زیباترین هتل های تایلند

تایلند با پوشش گیاهی استوایی، گیاهان رنگارنگ و استقبال گرم خود، مقصدی رویایی برای یک فرار رمانتیک، انفرادی یا خانوادگی است. چه به دنبال دیدن زندگی آرام جزیره پوکت باشید و چه به سمت مناطق شمالی چیانگ مای می روید، زیباترین هتل های تایلند را می توانید در سراسر کشور پیدا کنید.

از هتل‌های بوتیک لوکس برای زوج‌ها گرفته تا استراحتگاه‌های خانوادگی پنج ستاره، برای هر نوع مهمان خوش‌نظر چیزی وجود دارد. همه این موسسات خیره کننده برای کمک به آرامش، کاوش و تجدید قوا ایجاد شده اند.

آیا به دنبال بهترین هتل ساحلی لوکس در تایلند برای استراحتی آرام هستید؟ یا هتلی در بانکوک با دسترسی آسان به همه چیزهایی که این شهر هیجان انگیز ارائه می دهد؟ این راهنمای 20 تا از برترین هتل های لوکس در تایلند را ارائه می دهد.

زیباترین هتل های تایلند | کمپ چهارفصل چادری مثلث طلایی چیانگ رای، هتل توین پالمز پوکت، هتل آنانتارا لایان پوکت، هتل شبه جزیره بانکوک و...

چه به دنبال دیدن زندگی آرام جزیره پوکت باشید و چه به سمت مناطق شمالی چیانگ مای می‌روید، زیباترین هتل های تایلند را می توانید در سراسر کشور پیدا کنید.

20 هتل از زیباترین هتل های تایلند

برخی از زیباترین هتل های تایلند که در سراسر این کشور وجود دارند عبارتند از:

هتل Six Senses Yao Noi پوکت

Six Senses Yao Noi در پوکت زمینی طبیعی به مساحت 24 جریب را اشغال کرده و توسط جنگل های استوایی احاطه شده است. این نوع از هتل های لوکس تایلند را می توان در یائو نوی، جزیره ای خصوصی در خلیج فانگ نگا در دریای آندامان یافت. 

طیف وسیعی از ویلاهای کاهگلی منحصر به فرد در اینجا موجود است. برخی از آنها دارای منظره اقیانوس، دسترسی مستقیم به ساحل شنی، حمام در هوای آزاد، استخرهای خصوصی و تراس در فضای باز هستند. این استراحتگاه لوکس دارای دو رستوران، یک استخر بی نهایت، یک اسپا، یک سالن بدنسازی و سه بار است. 

هتل آنانتارا لایان پوکت

آنانتارا لایان یکی از بهترین و زیباترین هتل های تایلند برای کسانی است که می خواهند از همه چیز دور شوند. حس انزوا در این اقامتگاه مجلل در شن‌های سفید زیبای ساحل لایان در انتظار مهمانان است. سطوح راحتی، لوکس و خدمات مثال زدنی است.

در این هتل هر سوئیت یا ویلای مجزا هر گونه امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم می کند. از جمله بالکن‌ها یا باغ‌های خصوصی، دسترسی مستقیم به ساحل و استخرهای غوطه‌ور یا جکوزی. چندین غذاخوری و بار وجود دارد، یا می توان غذاخوری در اتاق ترتیب داد. این استراحتگاه همچنین دارای اسپا و حتی سکوی هلیکوپتر نیز می باشد. 

هتل سورین پوکت

هتل سورین از زیباترین هتل های تایلند در ساحل باشکوه پانسیا است که امکانات فراوانی را برای مهمانان ارائه می دهد. بیش از 100 سوئیت و کلبه در اینجا وجود دارد که هر کدام دارای فضای داخلی بزرگ، راحت و شیک هستند.

