می شود، شرکتی که به دلیل برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری با کیفیت بالا مشهور است. سبک زندگی داخلی چین بخشی از مجموعه ای از نمایشگاه های تجاری است که توسط Messe Frankfurt برگزار می شود. مسه فرانکفورت همچنین نمایشگاه های مختلف «سبک زندگی داخلی» را در سراسر جهان برگزار می کند، از جمله «Ambiente» در فرانکفورت، که به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای کالاهای مصرفی شناخته می شود، و «Interior Lifestyle Tokyo» در ژاپن. این نمایشگاه ها رویدادهای مهمی برای تولیدکنندگان، طراحان، تجار و خریداران حرفه ای از سراسر جهان هستند تا آخرین روندها و محصولات در زمینه سبک زندگی و طراحی داخلی را به نمایش بگذارند و کشف کنند.
در کل، برگزارکنندگان در 3 روز نمایشگاه، از 11 سپتامبر تا 13 سپتامبر 2019، از حدود 431 غرفه‌دار از 27 کشور و 20036 بازدیدکننده در سبک زندگی داخلی چین در شانگهای استقبال کردند.
امسال سبک زندگی داخلی چین در 3 روز از چهارشنبه، 13.09.2023 تا جمعه، 15.09.2023 در شنژن در حال حاضر برای شانزدهمین بار برگزار می شود.

15. – 18. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت چین

CIMAMotor – نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت چین – که در سال 2002 تأسیس شد، به یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی موتور سیکلت تبدیل شده است. “CIMAMotor” مخفف “نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت چین” است که نشان دهنده ماهیت جهانی آن و تاکید بر نوآوری در بخش موتور سیکلت است. هر پاییز، مرکز نمایشگاه بین المللی چونگ کینگ درهای خود را برای پذیرایی از علاقه مندان، تولیدکنندگان و متخصصان موتورسیکلت در شهر باشکوه چونگ کینگ باز می کند. این نمایشگاه توسط مرکز نمایشگاهی چونگ کینگ و با همکاری نزدیک اتاق بازرگانی موتورسیکلت چین برگزار می شود.
قلب CIMAMotor موتور سیکلت ها، قطعات و لوازم جانبی آن است. این نمایشگاه بستری را برای طیف گسترده ای از محصولات و خدمات ارائه می دهد: از موتورسیکلت های سنتی گرفته تا موتورسیکلت های برقی، دوچرخه های برقی، و اسکوترهای برقی، همراه با لوازم جانبی موتور سیکلت، محصولات نگهداری و فناوری های مرتبط. این نه تنها به عنوان یک ویترین عمل می کند، بلکه با فرهنگ غنی موتورسیکلت چین ارتباط برقرار می کند و آن را به جهان ارائه می دهد و موقعیت چونگ کینگ را به عنوان مرکز صنعت موتورسیکلت چینی برجسته می کند. نکات برجسته نمایشگاه متنوع است: از فعالیت های رانندگی هیجان انگیز گرفته تا جلسه CIMAMotor، نمایشگاه C-Turn، و رقابت “CIMA Motorcycle Knight Selection”. این نمایشگاه همراه با بازاری برای اقلام موتورسیکلت دست ساز و مسابقات آفرود در فضای باز، تجربه ای فراموش نشدنی را برای همه شرکت کنندگان تضمین می کند. غرفه داران عمدتا از صنعت موتور سیکلت و بخش های مرتبط هستند. مخاطبان ترکیبی از حرفه ای ها، فروشندگان، تولیدکنندگان و علاقه مندان به موتورسیکلت هستند. مرکز نمایشگاه بین المللی چونگ کینگ، محل برگزاری رویداد، به دلیل امکانات مدرن و دسترسی به آن متمایز است. چونگ کینگ، به عنوان پیوندی از حمل و نقل و فرهنگ، به بازدیدکنندگان خود تعادل بی نظیری از زیرساخت های مدرن و تاریخ غنی ارائه می دهد. به لطف اتصالات عالی به حمل و نقل عمومی و جاده های اصلی، مرکز اکسپو مکان مناسبی برای چنین رویداد معتبری است.
بیست و یکمین نسخه CIMAMotor در 4 روز از جمعه 15.09.2023 تا دوشنبه 18.09.2023 در چونگ کینگ برگزار می شود.

15. – 17. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی خودروهای داخلی و خارجی چونگ کینگ

نمایشگاه بین المللی خودروهای داخلی و خارجی – CIAIE در مرکز نمایشگاه بین المللی چونگ کینگ برگزار می شود. این نمایشگاه با حدود 1000 غرفه دار، بر زنجیره ارزش صنعت داخلی و خارجی خودرو برای ترویج رشد صنعت تمرکز دارد. این عمدتاً در مورد فناوری خودروهای انرژی جدید، زنجیره های تامین، درایو خودکار و کابین هوشمند، فناوری ساخت پیشرفته خودرو و تجهیزات هوشمند، مواد سبک وزن، لامپ های خودرو و فناوری روشنایی، مواد اتصال و آب بندی خودرو، قطعات اصلی خودرو و سایر بلوک های اصلی است. فناوری خودرو به طور مداوم در حال ارتقا و توسعه است.

