ویزای تایلند

اخذ ویزای تایلند (کارگزار رسمی)

ویزای تایلند، اگر قصد سفر به این کشور آسیایی، جذاب و رویایی را دارید نیاز به ویزای این کشور دارید. ویزا یا روادید، اجازه نامه ای است که کشور مقصد به شما اجازه می‌دهد که از چند روز تا چند ماه را در آنجا بعنوان گردشگر سپری نمایید. خوشبختانه ویزای تایلند به ایرانیان اجازه می‌دهد که حداکثر به مدت دو ماه در تایلند بدون هیچ مشکلی بمانند. این ویزا از زمان صدور، سه ماه به شما فرصت می‌دهد که وارد کشور تایلند شوید.

شما برای دریافت ویزای توریستی به حداقل ۵۰ میلیون تومان تمکن مالی در هنگام درخواست ویزا نیاز دارید تا نشان دهید که توان کافی برای پرداخت هزینه سفر به این کشور را دارید. تمکن مالی به معنی موجودی حساب بانکی شما در هنگام درخواست ویزا به سفارت است. باید از بانک خود بخواهید که گزارش موجودی حسابتان را به زبان انگلیسی به شما تحویل دهد. 

برای دریافت ویزای به انگشت نگاری، بیومتریک و همچنین ارایه ضمانت بازگشت از سفر لازم نیست. 

اگر قصد اخذ ویزای بصورت انفرادی و بدون درخواست از طریق دفاتر خدمات مسافرتی را دارید حتما باید شخصا به سفارت مراجعه کنید و پروسه دریافت ویزایتان طولانی خواهد بود.

از نکات مهم دیگر سفر به تایلند بیمه مسافرتی با اعتبار دو ماه و با پوشش ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد که حوادث احتمالی در طول سفر به این کشو را پوشش دهد.

انواع ویزا
0
ویزا با تور تایلند یا انفرادی؟x

1- ویزای توریستی یک بار ورود

این ویزا به ایرانیان یک ماه اجازه حضور در تایلند را می‌دهد.

2- ویزای توریستی چند بار ورود

این ویزا برای افرادی است که چندین بار به تایلند سفر کرده اند و با این نوع ویزا در بازه زمانی مشخصی می‌توانند بدون ویزا وارد تایلند شوند

3- ویزای ترانزیت

ویژه افرادی است که مقصد دیگری غیر از تایلند دارند و ویزای آن کشور را دارند و قصد توقف در تایلند راندارند و در کمتر از یک هفته از خاک تایلند گذر می‌کنند.

4- ویزای طولانی مدت یک بار ورود

این ویزا از نوع طولانی مدت می باشد ویژه افراد غیر مقیم می باشد و فقط اجازه ورود به تایلند را دارند و در صورت خروج باطل می شود.

5- ویزای طولانی چند بار ورود

این ویزا علاوه بر اینکه اجازه توقف طولانی مدت را می‌دهد بلکه اجازه ورود و خروج از کشور را نیز به مسافر می‌دهد ولی مزایای اقامت دائم تایلند را ندارد.

جاهای دیدنی تایلند، ویزای تایلند با IR4T...کارگزار رسمی تور و ویزای تایلند IR4T
مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی تایلند
اخذ ویزای تایلند | جاهای دیدنی تایلند، ویزای تایلند با IR4T...کارگزار رسمی تور و ویزای تایلند IR4T
  1. اصل و کپی صفحه اول گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار
  2. کپی صفحه اول شناسنامه متقاضی
  3. کپی کارت ملی
  4. اصل و کپی بلیت رفت و برگشت تایلند 
  5. بیمه نامه ۲ ماهه مسافرتی با پوشش ۱۰.۰۰۰ یورو
  6. یک قطعه عکس ۴در ۶
  7. تکمیل فرم تقاضای ویزا
  8. پرینت حساب بانکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای هر متقاضی به زبان انگلیسی و با مهر بانک
  9. وچر هتل در شهرهایی که قصد بازدید دارید. 
  10. پرداخت هزینه ورودی سفارت بصورت نقدی و به یورو.

هزینه ویزای تایلند بدون هزینه تور 6۰ یورو می باشد.

مدت زمان اخذ ویزا از طریق IR4T چهار تا پنج روز کاری به جز روزهای تعطیل سفارت می باشد. این زمان از زمان تحویل مدارک محاسبه می‌شود.

در صورتیکه ویزای تایلند را از طریق ما درخواست نمایید، لازم به حضور در سفارت ندارید و ما از طرف شما برای دریافت ویزا اقدام می نماییم. 

سوالات متداول ویزای

سوال هایی که بیشتر متقاضیان درخواست ویزای تایلند از ما می پرسند به شرح زیر است.

ما به عنوان کارگذار رسمی تور تایلند به محض ثبت نام قطعی مسافر، اقدام به ریجستر ویزای تایلند می نمائیم.

چرا ویزای توریستی

تایلند کشور زیبایی است. آب و هوای گرمسیری و فرهنگ غنی آن که مدت‌ها به عنوان جواهر آسیا در نظر گرفته می‌شود، مانند آهنرباهای طبیعی برای مردم سراسر جهان عمل می‌کند. سال به سال، بازدیدکنندگان برای تعطیلات مقرون به صرفه و تجربیات منحصر به فرد باز می گردند.

بخش بزرگی از تجارت تایلند گردشگری است. به عنوان قطب گردشگری آسیا، میلیون ها مسافر سالانه به درآمدزایی کمک می کنند. کسب‌وکارها بهترین تجربه را برای مسافران تعطیلات فراهم می‌کنند و با محو شدن کووید، محدودیت‌های سفر کاهش می‌یابد و مرزها باز می‌شوند. زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر در جهان سرمایه گذاری کنیم.

سفر تقریباً مانند قبل از همه‌گیری آسان است، اما مانند دوران قبل از کووید، دستورالعمل‌ها و فرآیندهای خاصی برای ورود به تایلند وجود دارد. این صفحه نشان می دهد که چگونه می توانید برای یک تعطیلات طولانی از تایلند بازدید کنید.

بازدید از تایلند به عنوان توریست

بازدید از تایلند آسان است. بسیاری از ملیت ها می توانند بدون ویزا تحت قانون ویزا در هنگام ورود یا طرح معافیت ویزا از سرزمین لبخندها دیدن کنند. این گزینه ها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا حداکثر 30 یا 45 روز اقامت داشته باشند.

گردشگران مسافرانی هستند که برای تفریح به این کشور سفر می کنند. توجه به این نکته ضروری است که یک گردشگر نمی تواند در حالی که در کشور است کار یا تجارت کند. اگر یک بازدیدکننده برای هدفی غیر از اوقات فراغت سفر می کند، باید گزینه های دیگر ویزا را بررسی کند.

برای تعطیلی‌کنندگانی که می‌دانند 30 روز هرگز کافی نیست، می‌توانند برای ویزای توریستی در سفارت یا کنسولگری محلی تایلند در کشورشان درخواست دهند.

ویزای توریستی چیست؟

ویزای توریستی تایلند مهر یا مدرکی است که در پاسپورت شما قرار می گیرد. برای ورود به تایلند برای گردشگری مورد نیاز است. این توسط سفارت یا کنسولگری تایلند در کشور شما صادر می شود و هنگام ورود به فرودگاه در تایلند بر روی پاسپورت شما مهر می شود. ویزای توریستی را می توان در زمانی که در تایلند هستید تمدید کرد اگر بخواهید بیشتر بمانید. ویزای توریستی را نباید با مهر معافیت ویزا صادر شده در فرودگاه اشتباه گرفت.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x