آشنایی با روش های مهاجرت به گرانادا

روش های مهاجرت به گرانادا
روش های مهاجرت به گرانادا

روش های مهاجرت به گرانادا چیست؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال اساسی پاسخ دهیم. اولین قدم برای مهاجرت به کشور گرانادا، آشنایی با روش های مهاجرت به این کشور می باشد. روش های مذکور شامل موارد ذیل می باشد که در ادامه به بررسی تفصیلی آنها خواهیم پرداخت:

  • مهاجرت تحصیلی به گرانادا.
  • مهاجرت کاری به گرانادا.
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور.
  • مهاجرت از طریق تولد.
  • مهاجرت از طریق ازدواج با یک شهروند گرانادایی.
  • مهاجرت از طریق پناهندگی.

روش های مهاجرت به گرانادا؛ روش مهاجرت تحصیلی:

یکی از روش های مهاجرت به گرانادا، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. به طور کلی این کشور دارای دو دانشگاه است. دانشگاه سنت جورج گرانادا یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان محسوب می شود که در زمینه ی پزشکی و دندانپزشکی، شناخته شده تر می باشد. البته صرف مهاجرت تحصیلی به این کشور باعث اخذ اقامت دائم گرانادا نخواهد شد. همچنین شهریه ی دانشگاه ها در کشور مذکور با توجه به رشته و دانشگاه بین 20 تا 30 هزار دلار متغیر است.

روش های مهاجرت به گرانادا

روش های مهاجرت به کشور گرانادا؛ مهاجرت کاری:

یکی دیگر از روش های مهاجرت به گرانادا، مهاجرت کاری می باشد. علی رغم مزایایی که اخذ پاسپورت گرانادا می تواند داشته باشد، نرخ بیکاری در این کشور به شدت بالاست. در نتیجه معمولا مهاجرت کاری به گرانادا به متقاضیان، توصیه نمی شود. پس شما می توانید گزینه های دیگر را بررسی کنید.

روش های مهاجرت به کشور گرانادا؛ روش سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری در کشور های خارجی همواره یکی از بهترین روش های مهاجرت بوده است. دولت کشور گرانادا نیز اخیرا دو برنامه ی سرمایه گذاری جذاب را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور، تهیه کرده است. با این برنامه ها، شما می توانید پاسپورت و تابعیت کشور گرانادا را اخذ کنید. البته سرمایه گذاری و اخذ اقامت کشور گرانادا، به آسانی میسر نخواهد بود و مسیر طولانی را در پیش خواهید داشت. دو برنامه ی فوق الذکر شامل موارد ذیل است:

سرمایه گذاری به مبلغ 200 هزار دلار در بازار اقتصادی کشور گرانادا.

خرید ملک و سرمایه گذاری به مبلغ 350 هزار دلار در این حیطه.

روش های مهاجرت به گرانادا؛ روش تولد:

کشور گرانادا نیز همانند کشور کانادا، از سیستم خاک برای اعطای تابعیت پیروی می کند. در واقع مهم نیست که فرد مذکور از والدین گرانادایی به دنیا آمده باشد یا خیر، همین که در خاک کشور گرانادا متولد شده باشد، کافی است. البته نکته ی حائز اهمیت این است که والدین نوزاد، نمی توانند تابعیت گرانادایی را اخذ نمایند. در واقع تابعیت فقط به نوزاد متولد شده، اعطا می شود.

روش های مهاجرت به کشور گرانادا؛ روش ازدواج:

آخرین مورد از روش های مهاجرت به گرانادا، مهاجرت از طریق ازدواج با یک شهروند گرانادایی می باشد. شهروند گرانادا کسی است که یا تابعیت گرانادایی دارد یا موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شده است. در نگاه اول مهاجرت از این طریق اندکی دشوار به نظر می رسد، اما یکی از آسان ترین روش های اخذ اقامت دائم کشور گرانادا، همین روش ازدواج می باشد. همچنین به علت غیرقانونی بودن روش پناهندگی، از توضیح آن خودداری می کنیم.

Share
Tweet
Pin

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های تازه

خبرنامه

برای دریافت بهترین داستان ها در صندوق پستی خود، در خبرنامه ما مشترک شوید!

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x