تعیین وقت سفارت بلژیک برای انواع ویزا

صفر تا صد وقت سفارت بلژیک

به قسمت مرکز درخواست ویزای بلژیک در ایران خوش آمدید. IR4T برای برای تسهیل درخواست های ویزا به مقصد آماده ارائه خدمات به شماست. این وبسایت اطلاعات مورد نیاز در رابطه با پروسه درخواست شما و همچنین سایر اطلاعات مفید را دراختیار شما قرار می دهد. کلیه اطلاعات در این وبسایت مورد تایید سفارت بلژیک در ایران می باشد.

اقامت کاری اروپا لهستان ویا انگلستان

تعیین وقت سفارت بلژیک در تهران

IR4T مفتخر است اعلام بدارد که وقت سفارت برای انواع ویزای بلژیک را ارائه می دهد و خدمات زیر را جهت رفاه بیشتر شما همراهان ارائه می شود.

تعیین وقت ویزا بلژیک (وقت سفارت)
پرکردن فرم
رزرو بلیط
بیمه مسافرتی
ووچر هتل
چک لیست مدارک
مشاوره

مراحل درخواست تعیین وقت بلژیک

ارتباط با مجموعه IR4T
ارسال مدارک لازم از طریق تلگرام یا واتساپ 
ارسال پاسپورت به صورت واضح و خوانا
ارسال شماره موبایل در دسترس
ارسال فیش پیش پرداخت
تعیین وقت سفارت توسط ما
واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما

انواع وقت سفارت بلژیک

وقت سفارت ویزای کوتاه مدت بلژیک
برای درخواست ویزای شنگن، متقاضی باید با توجه به هدف سفرخود مدارک لازم را ارائه نماید. در برخی موارد ممکن است مدارک بیشتری نیز درخواست شود. تحویل دادن مدارک بطور خودکار منجر به صدور ویزا نمی شود و اعطای ویزا نیز بمعنی حق ورود نیست. هیچ حق قانون یا حقوقی به صورت خودکار برای ویزای شنگن وجود ندارد. تصمیم نهایی در مورد پذیرش ورود به منطقه شنگن بستگی به مقامات مرزی در زمان ورود دارد.

  • وقت ویزای گردشگری

  • وقت ویزای تجاری

  • وقت دیدار اقوام و دوستان

  • وقت ورزشی فرهنگی

  • وقت ویزای برای ازدواج

  • وقت ویزای زندگی مشترک

  • وقت ویزای درمان پزشکی

  • وقت ویزای تحصیلی

  • وقت ترانزیت فرودگاهی

وقت سفارت ویزای بلند مدت بلژیک

ویزای ملی یا ویزای بلندمدت بلژیک (نوع D) توسط سفارت بلژیک در تهران صادر می شود. درخواست ها صرفا از طریق تنظیم قرار قبلی دریافت می گردد.

سفارت بلژیک صرفا در صورتی می تواند ویزای شما را صادر نماید که مرجع ملی ذیربط در بلژیک تایید کرده باشد.

ویزای شما صرفا در ایران صادر می گردد. این موضوع نمی تواند به بلژیک ارجاع یا پس از ورود شما به بلژیک صادر گردد. پس از ورود به بلژیک باید در سریعترین زمان ممکن ورودتان را در مرجع ملی محل اقامت خود ثبت نمایید.

وقت سفارت تحصیلی بلژیک

از آنجا که تقاضا ويزا بايد مورد تائيد اداره اتباع خارجی وزارت کشور قرار گيرد، توصيه می گردد تا درخواست ها با در نظر گرفتن زمانی که ممکن است چندين هفته بطول انجامد، صورت پذيرند. تا هنگاميکه پرونده در جريان است، سفارت از دادن اطلاعات معذور است. فرد متقاضی توسط سفارت از نظريه اتخاذ شده مطلع می گردد. لازم به ذکر است که دارندگان ویزای شنگن می توانند از دیگر کشورهای عضو شنگن نیز وارد خاک بلژيک شوند.

دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در بلژیک میتوانند در دانشگاه ها یا موسسات آموزشی عالی به تحصیلات خود ادامه بدهند. در موسسات آموزش عالی رشته هایی همچون موسیقی، بهداشت، معماری و … تدریس می شود که شامل دو مرحله می شود. در مرحله اول آموزش ها به صورت عملی است و در مرحله دوم به صورت دانشگاهی و پژوهشی می باشد. از بابت هزینه ی تحصیل در بلژیک اینکه تحصیل در دانشگاه های بلژیک برای دانشجویان اغلب به صورت نسبتاً رایگان می باشد تنها تعداد محدودی از دانشگاه ها و رشته های تحصیلی از دانشجویان هزینه دریافت می کنند.

در کشور بلژیک دوران تحصیلی قبل از ورود به دانشگاه شامل 3 مقطع: ابتدایی، متوسطه و دبیرستان می شود که دانش آموزان پس از اتمام این مقاطع و اخذ مدرک دیپلم می توانند وارد دانشگاه شوند البته قابل ذکر است که علاقه مندان به تحصیل در بلژیک در رشته های : پزشکی و دندانپزشکی بلژیک و همچنین مهندسی میبایست در آزمون ورودی دانشگاه ها نیز شرکت کنند. همین مسئله باعث شده عده ی زیادی که قصد تحصیل رایگان را داشته باشند، تحصیل رایگان در اتریش یا آلمان را برمی گزینند یا در صورت داشتن شرایط ویزای کار اتریش یا آلمان را درخواست دهند و سپس پس از اخذ اقامت اتریش یا آلمان نسبت به ادامه ی تحصیل در این کشور ها اقدام نمایند.

