وقت سفارت کانادا

صفر تا صد وقت سفارت کانادا

کانادا یکی از کشورهای قاره آمریکای شمالی و دومین کشور برزگ دنیا از نظر مساحت است.این کشور از شرق به اقیانوس اطلس،از غرب به اقیانوس آرام و از شمال به قطب شمال متصل است. کانادا دو مرز خاکی دارد. آمریکا در جنوب وآلاسکا در شمال غرب.

کانادا کشوری مهاجر پذیر است و بیشتر جمعیت آن را افراد غیر بومی تشکیل داده است. اقتصاد کانادا از ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری خارجی برخوردار است و به یکی از مقاصد مهم تجارت و سرمایه گذاری تبدیل شده است. وجود مراکز علمی و دانشگاه های معتبر با رنکینگ بالا کانادا را به یکی از مقاصد جذاب برای تحصیل کرده به خصوص که در حین و بعد از اتمام تحصیل اجازه کار به دانشجو داده میشود و در آخر میتوان به اقامت دست یافت.

مناظر و طبیعت زیبای کانادا نیز یکی از جاذبه های دیگر این کشور پهناور که بسیار مورد توجه توریستها ایرانی قرار گرفته است. تیم IR4T شما را برای مهاجرت ، اخذ پذیرش و یا ویزای کانادا همراهی میکند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا توریستی کانادا

  • اصل پاسپورت متقاضی (اعتبار ویزای توریستی کانادا متناسب با تاریخ اتقضا پاسپورت تا 10 سال میباشد.)
  • پاسپورت های قدیمی تا حداکثر 10 سال قبل ( اگر در پاسپورتی قدیمی تر از 10 سال قبل ،سفری به کانادا،آمریکا،انگلیس و استرالیا داشته اید ارائه آن پاسپورت مانعی ندارد)
  • شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس پشت سفید
  • گواهی اشتغال به تحصیل برای محصلین
  • در صورت تاهل و همراهی همسر ارائه سند ازدواج لازم است.
  • مدارک مالی
    تمکن مالی از 300،000،000 میلیون به بالا
    گردش حساب مالی 4 ماهه آخر
    گواهی خرید سهام(در صورت موجود بودن)
    سند ملکی،اجاره نامه،قولنامه،مبایعه نامه و سند اتومبیل (در صورتی که ارزش بالا داشته باشد)
  • مدارک شغلی
    الف: کارمندان، گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی سه ماه آخر، سابقه ی بیمه
    ب:کارفرمایان
    واحد های صنفی، شرکت، مشاغل آزاد: پروانه کسب،آگهی تاسیس، آکهی تغییرات، لیست بیمه حقوق و بیمه کارکنان، آخرین لیست مالیات پرداخت شده، حساب بانک کارخانه و یا شرکت، کارت بازرگانی
  • پزشکان و وکلا: پروانه دائم طبابت/ وکالت، پروانه مطب/دفتر وکالت، لیست آخرین مالیات پرداخت شده و بیمه کارمندان
  • مهندسان: پروانه نظام مهندسی، جواز ساخت و ساز
  • بازنشستگان: حکم بازنشستگی، حکم افزایش حقوق مستمری (در صورت وجود) سه فیش حقوقی آخر
  • مدارک دعوت کننده
    دعوتنامه باید ممهور به مهر دفتر اسناد رسمی (Notary Public) باشد
    مدارک هویتی دعوت کننده (شامل پاسپورت کانادایی و یا کارت اقامت )
    مدارک مالیاتی دعوت کننده (شامل T4, T1 General.Notice of Assessment در صورت موجود بودن)
    مدارک مالی دعوت کننده از قبیل گواهی اشتغال به کار و حساب بانکی
  •  
  • نکته
    رضایت نامه محضری برای افراد زیر 18 سال که تنها با یکی از والدین قصد سفر دارند الزامی میباشد.

مدت زمان جوابدهی سفارت کانادا

چند روز بعد از اینکه پرونده توریستی کامل در سایت کانادا اپلود شد نامه انگشت نگاری برای شما ارسال میشود و یک ماه فرصت داردید برای انجام انگشت نگاری به یکی از مراکز انگشت نگاری در ترکیه، دبی یا ارمنستان مراجعه کنید. تا زمانی که انگشت نگاری انجام نشود  رسیدگی به پرونده شروع نمیشود.

مدت زمان رسیدگی به پرونده  بسته به نوع پرونده ، تعداد پروندهای ارسال شده به سفارت و شرایط اضطراری مثل جگ متغییر است.در حال حاظر طبق اعلام سایت اداره مهاجرت کانادا مدت رسیدگی به پرونده های توریستی بیش از 200 روز پرونده ای شهروندی حدود 17 ماه به طول می انجامد.

در پرونده های توریستی بعد از اینکه با در خواست ویزای شما موافقت شده سفارت از شما اصل پاسپورت را برای درج ویزا درخواست میکند.

صفر تا صد وقت سفارت کانادا (وقت انگشت نگاری کانادا) با IR4T

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

  • برای این که موفق به اخذ وقت سفارت شوید کافی است تا با مشاورین مجرب IR4T تماس حاصل نمایید. مشاورین ما از هر جایی که شما بخواهید برای شما وقت سفارت خواهند گرفت. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید.