میهمانان با نخل‌های نارگیل در حال چرخش احاطه شده‌اند و می‌توانند در این استراحتگاه در پوکت، معروف به مروارید آندامان، به طور کامل استراحت کنند. هتلی که قبلا با نام The Pansea شناخته می شد، یکی از اولین هتل های پوکت بود. اکنون یک آبگرم عالی و طیف وسیعی از رستوران ها و بارهای جذاب را در میان امکانات چشمگیر خود دارد.

هتل پارسا پوکت

در ضلع غربی پوکت، Paresa ، مخفیگاه بهشتی در ساحل دریای آندامان واقع شده است. این هتل از زیباترین هتل های تایلند دارای یکی از بهترین مناظر است. زیرا به کنار صخره ای مشرف به اقیانوس سرولی چسبیده است. درختان پراکنده در اطراف به استراحتگاه احساسی خصوصی و منحصر به فرد می دهند.

در این هتل طیف وسیعی از ویلاها بین یک تا چهار اتاق خواب در دسترس هستند. برخی دارای وان روباز، استخرهای بینهایت یا منظره پانورامای اقیانوس هستند. امکانات دیگر در Paresa عبارتند از اسپا، رستوران‌های تایلندی و مدیترانه‌ای و کلاس‌های آشپزی. 

هتل کومو پوینت یامو پوکت

هتل کومو پوینت یامو در میان صخره‌های آهکی نمادین خلیج فانگ نگا، در نوک کیپ واقع شده است. مشرف به آب های فیروزه ای دریای آندامان است.

برخی از سوئیت‌های بزرگ‌تر در اینجا دارای قسمت‌های غذاخوری یا سالن استراحت اختصاصی یا چهار تخت پوستر هستند. این اقامتگاه همچنین دارای رستوران‌های تایلندی و ایتالیایی، سالن بدنسازی، استخر بی‌نهایت با چشم‌اندازهای باورنکردنی بر خلیج و اسپای مجلل است.

هتل اسلیپ ویت پوکت

اسلیپ ویت به دلیل طراحی هندسی و فوق العاده مدرن تا حدودی از هتل های متوسط 5 ستاره تایلند متمایز است. بنابراین جز زیباترین هتل های تایلند است. در واقع این موضوع از تاریخ پوکت الهام گرفته شده است.(روزهایی که این جزیره برای استخراج قلع معروف بود) نخل‌های تکان‌خورده و تالاب شنی که با آب‌های شفاف کریستالی پوشانده شده است، جلوه‌ای طبیعی به آن می‌دهد.

اسلیپ ویت دارای یک آبگرم باغی باشکوه به علاوه سه استخر، از جمله یکی با بار شنا و یک استخر بی نهایت است. یک بار با میز بیلیارد، یک استیک‌خانه و یک رستوران تلفیقی به مهمانان کمک می‌کند تا از سرگرمی و تغذیه مناسب مطمئن شوند.

هتل توین پالمز پوکت

فضایی آرام و منحصر به فرد در انتظار کسانی است که در Twinpalms  اقامت دارند . به عنوان عضوی از هتل های لوکس کوچک جهان، این یکی از زیباترین هتل های تایلند است. این هتل در فاصله ای کوتاه از ماسه های بکر ساحل سورین واقع شده است.

امکاناتی که در اقامتگاه های مهمان ارائه می شود عبارتند از: دستگاه های نسپرسو، دوش های بارانی و حتی انبارهای شراب. فضای مجلل در فضای باز نیز به صورت تراس یا بالکن خصوصی عرضه می شود. این هتل دارای چندین استخر و رستوران، یک باشگاه ساحلی، یک بار شراب و یک اسپای هوشمند است.

هتل شبه جزیره بانکوک

شبه جزیره  مدت هاست که یکی از مشهورترین هتل های لوکس بانکوک است. این هتل در سواحل رودخانه قرار دارد و از هر اتاق منظره ای بر روی آب یا پایتخت تایلند وجود دارد.

