وقت سفارت آلمان

صفر تاصد وقت سفارت آلمان 2024

برای تعیین وقت سفارت آلمان و وقت تایید مدارک سفارت آلمان چه کاری باید انجام بدهیم ؟

این که می خواهید به کشور آلمان مهاجرت کنید و یا این که تنها می خواهید به کشور آلمان سفر کنید به شما و هدفتان بستگی داد.اگر قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید پیشنهاد می کنیم که به خوبی این کشور را بشناسید. با فرهنگ و زبان مردم این کشور به خوبی آشنا شوید.

آلمان کشوری با آب و های سرد است و این سرما بر رفتار مردم نیز تاثیر گذاشته است. مردم آلمان کمی سرد هستند و این ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

اما فرهنگ این کشور بسیار غنی است. شما در این کشور مردمانی را خواهید یافت که در خیابان های خلوت پشت چراغ قرمز می ایستند! مردمی که اگر عابر پیاده ای را درحال رد شدن از خیابان ببینند در فاصله صد متری وی ترمز می کنند.

مردم این کشور بسیار به قوانین احترام می گذارند.قانون عضو جدانشدنی کشور آلمان است. مردم این کشور به قوانین پایبند هستند و در حقیقت قانون با گوشت و پوست مردم آمیخته شده است. اگر قانون مند نیستید زندگی در این کشور برای شما دشوار خواهد بود.

هزینه زندگی در آلمان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمی بالا است. کشور آلمان عضو معاهده شنگن میباشد و تمام پروسه صدور ویزای این کشور طبق اصول ویزای شنگن طراحی شده است. پس در نظر داشته باشید که برای اخذ ویزای این کشور، می بایست با قواعد ویزای شنگن در صدور ویزا آشنایی داشته باشید. (منبع)

 

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

اگر یک سفر توریستی به کشور آلمان داشته باشید، پس از آن راحت تر می توانید برای مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید. در این که آلمان کشوری پیشرفته و صنعتی است و در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می شود، شکی نیست.

برای اخذ وقت سفارت آلمان به صورت اینترنتی باید اقدام کنید. در حال حاضر به صورت حضوری وقتی داده نمی شود. باید ابتدا مبلغ 300 هزار تومان به حساب شرکت شرکتی که IR4T معرفی کرده است واریز کنید.

وقت سفارت آلمان با IR4T

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت آلمان یا وقت تایید مدارک سفارت آلمان شوید، کافی است تا با مشاورین مجرب ویزاگردی تماس حاصل نمایید. وقت سفارت آلمان را در کمترین زمان ممکن برای شما اخذ خواهیم کرد. به این ترتیب می توانید سفر خود به این کشور را آغاز کنید. با توجه به هدف خود باید وقت سفارت مربوطه را اخذ کنید.

خوشبختانه کشور آلمان در ایران سفارت خانه دارد و برای اخذ ویزای آلمان می توانید به این مرکز مراجعه کنید. برای اخذ وقت سفارت  می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. دقت داشته باشید که تا زمانی که واریزی سفارت را انجام ندهید وقت سفارت به شما تعلق نخواهد گرفت.

برای این که موفق به اخذ وقت سفارت آلمان شوید باید به سایت کشور آلمان مراجعه کنید و وقت سفارت را اخذ کنید. این کار کمی دشوار است و بهتر است این مهم را به ما بسپارید. ما می توانیم در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم تا به آنچه می خواهید برسید.

اقامت کاری اروپا لهستان ویا انگلستان

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان

در سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد متقاضیان برای اخذ ویزای شینگن آلمان، سفارت اقدام به ارائه وقت برای متقاضیان کرد. به این ترتیب متقاضیان می توانند در تاریخ و ساعتی مشخص برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنند. ارائه وقت سفارت برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی و بی نظمی در برابر سفارت می باشد.

مسافران می توانند در تاریخ و ساعتی مشخص وقت سفارت اخذ کنند و به راحتی وارد سفارت شوند. تا چند سال پیش متقاضیان در صف های طولانی ساعت های می ایستادند و پس از آن موفق می شدند تا به سفارت وارد شوند. البته در برخی موارد هم نمی توانستند وارد شوند.

همان طور که اشاره کردیم وقت سفارت انواع مختلفی دارد. وقت سفارت آلمان توریستی، تحصیلی، کاری، تجاری و پزشکی از انواع وقت هایی هستند که می توان اخذ کرد. وقت سفارت فوری در کمتر از پنج روز تنها زمانی صادر می شود که یا شخص دچار بیماری حادی باشد و یا این که جان وی در خطر باشد و در کشورهای جنگی باشد.

در کشورهایی که زیر آتش جنگ هستند و مردم امنیت ندارند قوانین فرق می کند. اگر شخص ثابت کند که جام وی در خطر است وقت سفارت در کمتر از پنج روز برای وی صادر می شود. این وقت حتی برای زمانی که فوریت پزشکی هم به وجود آمده باشد، با ارائه مدارکی معتبر قابل اخذ است.