    برای این که موفق به اخذ وقت سفارت کانادا شوید باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

    آماده سازی مدارک
    اولین گامی که باید بردارید آماده سازی مدارک است. با توجه به آنچه که سفارت از شما خواسته است، مدارک خود را آماده نمایید. این مدارک را مرتب کرده و با توجه به استانداردهای سفارت آن ها را مرتب نمایید. پس از این کلیه مدارک آماده شده خود را می توانید به دست دارالترجمه بسپارید.

    ترجمه مدارک برای سفارت
    مدارک را به دارالترجمه رسمی که دارای مهر است باید بسپارید. در صورتی که قصد شما از سفر توریستی است و نمی خواهید برای مهاجرت اقدام نمایید نیازی به مهر دادگستری ندارید. اما مهر دارالترجمه رسمی باید بر روی مدارک درج شود. با مهر دارالترجمه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی شما آماده ارائه به سفارت است.

    انتخاب محل انگشتنگاری
    همان طور که می دانید کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد. برای این که بتوانید درخواست خود را به سفارت ارائه دهید، باید از کشورهای همسایه اقدام نمایید. باید شهری را انتخاب کنید که زودتر از سایر شهرها به شما پاسخ می دهد تا بتوانید سریع تر ویزای کانادا را اخذ کنید.

    اخذ وقت سفارت کانادا
    حال باید وقت سفارت کانادا را با آپلود مدارک در سایت اخذ کنید. برای این کار طی کردن تمام این مراحل به تجربه ما نیاز خواهید داشت پس تردید نکنید و با ما در تماس باشید.

صفر تا صد وقت سفارت کانادا (وقت انگشت نگاری کانادا) با IR4T

جایگزین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

  • درواقع  انجام امور بایومتریک  یا همان انگششت نگاری را  کارگزاری سفارت کانادا که به اختصار VAC نامیده میشود انجام میدهد. با تو جه به این که ما در ایران دفاتر کارگزاری فعال کانادا نداریم باید به یکی از کشورهای اطراف یعنی ترکیه، دبی و یا ارمنستان مراجعه کنیم که در این بین این مراکز ترکیه و شهر استانبول پر متقاضی ترین مرکز از سمت ایرانی ها هست. هم به دلیل نزدیک بودن و مقرون به صرفه  بودن و هم داشتن امکان تفریحی.

  • توجه داشته باشید اینکه به کدام مرکز مراجعه میکنید تاثیری در روند رسیدگی  پرونده شما ندارد. تمام مدارک در سایت اداره محاجرت کانادا بارگزاری میشود و به محض اینکه روند انگشت نگاری شما در مرکز انجام شد پرونده شما وارد مرحله رسیدگی میشود.وقت انگشت نگاری به صورت انلاین گرفته میشود و شما با توجه به وقت های موجود مرکز مورد نظراتان میتوانید برنامه سفرتان را برنامه ریزی کنید.

صفر تا صد وقت سفارت کانادا (وقت انگشت نگاری کانادا) با IR4T

سوالات و نکات متداول وقت سفارت کانادا

اخذ وقت سفارت در حال حاضر به صورت آنلاین گرفته می شود و باید تاریخ سفر خود را مشخص و درخواست خود را برای سفارت ارسال کنید تا وقت انگشت نگاری سفارت کانادا برای شما ارسال شود.

ویزای توریستی کانادا | ویزای تحصیلی کانادا | ویزای شینگن | ویزای ایتالیا | ویزای تحصیلی ایتالیا | ویزای آمریکا | ویزای تحصیلی آمریکا

خیر، در حال حاضر امکان اخذ ویزای کانادا در تهران وجود نداردو برای انگشتنگاری باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنید.

وقت انگشت نگاری کانادا | ویزای تضمینی ایتالیا | وقت سفارت انگلستان | وقت سفارت استرالیا | وقت سفارت آلمان

چون سفارت کانادا برای اخذ ویزا مصاحبه ای انجام نمی دهد فرقی بین دفاتر مختلف در کشورهای مختلف وجود ندارد.

برای انگشت نگاری سفارت کانادا باید ابتدا به صورت آنلاین درخواست ویزا و مدارک خود را ارسال کنید سپس پس از اخذ برگه بایومتریک زمان گرفتن وقت سفارت شما می باشد.

همان طور که تا این جا متوجه شدید، برای اخذ ویزای کانادا باید انگشت نگاری انجام دهید. برای انجام این مرحله باید به کشورهای همسایه سفر کنید. خب پس از این مرحله و بررسی مدارک توسط سفارت، پاسخی به شما ابلاغ خواهد شد. این پاسخ به همان ایمیلی که شما در سایت کانادا ثبت کرده اید ارسال می شود.

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد، در کمتر از یک ماه باید برای اخذ ویزای خود اقدام کنید. در این حالت شما دو راه پیش رو خواهید داشت.

راه اول این است که با در دست داشتن مدارک به صورت حضوری به وک مراجعه کنید تا ویزای خود را اخذ کنید.

راه دوم این است که از سرویس پیکاپ پاسپورت کانادا استفاده کنید. با این سرویس می توانید در منزل خود بمانید و با عقد یک قرارداد اجازه حقوقی اخذ ویزای خود توسط شرکتی معتبر را صادر کنید. به این ترتیب سفارت ویزا را در گذرنامه شما درج می کند و به راحتی آن را تحویل می گیرید.

دقت داشته باشید که با استفاده از این سرویس هم در وقت هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد. با صرفه جویی در این دو مهم هزینه های سفر شما به شدت کاهش می یابد و در نتیجه می توانید به راحتی سفرتان را آغاز کنید. هزینه پیکاپ ویزا بسیار کمتر از هزینه سفر به یکی از کشورهای همسایه است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x