این هتل بزرگ امکانات بسیار چشمگیری از جمله خدمات پیشخدمت، سرویس کشتی رایگان رودخانه، اسپای لوکس، سالن بدنسازی و استخر روباز با سه طبقه را ارائه می دهد. دو بار و سه غذاخوری در The Peninsula وجود دارد. کارکنان حمل و نقل را با هلیکوپتر، لیموزین یا توکتوک محلی ترتیب می دهند.

هتل کاپلا بانکوک

این یکی دیگر از زیباترین هتل های تایلند است. کاپلا بخشی از املاک لوکس چائو فرایا است که در کنار آب در بانکوک واقع شده است. هتل این منطقه را با یک بلوک آپارتمانی مجلل و یک استراحتگاه چهار فصل مشترک است. طیف وسیعی از اتاق‌های کنار رودخانه موجود است که برخی از آنها استخرهای خصوصی دارند.

با وجود افتتاح در سال 2020، هتل کاپلا در حال حاضر شهرت فوق العاده ای به دست آورده است. رستوران آن یکی از بهترین سرآشپزهای سیاره را در دست دارد و مهمانان با یک مرسدس بنز شیک در شهر گردش می کنند. این ملک زیبا همچنین دارای اسپا، اتاق بخار، سونا و حتی پارکینگ مهمان نیز می باشد. 

هتل رایاوادی کرابی

رایاوادی در لیست زیباترین هتل های تایلند قرار دارد. این هتل فقط با قایق قابل دسترسی است و یکی از برترین هتل های لوکس کرابی تایلند است. رایاوادی در مکانی خیره کننده، احاطه شده توسط باغ های سرسبز و استوایی پر از نخل های نارگیل و سه ساحل خیره کننده است. اگر این هتل شما را مجذوب خود نکند، مطمئنا جمعیت میمون های محلی توجه شما را جلب خواهد کرد. 

این هتل استانداردهای واقعا برجسته ای از اقامت، غذاخوری و امکانات رفاهی را ارائه می دهد. محیط طبیعی پارک ملی دریایی کرابی حس مکان را تضمین می کند. در حالی که اتاق‌های این اقامتگاه دوست‌دار محیط‌زیست مجهز به وسایل تجملی مسئولانه مانند لوازم آرایشی ارگانیک تایلندی هستند.

هتل خلیج فولای کرابی

یکی دیگر از زیباترین هتل های تایلند که در کرابی موج می زند، خلیج فولای است. این استراحتگاه ساحلی خدمات پیشخدمت 24 ساعته ارائه می‌کند و برخی از اقامتگاه‌ها دارای چشم‌انداز دریا، به‌علاوه باغ‌های خصوصی، استخر یا جکوزی هستند.

خلیج فولای دارای استخر بی‌نهایت، اسپای شیک و طیف وسیعی از بارها و رستوران‌ها است. کارکنان با خوشحالی میهمانان را در ترتیب دادن فعالیت‌هایی در منطقه محلی، از کایاک سواری در آب‌های آرام گرفته تا یک جلسه یوگا زیر نور شمع، کمک می‌کنند.

هتل Pimalai Resort & Spa Koh Lanta

Pimalai Resort & Spa در دامنه تپه ای مشرف به دریای آندامان قرار دارد. دسترسی به آن فقط با قایق شخصی امکان پذیر است. محدوده اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا با حداکثر سه اتاق خواب است.

اتاق ها دارای بالکن خصوصی بوده و سوئیت ها دارای باغ مخصوص به خود هستند. در همین حال، ویلاها با داشتن چهار تخت پوستر و یک استخر خصوصی یا دسترسی مستقیم به ساحل، فاکتور لوکس را افزایش می دهند. دوچرخه برای استفاده میهمانان ارائه می شود و سایر امکانات هتل عبارتند از: اسپا در فضای باز، زمین تنیس، مرکز غواصی و کافه کنار استخر.