CIAIE با نوآوری جامع از نظر ادراکی، حرفه ای، خلاقیت و فناوری، و ارتقای مستمر در کل زنجیره صنعتی و همچنین نوآوری در نمایشگاه ها و نمایشگاه های جامع، به تدریج به یک رویداد بسیار حرفه ای در مقیاس بزرگ صنعت فناوری نوآوری خودرو در آسیا تبدیل شده است. . ما یک پلت فرم تجاری را فراهم می کنیم که ارتباط رو در رو برای حمایت از طرف عرضه و تقاضا را امکان پذیر می کند. نمایشگاه ما به عنوان یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری در صنعت، به اشتراک گذاری منابع جهانی از کشورهای بزرگ خودروسازی مانند آلمان، ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی، بریتانیا، فرانسه و ایتالیا ادامه خواهد داد. قدرت جهانی را به تولید داخلی ما بیاوریم.
امسال CIAIE در 3 روز از جمعه 15.09.2023 تا یکشنبه 17.09.2023 در چونگ کینگ برای شانزدهمین بار برگزار می شود.

15. – 17. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی ماهیگیری و غذاهای دریایی در چین

نمایشگاه بین المللی ماهیگیری و غذاهای دریایی گوانگژو چین – FISHEX برای تسهیل صنایع بین المللی ماهیگیری و غذاهای دریایی و همچنین ایجاد بستری برای نمایشگاه، خرید، مذاکره تجاری، انجمن فنی و ارتباطات اطلاعاتی طراحی و برنامه ریزی شده است. به عنوان ادغام انجمن های تجاری، نمایشگاهی و فنی، این رویداد دروازه ای را برای برندهای سطح بالا، شرکت های فرآوری و بازرگانان از سراسر جهان در صنایع ماهیگیری و غذاهای دریایی برای دسترسی به بازار چین و گسترش سهم بازار بین المللی باز می کند. این رویداد به طور خاص برای خریداران و تامین کنندگان غذاهای دریایی منجمد و تازه، تجهیزات برای پردازش، آبزی پروری، ماهیگیری، ذخیره سازی و حمل و نقل طراحی شده است. این نمایشگاه در کنار نمایشگاه گوانگژو واقع شده است و از کیفیت و تعداد بازدیدکنندگان بالایی برخوردار است.

این نمایشگاه با توجه به تقاضای خاص غرفه داران مختلف، غرفه داران را با خریداران مطابقت می دهد. بازدیدکنندگان هدایایی عمدی دریافت می کنند و انواع مختلف غذاهای دریایی را می چشند. تولید کنندگان، شرکت ها، تامین کنندگان و شرکت های فرآوری شیلات از داخل و خارج از کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. این نمایشگاه 4 روز به طول خواهد انجامید و می توان مسیرهای تفریحی را با توجه به علایق مختلف انتخاب کرد، علاوه بر این، صندلی های پارکینگ کافی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه، نمایشگاه واردات و صادرات چین که به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز نمایشگاهی مدرن آسیا شناخته می‌شود، دارای 338000 مترمربع فضای نمایشگاهی داخلی بزرگ، امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشرفته، جلوه‌های کاربردی ویژه و خدمات جامع نمایشگاهی درجه یک است.
نهمین Fishex در 3 روز از جمعه 15.09.2023 تا یکشنبه 17.09.2023 در گوانگژو برگزار می شود.

15. – 17. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین‌المللی فناوری و زنجیره تامین خودرو انرژی جدید در چونگ کینگ

نمایشگاه بین‌المللی فناوری و زنجیره تامین خودرو انرژی جدید چونگ کینگ – NEASCHNA – با حدود 1000 غرفه‌دار، بر زنجیره ارزش صنعت تزئینات خودروهای انرژی جدید برای ترویج رشد صنعت تمرکز دارد. ما یک پلت فرم تجاری را فراهم می کنیم که ارتباط رو در رو برای حمایت از طرف عرضه و تقاضا را امکان پذیر می کند. در این نمایشگاه بیش از 20 انجمن عمدتاً به وسایل نقلیه با انرژی جدید اشاره می کنند که موضوعات آنها از جمله بی طرفی کربن، اوج انتشار، تراشه های خودرو و شمع شارژ است. نمایشگاه ما به عنوان یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری در صنعت، به اشتراک گذاری منابع جهانی از کشورهای بزرگ خودروسازی مانند آلمان، ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی، بریتانیا، فرانسه و ایتالیا ادامه خواهد داد. قدرت جهانی را به تولید داخلی ما بیاوریم.

در راستای رونق جدید تحولات فنی و صنعتی جهانی، ادغام فناوری‌های مرتبط در زمینه‌های انرژی خودرو، حمل‌ونقل، اطلاعات و ارتباطات در حال افزایش است. برق، شبکه و هوشمندی به ترند صنعت خودرو تبدیل شده است. وسایل نقلیه با انرژی جدید، مسیر اصلی تحول و ارتقاء صنعت جهانی خودرو هستند. تغییرات عمیقی در شکل‌های محصول خودرو، حالت‌های حمل‌ونقل، ساختار مصرف انرژی و حالت‌های عملیات اجتماعی در حال وقوع است که فرصت‌های توسعه بی‌سابقه‌ای را برای صنعت خودرو با انرژی جدید فراهم می‌کند. به منظور ارتقای توسعه با کیفیت بالا صنعت خودروهای انرژی جدید و افزایش رقابت اصلی، نمایشگاه زنجیره تامین خودرو انرژی جدید چین چونگ کینگ در مرکز نمایشگاه بین المللی چونگ کینگ برگزار می شود.
NEASCHNA در 3 روز از جمعه، 15 سپتامبر تا یکشنبه، 17 سپتامبر 2023 در چونگ کینگ برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی فلزکاری

نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS) یکی از نمایشگاه های تجاری پیشرو برای پردازش فلز و ماشین ابزار CNC در چین است و بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF) است. هر ساله در پاییز برگزار می شود و توسط Hannover Milano Fairs Shanghai Ltd.، سرمایه گذاری مشترک بین Deutsche Messe AG و Fiera Milano Group سازماندهی می شود. MWCS به عنوان یک پلت فرم برای متخصصان صنعت پردازش فلز عمل می کند تا آخرین فن آوری ها، محصولات و خدمات را در زمینه پردازش فلز و ماشین آلات CNC به نمایش بگذارند و کشف کنند. این نمایشگاه شامل ماشین‌های CNC، تجهیزات پردازش فلز، ابزار، ربات‌های صنعتی، فناوری اتوماسیون و بسیاری محصولات دیگر از حوزه‌های مرتبط است.

اهمیت MWCS در نقش آن به عنوان یک نقطه ملاقات اصلی برای متخصصان از سراسر جهان و به عنوان بستری برای شرکت ها برای ارائه آخرین پیشرفت ها و نوآوری های خود به مخاطبان گسترده ای از کارشناسان نهفته است. به عنوان بخشی از CIIF، MWCS از مجموع نه نمایشگاه تخصصی همزمان بهره می برد، از جمله نمایشگاه اتوماسیون صنعت شانگهای (IAS)، نمایشگاه انرژی شانگهای (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات شانگهای (ICTS)، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه جدید. نمایشگاه خودرو انرژی (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). این رویدادهای موازی هم افزایی قابل توجهی را در بین صنایع مختلف ایجاد می کند و توسعه کسب و کار را ارتقا می دهد. محل برگزاری نمایشگاه‌های MWCS و سایر نمایشگاه‌های CIIF، مرکز نمایشگاه و همایش ملی (NECC) در شانگهای، بزرگترین مرکز نمایشگاهی جهان است. NECC در قسمت غربی شانگهای واقع شده است و به راحتی قابل دسترسی است. هر ساله، MWCS هزاران بازدید کننده از جمله متخصصان صنعت پردازش فلز، خریداران، سرمایه گذاران و نمایندگان دولت را به خود جذب می کند. این نمایشگاه فرصتی عالی برای اطلاع از آخرین روندها و پیشرفت‌های صنعت، ایجاد ارتباطات تجاری و کشف محصولات و خدمات جدید فراهم می‌کند. از طریق ادغام با CIIF، MWCS از هم افزایی ایجاد شده توسط یک سری رویدادهای همزمان که همه در یک زمان و مکان اتفاق می‌افتند، سود می‌برد و یک نمای کلی از آخرین پیشرفت‌های صنعت ارائه می‌دهد.
نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS) در 5 روز از سه شنبه، 19. سپتامبر تا شنبه، 23. سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه تجاری فناوری ربات

نمایشگاه رباتیک (RS) در شانگهای یکی از اجزای حیاتی نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF)، یکی از بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه های صنعتی در چین است. این نمایشگاه که هر ساله در پاییز برگزار می شود، با هدف به نمایش گذاشتن آخرین پیشرفت ها و روندها در زمینه رباتیک و فناوری اتوماسیون است. این رویداد توسط Donghao Lansheng (Group) Co., Ltd. و با همکاری فدراسیون صنعت ماشین آلات چین برگزار می شود. RS بر موضوعات مختلف مرتبط با رباتیک و اتوماسیون، از جمله روبات‌های صنعتی، سیستم‌های سروو، حسگرها، درایوها و کنترل‌ها و همچنین راه‌حل‌های نرم‌افزاری برای روباتیک تمرکز دارد.

طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را ارائه می دهد، از سیستم های ربات کامل گرفته تا اجزا و لوازم جانبی جداگانه، با تاکید ویژه بر آخرین نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژیکی در صنعت. RS بخشی از شبکه ای از نه نمایشگاه است که همگی اجزای CIIF هستند و به طور همزمان در یک مکان برگزار می شوند. اینها شامل نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS)، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). این نمایشگاه ها طیف وسیعی از صنایع را پوشش می دهند و هم افزایی قابل توجهی را برای بازدیدکنندگان و غرفه داران ارائه می دهند. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (NECC) در شانگهای میزبانی می‌شود، یک مکان مدرن و بزرگ که در قلب منطقه تجاری Hongqiao قرار دارد و ارتباطات حمل‌ونقل عالی را فراهم می‌کند. با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات، غرفه داران با کیفیت بالا و فرصت بهره مندی از هم افزایی نمایشگاه های همزمان، RS فرصتی عالی برای اطلاع از آخرین روندها، ایجاد تماس های تجاری و کشف راه حل های نوآورانه فراهم می کند.
نمایشگاه رباتیک (RS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 21. سپتامبر 2023 | نمایشگاه فناوری مواد عایق حرارتی و صرفه جویی در انرژی شانگهای

نمایشگاه TIM که در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای – SNIEC برگزار می شود، نمایشگاهی از مواد برای عایق حرارتی و فناوری های صرفه جویی در انرژی است. این مهم ترین رویداد در این زمینه در چین است. محدوده نمایشگاه شامل تمام مواد رایجی است که می توان برای عایق کاری ساختمان ها در برابر سرما یا صدا استفاده کرد – از مواد معدنی مانند پشم شیشه گرفته تا پارچه های آلی و فلزی، همیشه با در نظر گرفتن بهره وری انرژی. از آنجایی که غرفه داران بسیاری از برندهای معروف خود را با محصولات خود معرفی می کنند، این نمایشگاه فرصت های بسیار خوبی را برای ایجاد ارتباطات ارزشمند با هدف ورود به بازار ارائه می دهد.

مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) در دومین مرکز نمایشگاهی بزرگ چین و نزدیک به فرودگاه از پودونگ واقع شده است. از آنجا می توان با قطار Maglev به آن رسید.
یک رویداد بسیار ویژه، بیستمین سالگرد نمایشگاه Insulation Expo – TIM Expo است که در 3 روز از سه شنبه، 19.09.2023 تا پنجشنبه، 21.09.2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 21. سپتامبر 2023 | نمایشگاه محصولات ارگانیک

Biofach China در شانگهای به عنوان برترین نمایشگاه تجاری برای مواد غذایی ارگانیک و محصولات پایدار در چین شناخته شده است. این رویداد سالانه از زمان آغاز به کار خود در سال 2007 به تدریج در بازار آسیا اهمیت پیدا کرده است. این شرکت توسط NürnbergMesse China Co., Ltd. در شانگهای سازماندهی شده است. این نمایشگاه شامل موضوعات مختلفی از جمله مواد غذایی و نوشیدنی های ارگانیک، لوازم آرایشی طبیعی، منسوجات پایدار، محصولات پاک کننده سازگار با محیط زیست و اقلام ارتقا دهنده سلامت است. علاوه بر این، خدماتی مانند صدور گواهینامه، تدارکات و بازاریابی به نمایش گذاشته می شود.

Biofach China به عنوان یک پلت فرم برای تولید کنندگان، توزیع کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و متخصصان صنعت در سراسر جهان عمل می کند تا در مورد آخرین روندها و پیشرفت ها در محصولات و خدمات پایدار و ایجاد روابط تجاری بیاموزند. یکی از ویژگی های قابل توجه نمایشگاه تجاری، برنامه همراه آن است که شامل کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های مختلف است. موضوعات جاری مرتبط با بازار ارگانیک، مانند مقررات قانونی جدید، روند کشاورزی ارگانیک، و راه حل های بسته بندی پایدار مورد بحث قرار می گیرند. این نمایشگاه تجارت محصولات ارگانیک را تقویت می کند و از توسعه مدل های تجاری پایدار حمایت می کند. هر ساله هزاران بازدید کننده از سراسر جهان از جمله تولید کنندگان، توزیع کنندگان، رستوران داران، کشاورزان، نمایندگان انجمن ها و مؤسسات و همچنین روزنامه نگاران متخصص را جذب می کند. این رویداد در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) در شانگهای، یکی از مراکز نمایشگاهی برجسته آسیا، با زیرساخت های پیشرفته و موقعیت استراتژیک در قلب شانگهای، میزبانی می شود.
Biofach چین در 3 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه تجارت برای تحرک الکتریکی و انرژی های تجدید پذیر

نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS) در شانگهای، نمایشگاهی برای برق و انرژی های تجدیدپذیر در چین است. این نمایشگاه هر ساله در پاییز به عنوان بخشی از نمایشگاه بین‌المللی صنعت چین (CIIF) برگزار می‌شود، رویدادی مهم که نه نمایشگاه مختلف را در بر می‌گیرد. چین بزرگترین بازار خودروی جهان را در اختیار دارد و دولت چین، حمل و نقل الکتریکی را وسیله ای برای ارتقای صنعت خودروی داخلی و جایگاه چین به عنوان تولید کننده پیشرو خودروهای الکتریکی (EVs) و فناوری های مرتبط می داند. ترویج حرکت الکتریکی نه تنها به کاهش آلودگی هوای شهری کمک می کند، بلکه به کاهش انتشار کلی CO2 در کشور کمک می کند.

توسعه وسایل نقلیه الکتریکی و فناوری‌های مرتبط، نوآوری در حوزه‌های دیگر مانند فناوری باتری، هوش مصنوعی و رانندگی خودکار را تقویت می‌کند و در نتیجه به چین کمک می‌کند تا در این فناوری‌های حیاتی آینده نقشی پیشرو داشته باشد. NEAS برای پیشبرد و حمایت از رشد حمل و نقل الکتریکی در چین و در سطح جهان تأسیس شد. این رویداد توسط Donghao Lansheng (Group) Co., Ltd. و با همکاری فدراسیون صنعت ماشین آلات چین برگزار می شود. مضامین NEAS طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را در حوزه حمل و نقل الکتریکی، از جمله خودروهای الکتریکی، خودروهای هیبریدی، خودروهای سلول سوختی، اتوبوس های الکتریکی، زیرساخت های شارژ و بسیاری از فناوری ها و راه حل های مرتبط دیگر در بر می گیرد. تمرکز بر فناوری های نوآورانه و سازگار با محیط زیست است که به کاهش انتشار CO2 و ترویج تحرک پایدار کمک می کند. برخی از نکات برجسته این نمایشگاه شامل رونمایی از مدل‌های جدید خودروهای الکتریکی، نمایش فناوری‌های پیشرفته، ارائه‌های تخصصی صنعت، و رویدادهای شبکه‌ای است که شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا ارتباط برقرار کنند و تجارت کنند. به عنوان بخشی از CIIF، NEAS از هم افزایی قابل توجه سایر نمایشگاه های صنعتی برجسته که به طور همزمان و در یک مکان برگزار می شود، سود می برد. نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS)، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه رباتیک (RS) نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). NEAS در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (NECC) در شانگهای میزبانی می‌شود، یک مکان مدرن و مجهز که به راحتی در دسترس است و به تمام امکانات لازم برای اطمینان از یک نمایشگاه موفق مجهز است.
نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی اتوماسیون صنعتی

