وقت سفارت انگلیس

صفر تا صد مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

کارگزار VFS در تهران مسئول رسیدگی به درخواست های اخذ ویزا می باشد. به این ترتیب می توانید به این مرکز در تهران مراجعه کنید و بدون مصاحبه درخواست خود برای اخذ ویزا را به این مرکز ابلاغ کنید.

همچنین می توانید به کشورهای همسایه نظیر ترکیه و امارات سفر کنید و از سفارت انگلیس در این کشورها اقدام به اخذ ویزا کنید.نکته ای که در این جا بر اساس تجربه به دست آمده است درباره اخذ وقت سفارت انگلیس و ویزای انگلیس از کشورها همسایه است. از این کشورها راحت تر می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که انگلیس در ایران سفارت خانه فعال ندارد و ممکن است همین موضوع بر اخذ ویزا در ایران مؤثر واقع شود. ولی خب مزیت مراجعه به این مرکز صرف اندک هزینه و زمان است.

بدیهی است که اگر بخواهید در تهران به این مرکز مراجعه کنید با هزینه ای اندک می توانید این کار را انجام دهید. اما فرض کنید بخواهید از امارات یا ترکیه وقت سفارت انگلیس بگیرید و برای انگشت نگاری اقدام کنید. در این صورت باید هزینه زیادی را صرف سفر به این کشورها نمایید.

اقامت کاری اروپا لهستان ویا انگلستان

مدارک لازم برای ویزای انگلیس

مدارکی که باید به کارشناسان شرکت IR4T ارائه دهید تا وقت سفارت انگلیس را برای شما اخذ کنند به شرح زیر است: اسکن صفحه اول گذرنامه خود و همراهانتان را برای ما ارسال کنید. فرم فارسی ارسالی از سوی مشاورین ما را تکمیل نمایید و برای ما ارسال کنید. واچر هتل و رزرو بلیط هواپیمای خود را برای ما ارسال کنید. در غیر این صورت تاریخ رفت و برگشتی که مد نظر دارید را به ما بگویید تا ضمن ثبت وقت سفارت شما، واچر هتل و رزرو بلیط هواپیما هم برای شما اخذ کنیم. عوتنامه انگلیس و مدارک هویتی خود را نیز برای ما ارسال نمایید. مشاورین متخصص ما در امور وقت سفارت سفارت انگلیس، مشاوره اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما و هتل، بیمه نامه مسافرتی و … فعالیت می کنند. اخذ ویزا برای نود درصد از متقاضیان ادعای ما را تائید می کند. کافی است تا با مشاورین مجرب ما همراه شوید.
وقت سفارت انگلیس ، وقت سفارت انگلستان و اخذ ویزای انگلستان

مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت

برای این که بتوانید وقت سفارت انگلیس را اخذ کنید باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. یکی از این نکات تعطیلات است. البته به جز افرادی که وضعیت خیلی خوبی دارند کمتر کسی قصد سفر به انگلیس برای تفریح و تعطیلات خود را دارد. انگلیس کمی سخت گیر است و به راحتی کشورهای دیگر ویزا صادر نمی کند.پس از این که موفق به اخذ وقت سفارت شدید که بهتر است شش تا هشت هفته زودتر از تاریخ مدنظر خود برای سفر شما باشد، باید در تاریخ تعیین شده به سفارت مراجعه کنید. سفارت مدارک را از شما دریافت می کند و به این ترتیب باید منتظر بمانید تا سفارت به شما پاسخ دهد. این زمان بستگی به مدارکی که ارائه دادید و سفارت می خواهد بررسی کند دارد. هر چه این مدارک حجم بیشتری داشته باشد، بررسی آن ها زمان بیشتری می برد. هر چه مدارکی که به سفارت ارائه می دهید کمتر باشد، زمانی هم که سفارت برای بررسی آن ها صرف می کند بیشتر خواهد بود.پس با توجه به مواردی که به آن ها اشاره کردیم، این زمان ممکن است کم و زیاد شود که باید به آن دقت کنید. وقت سفارت فوری انگلیس به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن سفر خود را به این کشور آغاز کنید. وقت سفارت عادی هم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در بازه زمانی عادی یعنی بین یک تا سه ماه به سفارت مراجعه کنید.

آیا وقت سفارت انگلیس در تهران را می توان گرفت ؟

همان طور که می دانید برای ایجاد نظم بیشتر هنگام مراجعه به سفارت باید وقت سفارت انگلیس را داشته باشید. خب مرکز VFS در تهران مسئول رسیدگی به درخواست های ویزای انگلیس شده است. به این ترتیب مردم به راحتی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و ویزای این کشور را اخذ کنند. همان طور که میدانید انگلیس در تهران سفارت خانه ای ندارد و به همین جهت بهتر است که برای اخذ ویزای انگلیس به کشورهای همسایه سفر کنید و از آن جا اقدام به اخذ ویزا نمایید. سفارت انگلیس یکی از جمله از سفارت هایی است که در صدور ویزا بسیار سختگیری می کند و نمی توانید به راحتی ویزای انگلیس را دریافت نمایید.
وقت سفارت انگلیس ، وقت سفارت انگلستان و اخذ ویزای انگلستان
وقت سفارت انگلیس در آنکارا

برای مراجعه به سفارت انگلیس در ترکیه باید وقت سفارت انگلیس در ترکیه را داشته باشید. سفارت در شهرهای استانبول و آنکارا می باشد و به همین دلیل می توانید به راحتی به این مراکز مراجعه کنید.
دقت داشته باشید که باید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و پس از ارائه مدارک برگه خروج برای بازگشت از ترکیه را دریافت کنید.
برای اخذ ویزای کانادا شما می توانید وقت سفارت کانادا را دریافت کنید و به ترکیه بروید. مدارک خود را تحویل دهید و همان روز به ایران بازگردید. اما سفارت انگلیس قانون دیگری دارد. شما حداقل دو روز کاری را باید در استانبول یا آنکارا بگذرانید و پس از آن برگه خروج شما صادر می شود که با توجه به این قانون هزینه ها بیش از پیش افزایش می یابد.