کمپ چهارفصل چادری مثلث طلایی چیانگ رای

محیط های جنگل مانند شمال تایلند به مهمانان این امکان را می دهد که در مثلث طلایی زیر بوم بمانند. کمپینگ است، اما نه آنطور که می دانید. مبلمان لوکس ساخته شده از چرم واقعی و چوب گرم، تهویه مطبوع، وان پنجه ای و عرشه های فضای باز را در نظر بگیرید

یک آبگرم منحط، کوکتل بار هوشمند و استخر با منظره رودخانه تضمین می‌کند که از مهمانان به خوبی پذیرایی می‌شود. برای اطمینان از حس هماهنگی با محیط طبیعی، مهمانان می توانند هر روز عصر در هوای آزاد شام بخورند یا در روز به کاوش در پشت یک فیل بپردازند.

استراحتگاه چهار فصل چیانگ مای

این هتل یکی از زیباترین هتل های تایلند به شمار می رود. چهار فصل نامی است که همیشه مترادف با سبک و تجمل است و استراحتگاه چیانگ مای آنها در شمال تایلند ناامید کننده نیست. این هتل مجلل با تاکید بر رفاه مهمانان در میان شالیزارهای سرسبز برنج قرار گرفته و حسی استوایی دارد. 

مهمانان می توانند مجموعه ای از سوئیت ها و ویلاها را رزرو کنند.دومی دارای باغ خصوصی، و همچنین استخر، آشپزخانه کامل و خدمات پیشخدمت است. در حالی که اولی دارای فضای بیرونی است که توسط یک تراس سرپوشیده ارائه شده است. Four Seasons یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تایلند برای ناهار خوری عالی بوده و این استراحتگاه همچنین دارای اسپا، جکوزی و سه استخر است.

خانه 137 پیلارز چیانگ مای

خانه 137 پیلارز که قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم می رسد، تاریخ درخشانی دارد. این هتل از زیباترین هتل های تایلند زمانی مقر شرکت بورنئو بوده است. همانطور که انتظار دارید، از نظر سبک استعماری، با چوب‌های غنی و صیقلی در سوئیت‌های لوکس اطراف ساختار اصلی چوب ساج در مرکز، متمایل است.

در خارج از خانه، استخری شیک در کنار تاک‌ها، باغ‌های زیبا، اسپای مجلل و چند رستوران خواهید دید. این هتل همچنین دارای یک سالن بدنسازی، یک کتابخانه مجهز و حتی یک موزه کوچک است.

استراحتگاه چهار فصل کو سامویی

یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان زیباترین هتل های تایلند، Four Seasons  است. سواحل کو سامویی آنها در بالای یک ساحل خصوصی مشرف به خلیج تایلند، با ماسه های سفید پودری و آب های گرم و شفاف قرار دارد.

هر ویلا دارای حداکثر پنج اتاق خواب است. همچنین بهترین آنها دارای خدمات پیشخدمت، دوش در فضای باز، استخرهای بی نهایت خصوصی و آشپزخانه کوچک است. این هتل دارای باشگاه کودکان، استخر بزرگ، زمین تنیس، سالن بدنسازی و اسپا می باشد.

هتل ملیا کو سامویی

ملیا با اشغال یک ساختمان شیک و معاصر، به نوعی تعادل کامل بین سبک کلاسیک تایلندی و معماری مدرن را به دست آورده است. باغ های معطر استوایی و ساحل Choeng Mon را به این ترکیب اضافه کنید.

این هتل مجلل و در عین حال مدرن دارای اسپای آرامش‌بخش برای بزرگسالان به‌علاوه یک باشگاه کودکان برای مهمانان جوان‌تر است. همچنین دو استخر، یک سالن بدنسازی و چهار بار و رستوران برای انتخاب وجود دارد. گزینه‌های اقامتی شامل اتاق‌های لوکس با وان در فضای باز، و سوئیت‌هایی به سبک قایق‌های سنتی تایلندی است.