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS) در شانگهای یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری در زمینه اتوماسیون صنعتی در چین است که هر ساله در پاییز برگزار می شود. این بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF)، یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعتی در چین است. IAS بر جنبه‌های مختلف اتوماسیون صنعتی، از جمله سیستم‌های کنترل، فناوری روباتیک، فناوری درایو، نرم‌افزارهای صنعتی و راه‌حل‌های فناوری اطلاعات، فناوری حسگرها، و فناوری اندازه‌گیری و آزمایش تمرکز دارد. محصولات و خدمات از این مناطق به نمایش گذاشته شده و ارائه می شود و نمایشگاه را به یک نقطه ملاقات مهم برای متخصصان این صنعت تبدیل می کند.

IAS نه تنها مکانی برای تبادل اطلاعات و شبکه سازی است، بلکه بستری برای شرکت ها برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری ها و محصولات خود است. این نمایشگاه هر ساله هزاران بازدید کننده از جمله تصمیم گیرندگان، مهندسان و کارشناسان صنعت را به خود جذب می کند. شرکت در IAS به شرکت ها این فرصت را می دهد که دید بازار خود را افزایش دهند، شرکای تجاری جدید پیدا کنند و محصولات خود را به مخاطبان حرفه ای گسترده ارائه دهند. به عنوان بخشی از CIIF، 9 نمایشگاه از جمله نمایشگاه اتوماسیون صنعت شانگهای (IAS)، نمایشگاه انرژی شانگهای (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات شانگهای (ICTS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS) برگزار می شود. ، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). شرکت‌کنندگان می‌توانند از هم‌افزایی فوق‌العاده این نمایشگاه‌های صنعتی پیشرو، که همگی در یک زمان و مکان برگزار می‌شوند، بهره‌مند شوند. IAS در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی (NECC) در شانگهای، یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی جهان، میزبانی می شود. NECC زیرساخت های مدرن و خدمات متنوعی را ارائه می دهد که اقامت را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان دلپذیر و کارآمد می کند. نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS) در شانگهای یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجاری در زمینه اتوماسیون صنعتی است که بستری عالی برای شرکت ها برای ارائه محصولات و خدمات خود به مخاطبان حرفه ای گسترده فراهم می کند. به عنوان بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF)، IAS همچنین فرصت بهره مندی از هم افزایی نمایشگاه های مختلف صنعتی موازی را ارائه می دهد.
در مجموع، برگزارکنندگان در 5 روز نمایشگاه، از 19 سپتامبر تا 23 سپتامبر 2018، از حدود 738 غرفه‌دار از 19 کشور و 174118 بازدیدکننده از 83 کشور در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS) در شانگهای استقبال کردند.
نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 21. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی سخت افزار و DIY

نمایشگاه بین المللی سخت افزار شانگهای نمایشگاه تجاری پیشرو برای کل صنعت سخت افزار و صنایع دستی است که سالی یک بار در شانگهای برگزار می شود. این نمایشگاه در سال‌های اخیر پس از نمایشگاه بین‌المللی سخت‌افزار در کلن به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ در این صنعت در سراسر جهان شناخته شده است. به خریداران و خرده‌فروشان، محصولات و خدمات جامع کل صنعت در زمینه‌های ابزار، DIY، سیستم‌های امنیتی، قفل و سخت‌افزار ارائه می‌شود. بسیاری از غرفه داران از نمایشگاه بین المللی سخت افزار شانگهای به عنوان دروازه ای برای ورود به بازارهای رشد آسیایی برای ایجاد روابط تجاری جدید و ایجاد درآمدهای جدید استفاده می کنند.

آنها با توسعه دهندگان پروژه، سرمایه گذاران، طراحان داخلی، مرمتگران، طراحان، انجمن های مسکن، شرکت های خدماتی و همچنین با اعضای رسانه ها، دولت و انجمن ها ملاقات می کنند. شبکه‌ای پرمخاطب، تماس‌های ارزشمند، تخصص جهانی، محصولات نوآورانه، خدمات حرفه‌ای، مفاهیم جدید، راه‌حل‌های فردی و فناوری‌های موفق از ویژگی‌های این نمایشگاه است و آن را به یک رویداد ضروری برای هر حرفه‌ای صنعت تبدیل می‌کند.
در مجموع، برگزارکنندگان در 3 روز نمایشگاه، از 10 تا 12 اکتبر 2018، از حدود 2200 غرفه‌دار و 50000 بازدیدکننده در نمایشگاه بین‌المللی سخت‌افزار شانگهای در شانگهای استقبال کردند.