وقت سفارت انگلیس در دبی و ابوظبی

کشور دیگری که می توانید به آن سفر کنید و وقت سفارت انگلیس بگیرید، امارات است. شما می توانید به امارات سفر کنید و در یکی از شهرهای دبی و ابوظبی سکنی گزینید. خوشبختانه سفارت انگلیس در هر دو شهر نامبرده شعبه دارد می توانید به راحتی از شهر دلخواه خود اقدام کنید.

دقت داشته باشید که شرایط در امارات با ترکیه متفاوت است. در حقیقت این تفاوت کار اخذ ویزا را سخت تر کرده است و به همین راحتی نمی توانید ویزای خود را دریافت کنید. یکی از قوانینی که سفارت انگلیس در امارات دارد این است که متقاضیان باید به مدت دو هفته در امارات بمانند زیرا برگه خروج از امارات صادر نمی شود.

اگر کمی هوشمندانه به این موضوع نگاه کنیم شاید علت عدم صدور برگه را درک کنیم. سفارت انگلیس سرویس های ویژه ای را ارائه می دهد که هر کدام بیش از دویست پوند هزینه دارد. با استفاده از این سرویس ها می توانید به راحتی از کشور خارج شوید و یا سریع تر از پیش پاسخ ویزای خود را دریافت کنید.

وقت سفارت انگلیس ، وقت سفارت انگلستان و اخذ ویزای انگلستان
سرویس های ویژه سفارت انگلیس چیست؟
وقت سفارت انگلیس ، وقت سفارت انگلستان و اخذ ویزای انگلستان
سفارت انگلیس سرویس‌های ویژه‌ای را در روز وقت سفارت انگلیس به متقاضیان ارائه می‌دهد که با توجه به این سرویس‌ها به‌راحتی می‌توانید ویزای انگلیس را اخذ کنید. این سرویس ها پولی هستند و باید در سفارت به صورت نقدی هزینه آن ها را پرداخت کنید. این سرویس ها روند اخذ ویزا را تسریع می کنند. اولین سرویسی که توسط سفارت ارائه می شود، سرویس Priority یا اولویت است. با استفاده از این سرویس اولویت کار با پرونده شما خواهد شد. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی که بین پنج تا هشت روز است ویزای انگلیس برای شما صادر می شود. این سرویس را در اخذ وقت سفارت انگلیس به صورت آنلاین باید اخذ کنید. هزینه این سرویس 212 پوند است. دومین سرویسی که توسط سفارت ارائه می شود،Super Priority است. با استفاده از این سرویس نتیجه ویزای شما ظرف بیست و چهار ساعت صادر می شود می توانید ویزای خود را تحویل بگیرید. هزینه این سرویس 600 پوند انگلیس است. در نظر داشته باشید این سرویس تنها برای افرادی که اقامت امارات را دارند قابل استفاده است. سومین سرویسی که می توانید دریافت کنید،Passport Pass Back است. با این سرویس که هزینه آن تعادل 220 پوند است، می توان به راحتی پس از انگشت نگاری پاسپورت خود را اخذ کنید و به خاک کشور ایران بازگردید. نتیجه ویزای شما هم پس از مدتی حدود پانزده تا بیست روز کاری از طریق ایمیل به شما ابلاغ خواهد شد. دقت داشته باشید که هزینه تمام این سرویس ها را چه در سفارت انگلیس در ترکیه و چه در سفارت انگلیس در امارات باید به صورت نقدی در روز وقت سفارت انگلیس خود، بپردازید. این نکته هم فراموش نکنید که پس از عبور از مرحله انگشت نگاری در صورتی که با اخذ ویزای شما موافقت شد، می توانید از سرویس پیکاپ ویزای برای اخذ ویزای انگلیس استفاده کنید.
سوالات متداول وقت سفارت و اخذ ویزای انگلستان

در حال حاضر امکان انگشتنگاری ویزای انگلیس در تهران وجود دارد و در دفتر VFS این کار انجام شدنی می باشد.البته بجر تهران در دبی و ترکیه هم می توان انجام داد.

ویزای توریستی کانادا | ویزای تحصیلی کانادا | ویزای شینگن | ویزای ایتالیا | ویزای تحصیلی ایتالیا | ویزای آمریکا | ویزای تحصیلی آمریکا

ویزای توریستی انگلیس  با توجه به شرایط متقاضای با مدت اعتبار مختلف صادر میشود و هزینه ان متفاوت است.

هزینه ویزای توریستی انگلیس به شرح زیر میباشد:

  •  ویزای توریستی شش ماهه 121 دلار امریکا
  • ویزای توریستی دو ساله 456 دلار امریکا
  • ویزای توریستی  5 ساله 813 دلار امریکا
  • ویزای توریستی 10 ساله 1015 دلار امریکا

توجه کنید این هزینه پرداختی صندوق سفارت است.

وقت انگشت نگاری کانادا | ویزای تضمینی ایتالیا | وقت سفارت انگلستان | وقت سفارت استرالیا | وقت سفارت آلمان

جواب بله است. اما به حساسیت کارو نا اشنا بودن متقاضیان به نحوه پر کردن فرم و نحوه اماده سازی  مدارک بهتر است از یک کارگزار ویزای متخصص کمک بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x