در دانشگاه های بلژیک علاوه بر اینکه دروس توسط اساتید مجرب تدریس می شود امکانات بسیار زیاد و با کیفیتی جهت پیشرفت تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. تمامی دانشجویان به راحتی به کامپیوتر دسترسی دارند حتی دانشجویان در مقاطع تکمیلی تحصیل به کامپوتر با تمامی تجهیزات از جمله پرینتر و اسکنر به صورت شخصی دسترسی دارند.

هر کدام از دانشگاه های کشور بلژیک دارای یک کتابخانه تخصصی می باشند که همگی بسیار مجهز هستند و حتی امکان ارائه خدمات به صورت آنلاین را دارند. به این صورت دانشجویان می توانند به صورت آنلاین کتاب، مقاله، پایان نامه و… مورد نظر خود را در کتابخانه دانشگاه خود یا دیگر دانشگاه ها پیدا کنند. همچنین با مراجعه به کتابخانه به راحتی قفسه مربوطه را پیدا کند حتی اگر کتاب یا مقاله درخواستی دانشجو پیش دانشجویان دیگر امانت باشد می تواند از تاریخ برگشت آنها اطلاع پیدا کند و سپس به کتابخانه مربوطه مراجعه کنند. از شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در بلژیک این است که تشکیل کلاس ها در دانشگاه های بلژیک در ماه های سپتامبر و اکتبر است.

مدارک لازم جهت وقت سفارت تحصیلی بلژیک

فرد متقاضی بايد درخواست خود را شخصا و ترجیحا قبل از 24 مرداد سال تحصیلی مذکور، ارائه نمايد.
برای پذيرش، پرونده بايد شامل مدارک زير باشد :

عدد فرم درخواست ويزا که با حروف بزرگ پر شده باشد، دارای تاريخ و امضا
2 قطعه عکس شناسايی جديد
گذرنامه ايرانی معتبر، حداقل برای مدت 1 سال (کپی از صفحات 2،3 و 4).
اصل تائيديه ثبت نام در يکی از مراکز اموزش عالی متعلق، وابسته و يا مورد قبول دولت بلژيک. (در صورتيکه دانشجو مايل به ادامه تحصيل در يکی از مراکز اموزش عالی وابسته به جامعه فرانسوی بلژيک است، بايد علاوه بر اين ها، مدرکی دال بر ارائه ديپلم پايان تحصيلات متوسطه ايرانی، قبل از 24 مرداد سال تحصیلی مورد نطر به کميسيون تصديق، برای تعيين معادل ارائه نمايند).
مدارک دال بر داشتن منابع مالی کافی جهت تامين هزينه های تحصيل و اقامت در بلژيک. به همين خاطر، مدارک زير (بر حسب مورد) مورد نياز می باشند:
مدارک صادر شده توسط سازمان های ايرانی به همراه ترجمه، بايد توسط وزارت دادگستری، سپس وزارت امور خارجه و در نهايت توسط سفارت بلژيک تائيد گردند.
نام و نام خانوادگی بايد در کليه اسناد و مدارک به صورت يکسان درج شده باشند.
گواهی پزشکی که بايستی بصورت رسمی توسط پزشک معتمد سفارت تکميل و تائيد گردد. (دکتر محمدرضا اربابی – تهران، بین دیباجی و اختیاریه، خیابان دولت، ساختمان پزشکان صدرا، پلاک 109، طبقه دوم غربی، واحد 13 – تلفن. 02126610894 و 09965055048 – مشاوره در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 9:00 الی 13:00)

 

در صورتيکه دانشجو بالاتر از 18 سال سن داشته باشد، گواهی عدم سوء پيشينه مورد نياز می باشد.
خلاصه ای در خصوص رشته تحصيلی مورد نظر، امکانات کار و نيز تعهد اکيد برای بازگشت به ايران پس از اتمام تحصيلات و يا عدم ادامه تحصيلات.
يک عدد پاکت نامه تمبر دار به، آدرس و مشخصات فرد متقاضی.
پرداخت هزينه های کنسولی (هزينه پرونده). هزينه های کنسولی شامل هزينه تائيد مدارک و کپی برابر اصل برخی مدارک پرونده می باشند.
شناسنامه که باید به زبان مورد استفاده در دانشگاه مورد نظر ترجمه شده باشد (فرانسه، هلندی یا آلمانی)
15 یورو بابت تائيد هر مدرک و مبلغ 180 یورو برای ويزا (از تاریخ11/08/1391) که فقط بصورت نقد دریافت می شوند.

سوالات متداول اخذ وقت سفارت بلژیک

بلژیک یکی از کشورهای اروپایی جزو پیمان شینگن است و مثل بسیاری دیگر از کشورهای عضو برای گرفتن ویزای این کشو.ر باید به کارگزای وی اف اس مراجعه کنید. داشتن دعوتنامه معتبر ار افراد فامیل بسیار تاثیر گذار است. گرفتن ویزای بلژیک نیازی  به مصاحبه ندارد.

ویزای توریستی کانادا | ویزای تحصیلی کانادا | ویزای شینگن | ویزای ایتالیا | ویزای تحصیلی ایتالیا | ویزای آمریکا | ویزای تحصیلی آمریکا

وقتی همه مدارک اماده و ترجمه شد باید یک وقت انگشت نگار ی  از کارگزاری بگیرید و طبق ان وقت بعد از تحویل مدارک 21 روز کاری طول میکشد تا ویزا شما به دستتون برسد.

وقت انگشت نگاری کانادا | ویزای تضمینی ایتالیا | وقت سفارت انگلستان | وقت سفارت استرالیا | وقت سفارت آلمان

تمکن مالی و گردش حساب سه ماهه، دعوتنامه در صورتی امکان، سابقه سفر و مدارک شغلی معتبر.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x