نمایشگاه بین المللی سخت افزار شانگهای به مدت 3 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه تخصصی فناوری انرژی و تجهیزات انرژی

نمایشگاه انرژی (ES) در شانگهای یک نمایشگاه تجاری تخصصی در بخش انرژی است که هر ساله در پاییز به عنوان بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF) برگزار می شود. این سازمان برای نمایش آخرین تحولات در بخش انرژی و ترویج تبادل دانش و فناوری تاسیس شد. این نمایشگاه توسط Donghao Lansheng (Group) Co., Ltd.، با همکاری Hannover Milano Fairs Shanghai Ltd. و Deutsche Messe AG برگزار می شود. این مشارکت باعث جذب مخاطب جهانی و ارائه آخرین نوآوری ها از سراسر جهان می شود. نمایشگاه انرژی بر روی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری انرژی و مدیریت انرژی تمرکز دارد.

محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده شامل سیستم های انرژی خورشیدی و بادی، راه حل های ذخیره انرژی، شبکه های برق هوشمند و سیستم های نظارت بر انرژی است. یکی از نکات برجسته این نمایشگاه شامل ارائه های تخصصی مختلف و پانل های بحث است که در آن کارشناسان صنعت و علم در مورد چالش های فعلی و روندهای آینده در بخش انرژی بحث می کنند. CIIF یک رویداد صنعتی بزرگ در چین است که شامل 9 نمایشگاه تخصصی از جمله نمایشگاه اتوماسیون صنعت شانگهای (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS)، فلزکاری و نمایشگاه ماشین ابزار CNC (MWCS)، نمایشگاه خودروی انرژی جدید (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS)، و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). به عنوان بخشی از CIIF، نمایشگاه انرژی از هم افزایی قابل توجه نمایشگاه های صنعتی پیشرو بهره می برد که همه به طور همزمان در یک مکان برگزار می شوند. این به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از فناوری ها و راه حل ها را از بخش های مختلف صنعتی کشف کنند. این رویداد در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (NECC) در شانگهای برگزار می شود. NECC یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی جهان است و زیرساخت های درجه یک را هم برای غرفه داران و هم برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. اتصالات حمل و نقل عالی و انواع گزینه های اقامتی در این نزدیکی وجود دارد.
نمایشگاه انرژی (ES) در 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS) در شانگهای یک رویداد سالانه است که در پاییز به عنوان بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF) برگزار می شود. این نمایشگاه به منظور نمایش و معرفی آخرین تحولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شده است. این رویداد توسط Donghao Lansheng (Group) Co., Ltd. و با همکاری فدراسیون صنعت ماشین آلات چین برگزار می شود. نقاط کانونی ICTS شامل آخرین روندها، محصولات و خدمات در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

این شامل نکات برجسته ای مانند فناوری های پیشرفته در هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، داده های بزرگ و رایانش ابری است. این نمایشگاه اهمیت زیادی برای صنعت دارد، زیرا بستری را برای شرکت‌ها، متخصصان و تصمیم‌گیرندگان فراهم می‌کند تا شبکه‌سازی کنند، تجارت کنند و از آخرین پیشرفت‌ها مطلع شوند. ICTS جزء حیاتی CIIF است که شامل نه نمایشگاه مختلف است. اینها شامل نمایشگاه اتوماسیون صنعت شانگهای (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS)، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه خودروی انرژی های جدید (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). با گرد هم آوردن این نمایشگاه های صنعت پیشرو در یک مکان و در یک زمان، شرکت کنندگان می توانند از هم افزایی قابل توجهی بهره مند شوند. این رویداد در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (NECC) در شانگهای برگزار می شود. NECC یک مرکز نمایشگاهی مدرن، چند منظوره و بین المللی با مساحت کل 1.47 میلیون متر مربع است که آن را به یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی در سطح جهان تبدیل می کند. در پایان، ICTS بخشی جدایی ناپذیر از CIIF است و به عنوان یک پلت فرم حیاتی برای متخصصان و مشاغل در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات عمل می کند. با طیف گسترده ای از محصولات، خدمات و فناوری های خود، به توسعه صنعت و ترویج آینده ای پایدار کمک می کند.
نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه تجاری برای بهره وری انرژی و فناوری های انرژی کارآمد

نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS) در شانگهای یک نمایشگاه تجاری با سابقه است که بر صرفه جویی در انرژی و لوازم جانبی صنعتی تمرکز دارد. EIAS توسط Donghao Lansheng (Group) Co., Ltd. و با همکاری سایر شرکت ها و انجمن ها سازماندهی می شود. این رویداد هر ساله در پاییز (پاییز) در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (NECC) در شانگهای برگزار می شود. EIAS در درجه اول طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را برجسته می کند که به بهره وری انرژی در صنعت کمک می کنند، از جمله فن آوری ها، تجهیزات و لوازم جانبی کارآمد انرژی.
برخی از جاذبه های کلیدی این نمایشگاه شامل آخرین نوآوری ها و روندها در زمینه صرفه جویی در انرژی و لوازم جانبی صنعتی است. اینها شامل انواع مختلف دستگاه های صرفه جویی در انرژی، سیستم های کنترل خودکار، نرم افزارهای صنعتی، فناوری درایو، قطعات الکتریکی و بسیاری موارد دیگر است. این نمایشگاه حرفه ای را از سراسر جهان از جمله تولید کنندگان، توزیع کنندگان، مهندسان و تصمیم گیرندگان صنعت جذب می کند. این بخشی جدایی ناپذیر از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF)، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه های صنعتی در چین است. CIIF شامل 9 نمایشگاه، یعنی نمایشگاه اتوماسیون صنعتی شانگهای (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS)، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه خودروی انرژی های جدید (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). همه این نمایشگاه ها به طور همزمان و در یک مکان برگزار می شود که منجر به هم افزایی قابل توجهی در بین نمایشگاه های صنعتی پیشرو می شود. محل برگزاری، NECC، یک زمین نمایشگاهی مدرن و بزرگ با امکانات و خدمات درجه یک است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی Hongqiao قرار دارد و به راحتی از طریق حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. در پایان، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی نقشی محوری در نمایشگاه بین المللی صنعت چین دارد و به عنوان یک پلت فرم ضروری برای همه متخصصان در زمینه صرفه جویی در انرژی و لوازم جانبی صنعتی عمل می کند.
نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه تجاری برای نوآوری در علم و فناوری

نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) در شانگهای یک نمایشگاه معتبر است که هر ساله در پاییز به عنوان بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF) برگزار می شود. این سازمان برای ترویج نوآوری ها در علم و فناوری و پیشرفت در این زمینه ها تأسیس شد. برگزارکننده این نمایشگاه شرکت Donghao Lansheng (گروه) است که با فدراسیون صنعت ماشین آلات چین همکاری می کند. STIS طیف گسترده ای از موضوعات را با تمرکز بر آخرین نوآوری های تکنولوژیکی و پیشرفت های علمی پوشش می دهد.

محصولات و خدمات نمایش داده شده شامل فناوری های ساخت پیشرفته، مواد نوآورانه، سیستم های هوشمند و آخرین یافته های تحقیقاتی است. یکی از نکات برجسته این نمایشگاه، ارائه های کارشناسان و شرکت های برجسته از سراسر جهان است که آخرین پیشرفت ها و نوآوری های آنها را به نمایش می گذارد. اهمیت این نمایشگاه در توانایی آن برای گرد هم آوردن دانشمندان، فناوران، کارآفرینان و تصمیم گیران صنایع مختلف برای تبادل دانش، ایجاد مشارکت های جدید و ترویج توسعه فناوری ها و نوآوری های جدید است. به عنوان بخشی از CIIF، STIS از هم افزایی ایجاد شده توسط میزبانی همزمان از مجموع نه نمایشگاه صنعت پیشرو در یک مکان بهره می برد. این نمایشگاه ها شامل نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS)، نمایشگاه انرژی (ES) است. ، نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). این رویداد در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی (NECC) در شانگهای، یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی در جهان، مجهز به تکنولوژی و امکانات پیشرفته برگزار می شود.
نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 21. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی منسوجات فنی و منسوجات نبافته

Cinte Techtextil China یک نمایشگاه بین المللی تجاری تخصصی در زمینه منسوجات فنی و محصولات پارچه نبافته است. این نام از رویداد مادر آلمانی آن، “Techtextil” گرفته شده است که نمادی از اهمیت جهانی آن است. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) در شانگهای، یک کلان شهر شلوغ و قطب اقتصادی چین برگزار می شود. Cinte Techtextil چین که هر دو سال یک بار برگزار می شود، غرفه داران و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

این رویداد توسط Messe Frankfurt (HK) Ltd.، یک شرکت مشهور جهانی در بخش نمایشگاه تجاری سازماندهی و مدیریت می شود. تمرکز اصلی این نمایشگاه بر کاربردهای مدرن در فناوری نساجی است که طیف وسیعی از موضوعات از جمله Agrotech، Buildtech، Clothtech، Geotech، Hometech، Indutech، Medtech، Packtech و بسیاری دیگر را پوشش می دهد. غرفه داران مجموعه متنوعی از محصولات و خدمات از جمله تحقیق، توسعه، فناوری، تجهیزات، الیاف و پارچه را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه متخصصان تحقیق، توسعه، تولید نساجی و فرآوری را جذب می کند. با بازار رو به رشد چین، Cinte Techtextil China فرصتی منحصر به فرد برای تعمیق ارتباطات با بازار چین و همچنین کشف آخرین روندهای جهانی ارائه می دهد. از نکات برجسته این نمایشگاه می توان به کارگاه های تعاملی، سمینارهای تخصصی و ارائه محصول اشاره کرد. غرفه داران اصلی عمدتاً از صنعت نساجی می آیند، در حالی که بازدیدکنندگان بخش های مختلف فناوری و کاربرد نساجی را در بر می گیرند. علاوه بر این، Cinte Techtextil چین تنها یکی از بسیاری از نمایشگاه‌های Techtextil است که در سراسر جهان در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود که هر کدام طعم و ویژگی‌های محلی متمایز خود را دارند. در پایان، مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) یک مکان مدرن و به راحتی قابل دسترسی است. هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با ماشین قابل دسترسی است. در این شهر پر جنب و جوش، بازدیدکنندگان نه تنها یک نمایشگاه درجه یک را تجربه خواهند کرد، بلکه می توانند برجستگی های فرهنگی و اقتصادی شانگهای را نیز کشف کنند.
Cinte Techtextil China در 3 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا پنجشنبه، 21 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاه بین المللی صنعتی