وقت سفارت آلمان با IR4T
تقریبی وقت سفارت آلمان چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم، وقت سفارت آلمان اولین گام است که باید برای اخذ ویزای این کشور بردارید. برای سفر توریستی باید وقت سفارت توریستی را بگیرید تا بتوانید راس ساعت و تاریخی مشخص به سفارت مراجعه کنید. این وقت سفارت از IR4T را را حداکثر تا چهار ماه بعد از درخواست خود می توانید داشته باشید.

وقت سفارت تحصیلی هم برای کسانی است که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند. این دسته از افراد باید صبر زیادی داشه باشند. امروزه سفارت آلمان وقت سفارت تحصیلی را سی و شش ماهه صادر می کند. یعنی متقاضیان باید سی و شش ماه بعد از ثبت درخواست خود به این مرکز مراجعه کنند.

وقت سفارت تجاری و کاری هم زمانی صادر می شود که بخواهید به قصد کار و تجارت به این کشور سفر کنید. برای اخذ این وقت هم باید زمان داشته باشید تا بتوانید به موقع به کشور آلمان وارد شوید. در نظر داشته باشید که برای این که به موقع وارد آلمان شوید باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

نکته دیگری که در زمان تاثیر گذار است، درباره زمان اخذ وقت سفارت آلمان است. به عنوان مثال زمانی که شما می خواهید وقت سفارت را اخذ کنید، اگر نزدیک تعطیلات باشد کار شما سخت است. پس به این نکته هم دقت داشته باشید که وقت سفارت شما زمانی باشد که با تعطیلات تداخل نداشته باشد.

چه مدارکی را برای اخذ ویزای آلمان ارائه دهیم؟

برای این که بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید باید مدارکی را ارائه دهید. این مدارک شما هستند که سبب می شوند تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید. شاید ویزای شینگن آلمان تضمینی را بارها به گوش شنیده باشید، نکته ای وجود دارد که می خواهیم در این باره به شما بگوییم.

مدارکی که باید در روز مصاحبه به کارگزاری IR4T ارائه دهید شامل مدارک زیر می باشد :

    • کانفرم و برگه وقت سفارت آلمان
    • مدارک شناسایی شامل شناسنامه
    • گذرنامه با اعتبار قابل قبول
    • عکس استاندارد
    • مدارک مالی شامل پرینت گردش حساب ، تمکن مالی و سند ملکی
    • مدارک تحصیلی در صورتی که دانشجو هستید
    • مدارک کاری و شغلی معتبر بر اساس نوع شغلی که دارید.
    • بیمه مسافرتی
    • واچر هتل
    • رزرو بلیط هواپیما
وقت سفارت آلمان با IR4T
اخذ ویزای آلمان تضمینی
وقت سفارت آلمان با IR4T

ویزای شینگن آلمان تضمینی غیر قابل قبول و باورنکردنی است. در حقیقت ویزایی که برای شما صادر می شود با توجه به مدارکی است که شما به سفارت ارائه می دهید. هر چه این مدارک کامل تر و بی نقص تر باشند در نتیجه امکان ویزا شدن شما هم بیشتر خواهد بود و در زمان کمتری می توانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

اما نکته ای که وجود دارد چیدمان مدارک و این که چه مدرکی را نشان دهید و کدام یکی را نه، بسیار اهمیت دارد. با توجه به این موضوع بهتر است که این مهم را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه تجربه دارند.

آیا مدارک برای سفارت آلمان باید ترجمه شود؟

سفارت آلمان یکی از سفارت هایی است که می توانید مدارک را به زبان فارسی هم به سفارت ارائه دهید. نکته مهمی درباره وقت سفارت آلمان وجود دارد؛ بهتر است که مدارک خود را به زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی ترجمه نمایید. به این ترتیب می توانید به راحتی مدارک خود را با چیدمانی خاص به سفارت ارائه دهید.

سفارت این مدارک را از شما دریافت می کند و بررسی آن ها را نیز پس از گذشت مدتی آغاز می کند. مدارک ترجمه شده در حقیقت نسخه اصلی مدارک شما به زبان دیگری هستند. برای این که سفارت از صحت این مدارک آگاه شود الزام مهر دارالترجمه را روی مدارک قرار داده است.

به این ترتیب کلیه مدارک باید با مهر رسمی دارالترجمه ارائه شود. این مدارک توسط سفارت مورد بررسی قرار می گیرند. بررسی این مدارک ممکن است بین دو تا چهار هفته زمان ببرد. پس از گذشت این مدت زمان مدارک سفارت پاشخ خود را به شما ابلاغ خواهد کرد.

خوشبختانه سفارت آلمان الزامی برای ارائه مدارک با مهر دادگستری نکرده است. به همین دلیل می توانید مدارک خود را تنها با مهر دارالترجمه ارائه دهید.

وقت سفارت آلمان با IR4T
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x