هتل سونوا کیری کوه کود

Soneva Kiri یک هتل مجلل از زیباترین هتل های تایلند است که در کوه کود نسبتا ناشناخته واقع شده است. این جزیره دست نخورده در جنگل های بارانی استوایی فراوان است. همچنین دارای برخی از بهترین سواحل می باشد که در هر کجای جنوب شرقی آسیا می توانید پیدا کنید.

طیف مکان های غذاخوری بی نظیر است. امکانات ارائه شده در اینجا همچنین سینمای روباز، اسپا، رصدخانه و پارک بازی ساخته شده از بامبو طبیعی را شامل می شود.

هتل دواسوم خائو لک

بهترین هتل لوکس در خائو لک هتل Devasom است. این یک استراحتگاه لوکس و به سبک بوتیک با ویلاهای مجلل است که در میان سه هکتار باغ گرمسیری واقع شده است. گزینه‌های مختلف غذاخوری به‌علاوه استخرهای آب شور برای شنا، دو بار برای استراحت و یک باشگاه کودکان برای خوشحال کردن مهمان‌های جوان وجود دارد.

در این هتل همه اتاق‌ها دارای عرشه یا بالکن خصوصی بوده و سوئیت‌های بزرگتر شامل استخر یا جکوزی هستند. ویلاها در عین حال دسترسی مستقیم به ساحل دارند. این شهر به دلیل غروب آفتاب زیبایش معروف است. همچنین یک تالاب آبی شفاف برای شنا کردن مهمانان وجود دارد.

هتل ساروجین خائو لک

هفت ساختمان جداگانه محل اقامت ارائه شده در ساروجین در خائو لک استو در میان زیباترین هتل های تایلند، این اقامتگاه دارای 10 هکتار فضای باز برای هر سازه است. شن‌های سفید نرم ساحل مجاور بیش از 10 کیلومتر امتداد دارد.

فقط کودکان بالای 10 سال می توانند در اینجا بمانند. بنابراین هیچ شانسی وجود ندارد که اقامت عاشقانه شما توسط کودک نوپایی که جیغ می کشد یا کودک گریه می کند، قطع شود. ماساژ اسپا در فضای باز در کنار دریا، ناهارخوری خصوصی در کنار آبشار در جنگل و سفر با قایق لیدی ساروجین هتل تنها تعدادی از تجربیاتی است که در انتظار شماست.

سوالات متداول تور تایلند

در انتهای این مقاله راجع به تور تایلند و دیدنی های جذاب آن می توان به برخی از پرسش های متداول کاربران نیز اشاره کرد که عبارتند از:

1- هتل Six Senses Yao Noi پوکت 2- هتل آنانتارا لایان پوکت 3- هتل سورین پوکت 4- هتل پارسا پوکت 5- هتل کومو پوینت یامو پوکت 6- هتل اسلیپ ویت پوکت 7- هتل توین پالمز پوکت 8- هتل شبه جزیره بانکوک 9- هتل کاپلا بانکوک 10- هتل رایاوادی کرابی

ویزای توریستی کانادا | ویزای تحصیلی کانادا | ویزای شینگن | ویزای ایتالیا | ویزای تحصیلی ایتالیا | ویزای آمریکا | ویزای تحصیلی آمریکا

همانطور که گفتیم، این کشور بسیار جذاب و یک سرزمین توریستی می باشد. به عنوان مثال بهترین شهرها برای این تور عبارتند از: پاتیا، چیانگ رای، شهر سوخوتای، کرابی، شهر پوکت، چیانگ مای، شهر سامویی، بانکوک و نیز شهر آیوتایا.

وقت انگشت نگاری کانادا | ویزای تضمینی ایتالیا | وقت سفارت انگلستان | وقت سفارت استرالیا | وقت سفارت آلمان

بله. جاذبه های فرهنگی و دیدنی در تایلند همه روزه فعال هستند. تایلند یک کشور با موقعیت استثنایی است.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x