نمایشگاه بین‌المللی صنعت چین (CIIF) در شانگهای یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری این صنعت در چین است که هر سال پاییز غرفه‌داران و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. CIIF که در سال 1999 تأسیس شد، توسط Donghao Lansheng (Group) Co., Ltd.، با همکاری فدراسیون صنعت ماشین آلات چین سازماندهی شده است. این نمایشگاه طیف گسترده ای از بخش ها از جمله مهندسی مکانیک، اتوماسیون، فناوری اطلاعات، فناوری محیط زیست، انرژی، حمل و نقل و نوآوری های علمی را در بر می گیرد. با این حال، تمرکز اولیه بر آخرین فناوری ها و نوآوری ها در اتوماسیون صنعتی و تولید دیجیتال است. غرفه داران محصولات و خدمات مختلفی از جمله ربات های صنعتی، سیستم های اتوماسیون، ماشین آلات، فناوری های انرژی و محیطی، وسایل حمل و نقل، ابزار علمی و بسیاری از محصولات و راه حل های نوآورانه دیگر را به نمایش می گذارند. CIIF شامل نه نمایشگاه تخصصی است که به طور همزمان زیر یک سقف برگزار می شود.

اینها شامل نمایشگاه اتوماسیون صنعت شانگهای (IAS)، نمایشگاه انرژی شانگهای (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات شانگهای (ICTS) و نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS) و همچنین نمایشگاه انرژی (ES) است. ) و نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS) و نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). CIIF هر ساله هزاران بازدید کننده تخصصی را از سراسر جهان جذب می کند. بیشتر بازدیدکنندگان متخصصان صنعت هستند، از جمله تصمیم گیرندگان، مهندسان، محققان و سایر کارشناسان. CIIF در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (NECC) در شانگهای، یکی از بزرگترین مجموعه‌های نمایشگاهی جهان، برگزار می‌شود که در مجموع مساحت نمایشگاهی 500000 متر مربع را ارائه می‌کند. NECC که در منطقه Qingpu شانگهای واقع شده است، به راحتی قابل دسترسی است و دارای زیرساخت های مدرن و همه امکانات لازم برای یک نمایشگاه تجاری موفق است.
بیست و پنجمین سالگرد نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF) در 5 سه شنبه برگزار می شود. در 19.09.2023.

19. – 23. سپتامبر 2023 | نمایشگاهی با موضوع مواد جدید و مواد کامپوزیت

نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS) یک نمایشگاه تجاری با تمرکز بر مواد جدید و کاربردهای صنعتی آنها است. این نمایشگاه هر ساله در پاییز در شانگهای چین برگزار می شود و بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت چین (CIIF)، یکی از نمایشگاه های صنعتی پیشرو در آسیا است. NMIS به عنوان یک پلت فرم برای شرکت ها، دانشمندان و متخصصان از سراسر جهان عمل می کند تا آخرین پیشرفت ها، روندها و نوآوری ها در زمینه مواد جدید را به نمایش بگذارند و بحث کنند. این نمایشگاه طیف گسترده ای از موضوعات از جمله نانومواد، مواد کامپوزیتی، پلاستیک های با کارایی بالا، فلزات و آلیاژهای ویژه و همچنین فناوری های سطحی و پوشش ها را در بر می گیرد.

تاکید ویژه ای بر کاربرد این مواد در بخش های مختلف صنعتی مانند خودروسازی، هوافضا، انرژی، الکترونیک و ساخت و ساز است. این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با آخرین پیشرفت ها در دنیای مواد جدید، ایجاد روابط تجاری و استفاده از هم افزایی ایجاد شده توسط میزبانی همزمان 9 نمایشگاه صنعتی پیشرو در یک مکان ارائه می دهد. اینها شامل نمایشگاه اتوماسیون صنعتی (IAS)، نمایشگاه لوازم جانبی صرفه جویی در انرژی و صنعتی (EIAS)، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTS)، نمایشگاه ماشین آلات فلزکاری و CNC (MWCS)، نمایشگاه انرژی (ES)، نمایشگاه خودروی انرژی های نو (NEAS)، نمایشگاه رباتیک (RS)، نمایشگاه نوآوری علمی و فناوری (STIS)، و البته نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS). این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی (NECC) در شانگهای، یکی از بزرگترین و مدرن ترین مراکز نمایشگاهی در جهان برگزار می شود. NECC دارای مساحت نمایشگاهی به مساحت 500000 متر مربع، زیرساخت های گسترده و امکانات پیشرفته است که آن را به مکانی ایده آل برای نمایشگاه های تجاری بین المللی تبدیل کرده است.
نمایشگاه صنعت مواد جدید (NMIS) به مدت 5 روز از سه شنبه، 19 سپتامبر تا شنبه، 23 سپتامبر 2023 در شانگهای برگزار می شود.

سوالات متداول سفر به چین

بله، محدودیت‌ها برداشته شده‌اند.

تور نمایشگاهی چین به صورت انفرادی و گروهی قابل اجرا می‌باشد.

ویزای توریستی چین 30 روزه است و از زمان صدور 3ماه اعتبار دارد. یعنی شما 3ماه فرصت دارید که به چین سفر کنید و از زمان ورود به این کشور میتوانید 30 روز در آنجا بمانید. 

 

پروازهای ماهان ایر به شهرهای پکن، شانگهای، گوانجو و شنزن برقرار می‌باشد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x